//
کدخبر: ۳۰۷۹۹۵ //

تنها هدف جمهوری چک و غرب متهم کردن روسیه است

وزیر خارجه روسیه طی اظهاراتی در خصوص اقدام اخیر جمهوری چک و اتحادیه اروپا در خصوص فشار بر مسکو، گفت تمام هدف آنها گرفتن انگشت اتهام به سمت روسیه است.

تنها هدف جمهوری چک و غرب متهم کردن روسیه است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از تاس، وزیر امور خارجه روسیه طی سخنانی در خصوص موضوع بمبگذاری سال ۲۰۱۴ در جمهوری چک که اکنون طرف غربی و جمهوری چک روسیه را بازیگر اصلی در نقشه این بمبگذاری می‌دانند، گفت: اتحادیه اروپا باید اسناد آنچه در انبارهای مهمات در دهکده «وربتیس» چک در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاده است را بررسی کند.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین تاکید کرد: اتحادیه اروپا احتمالاً باید تمام این اظهار نظرها و اظهارات گمراه کننده را که گفته می‌شود از نظر عاطفی چندان عادی نیست و سایر موضوعات مربوط به این ماجرا را بررسی کند ، همه اینها در قلمرو این اتحادیه اتفاق افتاد.

«سرگئی لاوروف» همچنین اعضای اتحادیه اروپا را به پیروی و حمایت بی چون و چرا از اظهارات رئیس جمهور چک متهم کرده و گفت: تمامی این اقدامات نشان دهنده این مهم است که هدف از طرح چنین سخنانی فقط متهم کردن روسیه بوده و نه چیز دیگر.

وی افزود: این تنها به یک معناست: برخی افراد از جمله آنهایی که بیانیه‌های اخیر را صادر کردند تمامی فرضیه‌های خود را تنها محدود به یک موضوع کرده‌اند و آن چیزی نیست جز متهم کردن روسیه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان