//
کدخبر: ۴۵۶۳۳۰ //

علی دایی در چه صورتی به فوتبال برمی‌گردد؟ | این دروغ را ساختند تا من را پیش هواداران پرسپولیس بدنام کنند

محسن خلیلی می‌گوید حذف پرسپولیس از جام حذفی به نفع این تیم در لیگ می‌شود.

علی دایی در چه صورتی به فوتبال برمی‌گردد؟ |  این دروغ را ساختند تا من را پیش هواداران پرسپولیس بدنام کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با قبول شکست مقابل آلومینیوم در جام حذفی حالا فقط برای قهرمانی در لیگ شانس دارد که البته در ۶ هفته پایانی رقابت سختی برای عبور از رقیب سنتی خود استقلال خواهد داشت اما آقای گل سابق پرسپولیس متعقد است که روی کاغذ شانس از دست دادن امتیاز استقلال بیشتر است.

گزیده صحبت‌های محسن خلیلی با ورزش سه در خصوص شانس قهرمانی لیگ برتر را در زیر بخوانید:

{شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم} جزو شگفتی‌های جام حذفی بود. جام حذفی را از دست دادیم اما به نفع پرسپولیس می‌شود و روی لیگ برتر تمرکز می‌کنند.

{بازی با سپاهان} تعیین‌کننده‌ترین نتیجه برای قهرمانی پرسپولیس، بازی سپاهان است. روی کاغذ احتمال اینکه استقلال تا پایان فصل امتیاز بدهد، بیشتر است. البته من به سبک بازی استقلال احترام می‌گذارم و همان‌طور که دیدید رئال مادرید هم مقابل منچسترسیتی بازی بسته و استراتژی بحث‌برانگیز داشت.

{یحیی گل‌محمدی در آستانه قبول هدایت تراکتور} پیشنهاد تراکتور را بعد از پرسپولیس رد کردم و فکر می‌کنم یکی از تصمیماتی بود که نباید می‌گرفتم. به نظر من الان هم یحیی گل‌محمدی باید به آنجا برود و واقعا هم جای او در لیگ خالی است و آرزوی موفقیت دارم.

{تعداد کم سرمربیان پرسپولیسی لیگ} سرمربیان پرسپولیسی معمولا کم هستند و جای علی دایی هم خالی است. چند روز پیش هم من با او صحبت کردم و فعلا علاقه زیادی به بازگشت ندارد اما ما فوتبالی‌ها باید کمک کنیم که او برگردد و کار کند.

{دلیل دور شدن علی دایی از فوتبال} علی دایی دیگر در زندگی شخصی است و مشغول کار و بیزینس است و پیش خانواده حضور دارد. اما اگر پیشنهاد جذابی به او بشود و شرایط تیم خوب باشد، من خوشبینم که برگردد.

{شایعه حضور افشین قطبی در تیم ملی} من با افشین قطبی زیاد در ارتباط نیستم و خیلی خوب است که به تیم ملی بیاید. این بزرگی امیر قلعه‌نویی را نشان می‌دهد که دوست دارد از مشورت مربیان بزرگ استفاده کند. من هم دلم خیلی تنگ شده و فکر کنم ده سال است او را ندیدم.

{شایعه مذاکره تصویری با قطبی} من خودم هم مشتاقم باندی که آن شایعه را ساخت، تصویر را نشان بدهند. هدفشان این بود که من را پیش هواداران پرسپولیس بدنام کنند و این دروغ را ساختند و یک مقطع هم موفق بودند اما ماه پشت ابر نمی‌ماند و الان هم می‌بینید که هواداران پرسپولیس به واقعیت هر چیزی پی بردند. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف دارند و من هم واقعا عاشق هواداران هستم و با آنها زندگی می‌کنم و هیچ چیزی نمی‌تواند بین ما فاصله بیندازد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان