//
کدخبر: ۴۴۲۴۴۵ //

گلکسی آنپکد ۲۰۲۴؛ برگ برنده‌های سامسونگ برای شکست آیفون

گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ به‌جای تمرکز بر پیشرفت‌های سخت‌افزاری، بر نرم‌افزار و به‌ویژه هوش مصنوعی تمرکز داشت؛ تصمیمی که کاملاً «هوشمندانه» بود.

گلکسی آنپکد ۲۰۲۴؛ برگ برنده‌های سامسونگ برای شکست آیفون
به گزارش فرتاک نیوز،

گلکسی آنپکد 2024 بصورت کاملاً ساختارشکنانه ظاهر شد، چون به‌نظر می‌رسید گوشی‌های جدید در خدمت هوش مصنوعی باشند. سامسونگ زمان زیادی از این مراسم حدوداً یک‌ساعت‌ونیم‌دقیقه را صرف معرفی قابلیت‌های متعدد هوش مصنوعی در سری S24 کرد که گل‌سرسبد آن‌ها «Circle to Search» است که با همکاری گوگل محقق شده است.

هوش مصنوعی گلکسی‌های جدید به‌لطف مدل زبانی جمنای و Imogen 2 گوگل ممکن شده و پردازش‌ها به‌صورت محلی و ابری است.  به‌نظر می‌رسد Galaxy AI خانواده‌ی جدید گلکسی را به بهترین گوشی سامسونگ یا حتی بهترین گوشی دنیا تبدیل کند. البته استفاده از این‌ قابلیت‌ها فقط تا سال 2026 رایگان است و فعلاً مشخص نیست هزینه‌ی استفاده از آن‌ها در آینده چقدر خواهد بود.

غافلگیری بزرگ سامسونگ در مراسم آنپکد امسال رونمایی از گلکسی رینگ بود. اولین حلقه‌ی هوشمند سامسونگ دستگاهی برای پایش سلامتی است و قابلیت‌هایی دارد که نمونه‌ی آن‌ها را فعلاً در اسمارت واچ‌ها ازجمله ساعت هوشمند سامسونگ و ساعت هوشمند اپل می‌بینیم.

سامسونگ تأیید کرد که گلکسی رینگ از Samsung Health و هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد اما اطلاعات بیشتری از آن ارائه نداد. بااین‌حال، افشاگری در تردز ادعا کرد گلکسی رینگ وزن بسیار کمی دارد و در اندازه‌های مختلف و با رنگ‌های گوناگون عرضه خواهد شد.

سامسونگ | Samsung , اپل | Apple ,

هنوز زمان عرضه‌ و قیمت گلکسی رینگ اعلام نشده است؛ اما احتمالاً در رویداد آنپکد بعدی که معمولاً در ماه آگوست (مرداد و شهریور) برگزار می‌شود، به‌طور کامل رونمایی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان