//
کدخبر: ۴۳۲۳۲۴ //

کیف پول زوج عاشق کجاست؟ | آزمون شناسایی کیف پول گمشده

از هر 5 نفر فقط یک نفر توانسته است در 3 ثانیه این ازمون را رمزگشایی و کیف پول این دو زوج جوان را پیدا کنند.

کیف پول زوج عاشق کجاست؟ | آزمون شناسایی کیف پول گمشده
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا شما از کسانی هستند که دارای تیزبینی، دقت نظر و توجه بالا هستید و می توانید کیف پول را شناسایی کنید. بهتر است توانائیها و مهارت های شناختی خود را امتحان کنید و به همه اثبات کنید که در حل معماهای تصویری بهترین هستید.

کیف پول مردی که قصد پرداخت صورت حساب در رستوران را داشت گم شد. فقط یک آدم تیزبین می تواند کیف پول پنهان شده در تصویر را در زمان معین ببیند. بر اساس این تحقیقات، توانایی درک افرادی که شی گمشده را قبل از 4 ثانیه پیدا می کنند، نشان دهنده بالا بودن سطح بالای توانائیهای شناختی است. بنابراین آیا می توانید کیف پول گم شده را در آزمون شناسایی کیف پول گمشده پیدا کنید؟

آزمون شناسایی کیف پول گمشده

فقط افراد با هوش و با درجه تیزبینی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. از هر 5 نفر فقط 1 نفر می تواند کیف پول گم شده مرد جوان را در 4 ثانیه پیدا کنند. مشخص شد کسانی که کیف پول پنهان شده در عکس او را پیدا کردند، ضریب هوشی بالایی داشتند. اکنون شما را به شرکت در این آزمون هوش هیجانی دعوت می کنیم. آیا می توانید کیف پول گم شده را در 4 ثانیه پیدا کنید؟

کیف پول مردی که قصد پرداخت صورتحساب را دارد در جایی داخل رستوران پنهان شده است. این تصویر معمایی دشوار برای جوانان حکم آزمایش قدرت مغزشان را دارد. ادعا شده بود که تنها 1٪ از مردم می توانند کیف پول را در تصویر پیدا کنند. آیا می توانید کیف پول گم شده را پیدا کنید؟

آزمون-شناسایی-کیف-پول-گمشده-2

پاسخ آزمون شناسایی کیف پول گمشده

شاید در نگاه اول پیدا کردن کیف پول گمشده بسیار دشوار به نظر برسد. بهتر است از فرصت دوم خود استفاده کنید و بیشتر جزئیات تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی کیف پول گمشده: اگر به تصویر دقت کنید، متوجه می شوید که کیف پول مرد پشت معشوقه او پنهان شده است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کیف پول پشت موهای زن پنهان شده است. آیا شما کیف پول گم شده مرد را در آزمون شناسایی کیف پول گمشده دیدی؟

آزمون-شناسایی-کیف-پول-گمشده-3

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان