//
کدخبر: ۴۲۷۶۹۹ //
تظاهر به دوست داشتن | روانشناسی رابطه

روانشناسی رابطه | تظاهر به دوست داشتن دختران | این نشانه های دختران بیانگر عدم دوست داشتن شماست!

شاید برخی از رفتارهای دختر مورد علاقه تان باعث شود به دوست داشتن او شک کنید و حتی پیش خود بگویید آیا او مرا دوست ندارد؟

روانشناسی رابطه | تظاهر به دوست داشتن دختران | این نشانه های دختران بیانگر عدم دوست داشتن شماست!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر واقعا او طوری رفتار می‌کند که باعث شده چنین فکری کنید، بهتر است نشانه های دختری که دوست مان ندارد را بخوانید. آن وقت خیلی زود می‌فهمید دختری که دل‌تان را برده شما را می‌خواهد یا خیر!

روانشناسی رابطه علمی است که به بررسی رفتارها و تعاملات انسان‌ها در روابط بین فردی می‌پردازد. روانشناسی رابطه به بررسی عواملی مانند عشق، احساسات، ارتباطات و مشکلات روابط میان افراد می‌پردازد و برای بهبود روابط میان افراد کمک می‌کند.

در ادامه به برخی از مباحث مهم در روانشناسی رابطه پرداخته خواهد شد. یکی از مفاهیم اساسی در روانشناسی رابطه، الزامات و نیازهای انسانی است. انسان‌ها با تمامیت ژنتیکی به دنیا می‌آیند و از اتکای به دیگران به منظور تأمین نیازهای روانی، عاطفی و اجتماعی خود نیازمند هستند.در ادامه با بروز ترین مشکلات در روانشناسی رابطه می پردازیم.

شاید برخی از رفتارهای دختر مورد علاقه تان باعث شود به دوست داشتن او شک کنید و حتی پیش خود بگویید آیا او مرا دوست ندارد؟ اگر واقعا او طوری رفتار می‌کند که باعث شده چنین فکری کنید، بهتر است نشانه های دختری که دوست مان ندارد را بخوانید. آن وقت خیلی زود می‌فهمید دختری که دل‌تان را برده شما را می‌خواهد یا خیر!

نشانه های دختری که دوست مان ندارد (15 نشانه مهم)

دختر مورد علاقه شما ممکن است، دیگر مثل قبل شما را دوست نداشته باشد و ترجیح بدهد از شما جدا شود اما به خودتان نمی‌گوید. با این حال اگر طوری رفتار می‌کند که شما به دوست داشتن و احساسش شک کرده اید، حتما در رابطه تان تجدید نظر کنید.

یکی در میان جواب زنگ و پیام‌های شما را می‌دهد

وقتی جواب تماس و پیام هایتان را یکی در میان می‌دهد، یا خیلی سرسری پشت گوشی حرف می‌زند و ناقص به پیام‌هایتان پاسخ می‌دهد، بی‌شک نشان از بی‌علاقگی او دارد.

سوالات کمتری می پرسد

زنان اغلب به خاطر اطمینان خاطرشان خیلی سوال می‌پرسند، اگر زنی کنارتان حضور دارد که گاهی از سوالاتش کلافه می‌شوید، باید بدانید که دوست‌تان دارد. زیرا اگر دختری شما را دوست نداشته باشد، هرگز شما را سوال پیچ نمی‌کند.

کوتاه و مختصر جواب سوالات‌تان را می‌دهد

دختری که جواب سوالات‌تان را یک کلمه‌ای می‌دهد، می‌تواند یکی از نشانه های عدم علاقه او به شما باشد. یکی از نشانه های دختری که دوست مان ندارد، همین جواب‌های کوتاه و مختصر است. زیرا دوست ندارد زیاد با شما حرف بزند یا بحث کند.

بیشتر از زندگی مجردی تعریف می‌کند

اگر حالا که در رابطه هستید و تصمیم دارید ازدواج کنید اما دختر مورد علاقه‌تان همچنان از دوران مجردی تعریف می‌کند و بر این باور است که دنیای مجردها عالی است و آن‌ها خوش شانس هستند، بدانید که دوستتان ندارد. زیرا اگر دختری عاشق شما باشد یا کمی به شما علاقه داشته باشد، بی‌صبرانه منتظر ازدواج است.

بیشتر در مورد مردان و پسران دیگر صحبت می‌کند

دختری که دوست تان ندارد، می تواند خیلی راحت در مورد پسران دیگر با شما صحبت کند. این فقط نشان دهنده بی تفاوتی او نسبت به شماست.

کمتر خاطرات با هم بودنتان را به یاد دارد

هرچند فراموشی بخشی از زندگی است اما فراموش نکنید دختری که می‌تواند کوچک‌ترین اتفاقات را به خاطر بیاورد، هیچ وقت خاطرات شما را فراموش نخواهد کرد. اما اگر می‌بینید که او خاطرات مشترک تان را به یاد نمی‌آورد باید بدانید که دوستتان ندارد.

از سر اجبار به سوال هایتان پاسخ می‌دهد

وقتی دختر مورد علاقه‌تان پاسخ های کوتاه و غیر جذابی به شما می دهد، این می تواند نشانه آشکار از عدم علاقه او به شما باشد. همچنین اگر به رابطه ادامه دهید به مرور خواهی فهمید که ادامه دادن بی فایده است.

از کارهایی که برایش انجام می‌دهید، قدردانی نمی کند

قدردانی یکی از مهمترین جنبه‌های هر رابطه سالم است. وقتی دختر مورد علاقه شما کارهایی را که برای او انجام می دهید نادیده می گیرد و با بی تفاوتی از آن می‌گذرد، نشان می دهد که میلی برای زندگی با شما ندارد.

سعی می‌کند فاصله‌اش را با شما حفظ کند

اگر متوجه دوری دختر مورد علاقه تان شدید، و متوجه شدید که دوست ندارد کوچک‌ترین برخورد فیزیکی با شما داشته باشد، بدانید که دوستتان ندارد.

سعی می کند کمتر به دیدنتان بیاید

یکی دیگر از نشانه های دختری که دوست مان ندارد، اولویت دادن برنامه ها و کارهایش نسبت به شما است. حتما شنیده اید که می گویند اگر کسی دوستتان داشته باشد حتی در پر مشغله ترین لحظه هایش هم از شما خبر می‌گیرد یا به شما زنگ می‌زند، پس اگر زنی را برای زندگی مشترک‌تان انتخاب کرده اید که هیچ تمایلی به بودن با شما ندارد و سعی می‌کند کمتر شما را ببینید، باید بدانید که علاقه چندانی به شما ندارد. برای چنین دخترانی کار و برنامه هایشان از همه چیز مهم تر است.

نشانه های دختری که دوست مان ندارد، توجهی به شما ندارد

وقتی با او صحبت می‌کنید، و او هیچ تمایلی ندارد تا به چشم هایتان نگاه کنید، باید بدانید که دوست ندارد به این رابطه ادامه بدهد.

لبخندهایش واقعی نیست

حتما متوجه شده اید دختری که در قرارهای اولتان نمی‌توانست لبخندش را پنهان کند، حالا تبدیل به کسی شده که لبخندهایش از سر اجبار است. لبخند مصنوعی و زوری نشان از عدم علاقه او به شما دارد.

هیچ حرف تازه‌ای ندارد و با بی حوصلگی صحبت می‌کند

تا حالا شده کنار هم بنشینید و دختر مورد علاقه تان لام تا کام حرف نزند؟ یا وقتی از سوالی می‌پرسید زود و کوتاه جواب بدهد. مثلا هیچ مشتاق صحبت نباشد یا حین صحبت کردن با شما سعی کند هر چه زودتر بحث را تمام کند. اگر به چنین دختری علاقه دارید فراموش نکنید که او خیلی وقت است دیگر دوستتان ندارد.

همیشه سرزنش‌تان می‌کند

اگر قبلا خیلی زود آشتی می‌کردید و دختر مورد علاقه تان سعی می‌کرد تنش بین‌تان را از بین ببرد، حالا چه تقصیر شما باشد چه تقصیر خودش، باید بدانید که دیگر برایش مهم نیستید. علاوه بر این بعد از دعوا هم برای آشتی پیش قدم نمی‌شود، حتی وقتی شما نهایت تلاش تان را می‌کنید تا با هم آشتی کنید، هیچ وقت در دسترس نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان