//
کدخبر: ۴۴۷۴۸۷ //

روانشناسی رابطه عاطفی: نشانه‌های رابطه ناسالم

7 نشانه که شما در رابطه عاطفی اشتباه هستید.

روانشناسی رابطه عاطفی: نشانه‌های رابطه ناسالم
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مطلب روانشناسی رابطه ما 7 نشانه رابطه اشتباه را برجسته کرده ایم که باید آنها را بخوانید و بررسی کنید که آیا این ها برای شما صدق می کنند یا خیر. و اگر شما هم همین احساس را دارید، باید با شریک زندگی خود صحبت کنید و آن را در اسرع وقت حل کنید.

1. شما خودتان نیستید

اگر متوجه شده اید که بسیاری از معنای خود بودن را از دست داده اید، ممکن است بخواهید عقب نشینی کنید و چیزها را دوباره ارزیابی کنید. اگر زمانی که با کسی هستیم رشد نمی کنیم و برای بهتر شدن تغییر نمی کنیم یا در حال بدتر شدن هستیم، نشانه آن است که اوضاع درست نیست. شریک زندگی شما باید بهترین نسخه خود را به نمایش بگذارد.

2. شما تلاش نمی کنید

یک راه عالی برای تشخیص اینکه آیا می خواهید در یک رابطه باشید این است که آیا برایتان مهم است یا نه. اگر با پیشروی رابطه بیشتر و بیشتر احساس بی‌تفاوتی می‌کنید، هیچ فایده‌ای برای صرف زمان، پول و تلاش برای آن وجود ندارد، درست است؟ اگر از رابطه خسته شده اید و نمی توانید دلیلی برای مراقبت پیدا کنید، این نشانه آن است که بدون یکدیگر ادامه دهید. بی تفاوتی نقطه مقابل عشق است.

3. در مورد بودن با دیگران خیال پردازی می کنید

در حالی که ممکن است از نظر فیزیکی به شریک زندگی خود خیانت نکنید، خیال پردازی در مورد زندگی که شامل او نمی شود نوعی خیانت عاطفی است. رویاها و تصورات زندگی بهتر با شخص دیگری، حتی اگر واقعی نباشند، نشان می دهد که شما در حال حاضر راضی نیستید.

4. شما کاملاً با یکدیگر متفاوت هستید

اگر دوست دارید تمام روز بیرون در کوه باشید، اما شریک زندگی شما بیش از پنج دقیقه از روی کاناپه بلند نمی شود، اگر هر دو طرف با سبک زندگی طرف مقابل خوب نباشند، در نهایت برخی نیازها و خواسته ها برآورده نمی شوند. شاید شما دو نفر با هم آشنا شدید و ارتباطی فوری برقرار کردید، اما با گذشت زمان متوجه شدید که اشتراک زیادی ندارید. این تفاوت ها می تواند یک معامله شکن باشد.

5. شما شروع به کینه توزی از آنها کرده اید

از دست دادن عشق با شریک زندگی تان ممکن است اتفاق بیفتد، اما وقتی نسبت به او احساس نفرت یا تحقیر دارید، نشانه آن است که اوضاع در شرف بدتر شدن است. به خودتان اجازه ندهید که تلخ و ترسناک شوید.

6. شما یکدیگر را برای همه چیز سرزنش می کنید

شما فکر می کنید که همه چیز اشتباه در رابطه تقصیر آنهاست، در حالی که آنها در مورد شما همین فکر را می کنند. البته هر دوی شما می دانید که هیچ کدام صد در صد مقصر نیستند. اما شما قرار نیست به طرف مقابل این را بفهمید. زمان حرکت است. این ششمین علامت است که نشان می دهد در رابطه اشتباهی هستید.

7. ای کاش در خانه تنها بودید

وقتی می بینید که خیلی وقت ها آرزو می کنید که همسرتان در کنار شما نباشد، در یک رابطه بد هستید. شما شروع به درک می کنید که زندگی بدون آنها ممکن است آسان تر و شادتر باشد. وقتی در حضور یکدیگر هستید، همه چیز متشنج می شود، بحث و جدل پیش می آید و شما احساس ناراحتی می کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان