//
کدخبر: ۳۹۶۰۲۲ //
اقدام ارزنده سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرمانشاه؛

ارسال رایگان خریدهای مسافران نوروزی به محل اقامت

سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه در ایام نوروز خرید‌های مسافرین نوروزی را بصورت رایگان به محل اقامتشان ارسال کرد.

ارسال رایگان خریدهای مسافران نوروزی به محل اقامت
به گزارش فرتاک نیوز،

"حسین جلیلی"سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با فرتاک نیوز گفت: در حال حاضر شهرداری کرمانشاه در تمامی مناسبت‌های شهری اعم از ملی و مذهبی و تبلیغات محیطی حضور فعال دارد.

وی افزود:از بیستم اسفند‌ تا سوم فروردین بخش اعظم برنامه‌های این سازمان به مناسبت نوروز انجام شد و پس از آن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای معنوی فرهنگسرای قرآن و عترت که برای اولین بار در شهر کرمانشاه طراحی شده روزانه کرسی‌های تلاوت قرآن و برنامه‌های قرآنی انجام شد.

جلیلی همچنین از برگزاری ‌برنامه‌ای با عنوان "روزه ا‌ولی‌ها" برای دختران روزه‌اولی به عنوان ۳۱۳ یار یاد کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هم هرشب یک کلیپ قرآنی ضبط و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: در ایام نوروز با محوریت کودکان در زمینه آموزش حقوق شهروندی و ترافیک حدود ۵۰ برنامه با گروه‌های نمایشی در سطح شهر اجرا شد و همزمان گروه دیگری نیز فضای نوروز و عید را برای مردم تداعی کرد،همچنین در بعضی از بوستان‌های سطح شهر نیز جنگ شادی برگزار شد که مورد توجه و استقبال مهمانان نوروزی قرار گرفت.

به گفته جلیلی با همکاری هیات ورزش‌های همگانی در ۱۲ منطقه حاشیه‌نشین کرمانشاه با محوریت مناطق کم برخوردار مسابقات ورزشی در ۱۰ رشته شامل؛ دارت،تنیس روی میز، شطرنج و... در حال انجام است که تاکنون این برنامه در  چهار منطقه انجام گرفته همچنین با هدف ایجاد شور و نشاط علاوه بر برنامه‌های ورزشی گروه نمایشی هم اجرا خواهند داشت.

این مسئول از جمله برنامه‌های دیگر سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری کرمانشاه در نوروز امسال را بازدید گردشگران و مسافرین نوروزی از مناطق گردشگری کرمانشاه با اتوبوس گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: برای اولین بار با همکاری آموزش و پرورش و میراث فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که بر اساس آن میهمانان نوروزی را در خانه معلم کرمانشاه پذیرش شدند و با اتوبوس گردشگری از جاذبه‌های کرمانشاه بازدید کردند همچنین تفاهم‌نامه‌ای دیگری نیز با اداره پست و میراث فرهنگی منعقد شد که خرید مسافران نوروزی در کرمانشاه از طریق اداره پست به صورت رایگان برای آنها ارسال شود که با این روش اعتقاد داریم تعداد گردشگران به کرمانشاه طی سال‌جاری افزایش خواهد یافت.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان