//
کدخبر: ۴۲۳۶۵۸ //

پرویز پرستویی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد! | حرف های عجیب پرویز پرستویی خطاب به مهران مدیری

ویدئویی از انتقادات پرویز پرستویی از مهران مدیری در مراسم ترحیم ناصر ملک مطیعی را ملاحظه بفرمایید.

پرویز پرستویی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد! | حرف های عجیب پرویز پرستویی خطاب به مهران مدیری
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز پرستویی در این مراسم گفت: «آقای مهران مدیری عزیز شما مگر نمی دانستید که ناصر عاشق مردم بود چرا از این قسمت از برنامه خودتان (که ناصر ملک مطیعی مهمان برنامه دورهمی بود) دفاع نکردید 40 سال نام این هنرمند را نیاوردید مگر دزدی یا اختلاس کرده بود؟!»

بیوگرافی پرویز پرستویی

پرویز پرستویی (زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ در کبودرآهنگ) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است.

او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پرستویی در انتخاب مجموعه تلویزیونی گزیده کار بود. او اولین کار خود را در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد. امام علی، آوای فاخته و خاک سرخ سه کار دیده شده وی از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۹ بوده‌است. زیر تیغ در سال ۱۳۸۵ و آشپزباشی در سال ۱۳۸۸ ماندگارترین کارهای او در تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود. پرویز پرستویی در مصاحبه‌ای جنجالی در ۱۶ دی ماه ۹۶ با فریدون جیرانی در برنامه زنده سی و پنج در رابطه با بسیاری از موضوعات اجتماعی و اقتصادی روز کشور صحبت داشت و در رابطه با تعدادی از فیلم‌های مطرحی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته به مانند فیلم‌های مارمولک، بادیگارد، آژانس شیشه ای و قاتل اهلی صحبت نمود. در این مصاحبه پرستویی خود را جانباز سینما معرفی نمود و از چالش‌ها و سختی‌های هنر بازیگری با جیرانی به گفتگو پراخت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان