//
کدخبر: ۴۴۷۴۸۵ //

متولدین کدام ماه سال، کم خواب ترین افراد هستند ؟

متولدین این ماه ها حداقل خواب را در طول روز دارند.

متولدین کدام ماه سال، کم خواب ترین افراد هستند ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در روانشناسی شخصیت امروز به 5 علامت زودیاک با حداقل خواب: بینش نجومی در مورد جغدهای شب پرداخته ایم.

1.فروردین ماه

فروردین ماه همیشه انرژی بالایی دارد و حتی با حداقل خواب هم فعال باقی می ماند. گاهی اوقات به نظر می رسد که آنها نیازی به شارژ مجدد ندارند، زیرا آنها همچنان مشتاق هستند. شلوغ بودن بیشتر به برج حمل می‌آید، و آنها معمولاً فراموش می‌کنند که خواب را در فهرست کارهای خود اولویت‌بندی کنند. حتی به چرت زدن هم فکر نمی کنند.

2. آذر ماه

آذری ها همیشه می ترسند چیزی را از دست بدهند و در نتیجه زیاد نمی خوابند. آنها ترجیح می دهند همه چیز را در چک لیست خود تکمیل کنند و تنها پس از اینکه کاملاً خسته شدند، ممکن است تصمیم بگیرند بخوابند. آذر اهمیت خواب را درک می کند اما از آن لذت نمی برد زیرا به نظر می رسد همیشه فعالیت های آنها را مختل می کند.

3. بهمن ماه

بهمن در نیمه های شب از خواب بیدار می شود و سعی می کند راه حلی برای مشکلات پیدا کند یا به این فکر می کند که چگونه می توانند روز بعد بهره وری بیشتری داشته باشند. آنها وانمود می کنند که بر خواب خود کنترل دارند و زود از خواب بیدار می شوند. آنها در برابر خواب مقاومت می کنند، همانطور که برخی افراد در برابر پیری مقاومت می کنند.

4. خرداد ماه

خردادی ها می خوابند، اما مستقیم نمی خوابند. آنها از خوابیدن لذت می برند، اما توجه آنها همیشه به چیزهایی غیر از خواب معطوف است. اگر بتوانند یک یا دو چرت بزنند، این بهترین حالت برای آنهاست.

5. مهرماه

مهری هاحتی با کم خوابی نیز پرانرژی باقی می ماند. با این حال، آنها نمی توانند به طور مداوم بخوابند. اگر یک شب زیاد نخوابند، شب بعد آن را جبران می کنند. یک ساعت زودتر به رختخواب می روند تا خواب از دست رفته را جبران کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان