//
کدخبر: ۳۹۶۲۳۳ //
استاندار کرمانشاه:

ایران و ایرانی در سایه اقتدار نیروهای مسلح پرافتخارترین ملت‌ هستند

استاندار کرمانشاه در مراسم روز ارتش گفت: ایران و ایرانی در سایه اقتدار نیروهای مسلح پرافتخارترین ملت‌ هستند




ایران و ایرانی در سایه اقتدار نیروهای مسلح پرافتخارترین ملت‌ هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمد‌طیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در مراسم روز ارتش که امروز (۲۹ فروردین‌ماه) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مقامات ارشد نظامی و انتظامی به صورت محمول و خودرویی برگزار شد اظهار کرد: هیچ ملتی در طول تاریخ  به خاطر داشتن ضعف‌وناتوانی مورد تشویق و تمجید قرار نگرفته‌ است وهیچگاه نیز مردمی به دلیل پذیرش ذلت از سوی دوستان و دشمنانشان مورد تعریف و تشویق قرار نگرفته‌اند و همواره قدرت وعزت و کرامت و افتخار  مورد توجه بشریت بوده است.

وی افزود: ما مردم ایران اسلامی در طول تاریخ در هر برهه‌ای از زمان که ضعف و سستی از خود نشان داده‌ایم دشمنان از شرق تا غرب به  داشته‌های ما طمع ورزیده‌اند و با دخالت و هجوم و تحریم ما را تهدید کرده‌اند.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تاپیش از پیروزی شکوهمند انقلاب در طول تاریخ، ایران اسلامی شکست‌های سختی را به دلیل جاه‌طلبی و بی‌عرضگی پادشاهانش متحمل شد و میراث کهن این مرز و بوم را به تاراج دادند وافتخارات مردم را نادیده گرفتند اما به برکت وجود ملکوتی امام (ره) و به برکت جانفشانی و از خود گذشتگی همه شهدا و ایثارگران این مرز و بوم در سایه رهبری پیامبر‌گونه مقام معظم رهبری و نیروی مسلح مقتدر امروز ایران و ایرانی درسایه اقتدار یکی از پرافتخارترین و عزیزترین ملت‌های عالم به شمار می‌آیند.

صحرایی افزود: مردم ایران باید با افتخار آفرینی و کرامت انقلاب را قدر بدانیم و آگاه باشیم آنچه موجب تعریف و تمجید این مردم و نظام شده ای است که زیر پرچم انقلاب اسلامی آزاد و مستقل با حفظ کرامت سرنوشتشان را تعیین می‌کنند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ارتش جمهوری اسلامی برای همه  نیروهای مسلح نظامی و انتظامی که برای ایجاد امنیت مردم از جان و مال خود می‌گذرند آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان