//
کدخبر: ۴۱۰۷۷۳ //

قتل زن خائن در صحنه اعتراف شرم آور / شوهر قاتل در تهران بازداشت شد

مردی که در جنایتی خونین همسر خائن اش را با چاقو به قتل رسانده وبا فرزند ۴ماهه اش متواری شده بود بازداشت شد.

قتل زن خائن در صحنه اعتراف شرم آور / شوهر قاتل در تهران بازداشت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کارآگاهان جنایی اسلامشهر این قاتل فراری را در حالی که قصد خروج از کشور داشت دستگیر شد.

 سرهنگ  محمدرضا علیزاده  گفت : شامگاه   15 تیرماه سال جاری در تماسی تلفنی با مرکز 110 مرگ مشکوک زن جوانی در خانه اش به پلیس گزارش شد.

خیلی زود  مأموران کلانتری 15 امام زاده عقیل برای بررسی موضوع به محل جنایت رفتند. وقتی پلیس در صحنه جنایت حضوریافت با جسد  زن 27 ساله ای روبرو شد که به وسیله چاقو به قتل رسیده بود.درنخستین گام جسد زن جوان به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

ردیابی قاتل فراری

در ادامه با بررسی های اولیه پلیس و تحقیقات میدانی صورت گرفته کارآگاهان دریافتند همسر مقتول ، به دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با او درگیر شده و همسرش را به قتل رسانده است و با فرزند۴ ماهه خود از محل جنایت متواری شده است.

ماموران انتظامی با انجام فعالیت های اطلاعاتی ، سرنخی از حضور متهم در شهر تهران به دست آوردندو با هماهنگی پلیس راه آهن و بررسی شواهد ، در عملیاتی متهم را قبل خروج از کشور دستگیر کردند.

این گزارش، حاکی است متهم دراظهاراتش مدعی شد که وقتی فهمیدم همسرم به من خیانت کرده مرد غریبه را پیدا کردم وبا دست وپایس را بستم و درخانه زندانی کردم اما بعد او را رها کردم ...تا اتفاق ناگواری نیفتد چون همسرم را دوست داشتم وبه او گفتم به خاطر علاقه ای که به تو دارم تورا می بخشم اما همسرم درمقابل این جمله گفت که به من علاقه ای ندارد و آن مرد غریبه را دوست دارد من این حرف ها را که شنیدم خون جلوی چشمانم را گرفت و دریک چشم برهم زدن با چاقو به جان او افتادم وبعد ازکشتن با فرزند ۴ماهه ام پابه فرار گذاشتم .

سرهنگ علیزاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی قاتل فراری به مرجع قضانی ، به شهروندان توصیه کرد : متأسفانه درگیری های ساده و از روی تعصب های بیجا ، تاکنون بسیاری از خانواده ها را عزادار کرده و تعداد زیادی نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می برند و بسیاری از قتلها بدون برنامه ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می دهد و برای متهمان جز پشیمانی ، حبس و انتظار برای قصاص چیزی دیگری به همراه ندارد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان