//
کدخبر: ۴۵۸۶۳۷ //

چرا باید ادارات راه وشهرسازی چهارشهرستان بایک مدیر اداره شوند؟

اینهم از شاهکارراه وشهرسازی استان ایلام که که شهرستانهای چرداول،هلیلان،سیروان وایوان توسط یک مدیر اداره می شوند.

 چرا باید ادارات راه وشهرسازی چهارشهرستان بایک مدیر اداره شوند؟

به گزارش فرتاک نیوز، اداره‌ای با این مهمی که هم مسولیت راهسازی داردو هم شهرسازی وبعنوان یکی از دستگاههای مهم وحساس در حوزه شهرسازی ونظارت برطرح های جامع،هادی وتفصیلی ،مسکن ملی ومهر وهمچنین ایجاد راه وراهسازی ولی درعوض ادارات چهار شهرستان آن  توسط یک مدیر اداره می شود 

آیا چنین مدیری می تواند درحوزه اداری برکارکنان،درحوزه شهرسازی برشهرها ودرحوزه راهسازی برراههای این چهار شهرستان نظارت داشته باشد؟

قطعا چنین مدیری نمی تواند به وظیفه اصلی خود عمل کند ونتیجه آن امروزه دراین چهار شهرستان شاهدیم که ادارات این شهرستان درواقع بی مدیر هستند وباید قبول کرد این چهار شهرستان بدون مدیر اداره می شوند بعنوان مثال اگرجلسه درخصوص مسائل شهرسازی وراهسازی دراین چهار شهرستان برگزار شود این مدیر محترم چگونه می تواند دراین جلسات شرکت کند چگونه می تواند برنامه ارایه دهد،چگونه می تواند پیگیر مشکلات این شهرستانها باشد.

این سوال وسوالات متعدد مردم از مدیرکل راه وشهرسازی استان است که چراه باید این شهرستانها با این گستردگی توسط یک مدیر اداره بشوند که نتیجه اش:رها شدن  پروژهای  راهسازی بصورت نیمه کاره وعدم پیگیری وعدم نظارت ناشی از نبود مدیریت (تصادفات چند روز گذشته درمحورسرابله ایلام محدوده ورودی سرابله) می باشد که منجر به فوت چهار نفر گردید ودرسالهای گذشته دهها فوتی وزخمی داشته است.

هرچند همین نبود مدیریت واحد ومستقل درادارات شهرستانهای مذکور باعث گردیده مردم هم دچار خسارات جانی شوند هم مالی از جمله به تاخیرافتادن نهضت مسکن ملی دراین شهرستانها الخصوص شهرستان چرداول که بدلیل نبود مدیریت مستقل اداری پیگیری توافق با مالکین به تاخیر افتاده ومتقاضیان مسکن درسردرگمی به سر می برند وهیچ اراده ای برای مسکن ملی دراین شهرستان وجود ندارد.

دربحث طرح جامع ونظارت بر وضعیت شهرهای این شهرستانها باز بر می گردد به نبود مدیریت واحد ومستقل راه وشهرسازی که نتیجه ان به تاخیر افتادن طرح جامع وسردرگمی مالکین و همچنین گرانی زمین وکمبود مسکن گردیده است.

مدیریت راه وشهرسازی استان باید دراین مورد که واقعا بعلت نبود مدیریت مستقل راه وشهرسازی  مشکلاتی برای مردم این مناطق درست شده چاره  اندیشی کند ونسبت به انتخاب مدیر مستقل راه وشهرسازی اقدام نماید تا اینکه شاهد خسارات بیشتر ازاین به این شهرستانها در حوزه راه ومسکن نباشیم .

گزارش: ایرج فریادیان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد