//
کدخبر: ۴۴۷۸۴۷ //

رونمایی از «گلکسی رینگ»، محصول جدید شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ قرار است به زودی از حلقه هوشمند خود موسوم به گلکسی رینگ رونمایی کند. این حلقه هوشمند به لطف پیشرفت‌های هوش مصنوعی،‌ تجربه‌های جذاب‌تری به کاربران ارائه خواهد داد.

رونمایی از «گلکسی رینگ»، محصول جدید شرکت سامسونگ
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت سامسونگ الکترونیکس تصمیم دارد از نخستین حلقه هوشمند این شرکت که بخشی از محصولات مرتبط با سلامت این شرکت کره‌ای است، در نمایشگاه جهانی تلفن همراه در شهر بارسلونای اسپانیا رونمایی کند.

به نوشته بلومبرگ، شرکت سامسونگ پس از تبیلغ این حلقه هوشمند موسوم به «گلکسی رینگ» در جریان معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس‌24 در ماه گذشته میلادی در کالیفرنیا، برای نخستین‌بار این حلقه هوشمند را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

شرکت سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده گلکسی رینگ به لطف پیشرفت‌ها در زمینه هوش مصنوعی، تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تر و یکپارچه‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه جهانی تلفن همراه همچنین می‌توانند ویژگی‌های جدید ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ موسوم به «گلکسی واچ 6» را در زمان متصل شدن به گوشی‌های گلکسی اس‌24، مورد بررسی قرار دهند. این ساعت‌های هوشمند طی ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود عرضه رسمی گلکسی رینگ در ماه‌های آتی سال 2024 انجام شود.

ویژگی‌های مربوط به ثبت اطلاعات سلامت در حال حاضر یک جنبه کلیدی برای فروش گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود و شرکت‌های سامسونگ، اپل و گوگل از این ویژگی‌ها برای جذب و نگه داشتن مشتریان استفاده می‌کنند.

در این میان، توسعه حس‌گرهایی که بتوانند به‌طور مداوم سطح فشار خون و قند خون را اندازه‌گیری کنند، پیشرفت‌های بسیار ارزشمندی به حساب می‌آیند. شرکت اپل از سال‌ها پیش در تلاش است حس‌گرهای سنجش قند خون را توسعه دهد که نیازی به استفاده از نمونه خون برای این منظور ندارد؛ اتفاقی که می‌تواند به یک موهبت بزرگ برای میلیون‌ها نفری تبدیل شود که دچار دیابت هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان