//
کدخبر: ۴۳۹۹۴۹ //

گلکسی S۲۴ ساامسونگ در راه رکوردشکنی

سامسونگ پیش‌بینی کرده است که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ بسیار پرفروش‌تر از سری گلکسی S۲۳ شوند.

گلکسی S۲۴ ساامسونگ در راه رکوردشکنی
به گزارش فرتاک نیوز،

به ادعای حساب ایکس آیس یونیورس، سامسونگ سفارش تولید گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا را در حجم انبوه ثبت و پیش‌بینی کرده است دو گوشی یادشده فروش بسیار بیشتری نسبت‌به سری گلکسی S۲۳ تجربه خواهند کرد.

غول فناوری کره‌ جنوبی ممکن است قیمت گوشی های سری اس ۲۴ را کاهش دهد تا توجه بیشتری را به محصولات خود جلب کند و از آنجایی که سه مدل جدید خود را زودتر معرفی می‌کند، ممکن است بخشی از سهم بازار را از چنگ آیفون ۱۵ دربیاورد.

آیس یونیورس برآورد دقیقی از محموله‌ی اولیه ارائه نکرده است؛ اما ادعا می‌کند که سامسونگ تعداد بیشتری از گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا را سفارش داده که نشان می‌دهد این شرکت، انتظار تقاضای بالاتری برای این دو محصول دارد.

در مورد شایعات کاهش قیمت، ادعای این افشاگر تا حدودی تعجب‌برانگیز است؛ چرا که در گزارش قبلی گفته شده بود که سامسونگ قیمت مشابه گلکسی S۲۳ را برای سری S۲۴ حفظ خواهد کرد.

شایعه‌ی دیگر حاکی از آن است که کانفیگ پایه‌ی گلکسی اس ۲۴ با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، به جای حافظه‌ی UFS ۴.۰ به حافظه‌ی UFS ۳.۱ مجهز می‌شود.

گفته شده است که هر دو مدل گوشی سامسونگ، دارای ۱۲ گیگابایت رم و پنل LTPO خواهند بود که یک امتیاز مهم به‌ویژه برای نسخه‌ی پلاس محسوب می‌شود و این دو را در بین بهترین گوشی ها قرار می‌دهد (پنل‌های LTPO نرخ نوسازی متغیر دارند).

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان