//
کدخبر: ۴۳۰۵۹۰ //

ورود آرشام دکور به بازار ساخت ویلا و بازسازی منزل

آرشام دکور که تاکنون در زمینه دکوراسیون داخلی از جمله طراحی و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری خدمات ارزنده ای ارائه کرده بود، هم اکنون خدمات ساخت ویلا و بازسازی بناهای قدیمی را به لیست خود اضافه کرده است.

ورود آرشام دکور به بازار ساخت ویلا و بازسازی منزل
به گزارش فرتاک نیوز،

با وارد شدن به صنعت ساخت ویلا و بازسازی ساختمان، این شرکت به مشتریان فرصتی بیشتر برای ایجاد منزلی رویایی و تغییرات جذاب در ساختمان‌های قدیمی خود داده است. همچنین خدمات این شرکت همچنان با پرداخت اقساطی همراه خواهد بود، در نتیجه می تواند برای متقاضیان این خدمات یک فرصت طلایی باشد.

ویلا

شرکت آرشام دکور با امکانات و توانمندی‌های موجود در شرکت، می‌تواند طراحی‌های منحصر به فرد انواع ویلاها را به مشتریان ارائه دهد و به شما کمک کند تا خانه‌ی رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنند. بنا به اظهارات این شرکت، خدمات خود را در تهران و دیگر استان های ایران و حتی خدمات برون مرزی نیز ارائه می دهند. در نتیجه نگران موقعیت جغرافیایی منزل خود یا زمینی که تمایل به ساخت ویلا دارید، نداشته باشید.

بازسازی

بازسازی ساختمان‌ها نیز یک عملیات مهم و چالش‌برانگیز است. این شرکت می تواند به مشتریان کمک کند تا ساختمان‌های قدیمی خود را به روز کنند و از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنند. بخصوص با توجه به زمینه فعالیت این شرکت در دکوراسیون داخلی و ساخت کابینت و کمد دیواری، قطعا خدمات بازسازی ارزنده ای به مشتریان ارائه خواهد کرد.

  • توسعه‌ی خدمات: شرکت آرشام دکور با افزودن بخش ساخت ویلا و بازسازی ساختمان، می‌تواند خدمات ویژه‌تری ارائه دهد. با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، این شرکت تضمین می کند که بهترین طرح‌ها و مصالح با کیفیت را برای ساخت و ترمیم منازل شما استفاده می کند.

  • تخصص و تجربه: این شرکت دارای تیمی مجرب و متخصص بوده و توانایی طراحی و ساخت ویلاهای زیبا و بازسازی منازل شما را داراست.

  • مشاوره فنی: از نقاط برتر این شرکت ارائه مشاوره تخصصی و کاملا رایگان به مشتریانتان است. در نتیجه می‌تواند شما را راهنمایی کند تا بهترین روش‌ها و مواد ساختمانی را برای پروژه‌های خود انتخاب کنید و به بهترین نتیجه برسید.

  • قیمت‌ها و زمانبندی: تیم فروش این شرکت در تمام روز های هفته پاسخگوی مشتریان است و در رابطه با قیمت‌ها و زمانبندی پروژه‌ها به صورت دقیق عمل می کنند.

در صورتی که می خواهید ساختمان های قدیمی خود را بازسازی کنید و یا قصد دارید ویلای رویایی خود را بسازید، شرکت آرشام دکور می تواند به شما کمک کند. از مزایای همکاری با این شرکت، تعهدات معتبر، تخصص کافی در انواع دکوراسیون داخلی، خدمات طراحی و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری، ارائه خدمات اقساطی و مشاوره های تخصصی می باشد. هم اکنون این شرکت موارد بازسازی ساختمان و ساخت انواع ویلا در سبک های مدرن و کلاسیک را به خدمات خود افزوده است.

ارتباط با مجموعه آرشام دکور:

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان