//
کدخبر: ۸۵۱۰۲ //

همسر آقای فوتبالیست روزی ۵ میلیون خرج زیبایی صورتش می کند + عکس

ویکتوریا بکهام به عنوان یکی از افراد مشهوری که در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد خود در زمینه مدلینگ نیز بطور وسیع کار می‌کند.

همسر آقای فوتبالیست روزی 5 میلیون خرج زیبایی صورتش می کند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام ستاره دنیای فوتبال هزینه نسبتا زیادی را برای برنامه مراقبت از زیبایی و جوانی پوست خود بطور روزانه صرف می‌کند.

ویکتوریا دراین مورد گفت :زمانی که جوانتر بودم پوست خوبی نداشتم و این یکی از مواردی بود که مرا اذیت می داد برای همین تصمیم گرفتم برنامه منظم و باکیفتی برای مراقبت از پوستم شروع کنم ؛ حالا روزانه 648 پوند صرف اینکار میکنم و برای پوست صورت و بدنم از برترین لوسین ها و محصولات بهداشتی استفاده میکنم ؛

علاوه بر این ها هزینه ای برای مصرف مواد خوراکی ضد پیری پوست و تقویت کلاژن سازی می‌کنم که همگان باهم در جمع بیش از 1000 پوند (بیش از 5 میلیون تومان) است ولی خوشبختانه به واسطه موقعیت شغلی ام این هزینه برای من سنگین نیست.او قبلا در مورد رژیم سلامت و زیبایی اش گفتگو ای انجام داده و گفت که پزشکش به او توصیه میکند که هرروز ماهی سالمون بخورد! ویکتوریا حیرت زده میشود و می پرسد هرروز؟ پزشکش به او می‌گوید بله هرروز صبحانه، ناهار و شام

علاوه بر این رژیم خوراکی مفید ویکتوریا برنامه مراقبت از پوست خیلی جدی دارد که آنرا دنبال می‌کند:استفاده مداوم از ضد آفتاب، نوشیدن آب زیاد، استفاده از پاک کننده های ملایم، تونر، مرطوب کننده و خوردن ویتامین.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان