//
کدخبر: ۴۳۳۲۴۷ //
استاندار کرمانشاه:

۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی و بازگشایی شده است/ لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی در بارندگی پیش‌رو

استاندار کرمانشاه درچهارمین جلسه (اضطراری) ستاد مدیریت بحران استان گفت: ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی و بازگشایی شده است.


 ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی و بازگشایی شده است/ لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی در بارندگی پیش‌رو
به گزارش فرتاک نیوز،

چهارمین جلسه (اضطراری) ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار کرمانشاه عصر امروز(۲۸ آبان) در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

"محمد طیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به پیش‌بینی سازمان مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وضعیت هشدار سطح نارنجی اظهار کرد: با توجه به اقلیم استان تمامی ادارات باید آمادگی لازم جهت مقابله با بحران‌‌های احتمالی در فصل پاییز و زمستان را داشته باشند.

وی افزود: ترک فعل مدیران و دستگاه‌های دولتی در زمینه مدیریت بحران‌های احتمالی پذیرفته نیست و در این زمینه باید خود را آماده مقابله با شرایط ویژه نمایند تا غافلگیر نشوند.

استاندار کرمانشاه از لایروبی حدود ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌ها، کانال‌ها و آبگیر‌های گذری استان خبر داد و گفت: پس از بارندگی‌های دو روز آینده با  تمام توان نسبت به لایروبی سایر مسیرها نیز اقدام خواهد شد.

صحرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه رودخانه‌های استان ظرفیت نگهداری آب‌ها در بارندگی پیش رو را دارند و زمین نیز قابلیت جذب  آب را دارد مسئولین استانی باید فرصت را مغتنم شمارند و نسبت به لایروبی نقاط بحران‌زا اقدام نمایند.

استاندار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش اشاره‌ای به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در بستر رودخانه‌ها و گلوگاه‌ها  داشت و گفت: فرمانداران با طرح‌‌های بازدارنده از انباشت نخاله‌های ساختمانی در مسیر آب‌های روان جلوگیری نمایند و توجه و اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند تا در شرایط بحرانی دچار مشکل نشویم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان