//
کدخبر: ۴۲۳۶۰۱ //
مهران مدیری | مهران مدیری طنز | سریال مهران مدیری

مهران مدیری گزارشگر هواشناسی شد! | ویدئوی جالب و خنده‌دار از جوانی مهران مدیری

ویدئوی جالبی از سال‌های جوانی مهران مدیری ببینید که در برنامه «سلام سلام» تلویزیون گزارش هواشناسی می‌دهد.

مهران مدیری گزارشگر هواشناسی شد! | ویدئوی جالب و خنده‌دار از جوانی مهران مدیری
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران مدیری از مشهورترین چهره‌های هنری ایران در سه دهه اخیر است. مهران مدیری کار خودش را با تئاتر آغاز و بعد به تلویزیون رفت و در آنجا آثار ماندگاری مانند پاورچین، شب های برره و مرد هزارچهره را خلق کرد. مهران مدیری در سینما هم فعالیت گسترده ای داشته است. مهران مدیری دختری به نام شهرزاد و پسری به نام فرهاد دارد.

«سلام سلام» یک مجموعه تلویزیونی طنز محصول سال ۱۳۷۶ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدعلی سمنانی و محصول شبکه پنج بود. «سلام سلام» به صورت جنگ و قطعات نمایشی بود.

فصل دوم مجموعه طنز" سلام سلام " در سال ۱۳۷۷ با اجرای رضا عطاران و پوپک گلدره و به تهیه‌کنندگی سیدعلی سمنانی به صورت جنگ و قطعات نمایشی درشبکه جهانی جام جم تولید شد. بازیگرانی چون مهران مدیری، مهران غفوریان، نصرالله رادش، سعید آقاخانی، یوسف تیموری، نادر سلیمانی، جواد رضویان، فاطمه هاشمی، نیما فلاح در این مجوعه زیبا ایفای نقش کردند.

 

چهره شکسته موهای مهران مدیری

به تازگی تصویری از پشت صحنه سریال خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی منتشر شده که چهره مسن شده مهران مدیری در این تصویر هواداران چندین و چند ساله او را ناراحت کرده است.

علاقه مندان مهران مدیری که از سالها قبل و در دوران جوانی مهران مدیری تا به امروز با آثار او خندیده اند و خاطره ساخته اند، از دیدن موهای سپید مهران مدیری ناراحت می‌شوند.

البته باید توجه کرد که در این تصویر، اثرات گریم هم روی صورت مهران مدیری دیده می‌شود.

مهران مدیری در این تصویر در کنار پانته آ بهرام و سارا بهرامی دیده می‌شود.

مهران مدیری آلبوم منتشر می‌کند

مهیار علیزاده ضمن تایید تولید آلبوم مشترکی با مهران مدیری، انتشار آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، از ظهر دیروز، اخباری مبنی بر انتشار آلبومی با صدای مهران مدیری و آهنگسازی مهیار علیزاده در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که «مهیار علیزاده» در فایلی ویدئویی، ضمن تایید تولید آلبوم مشترک خود و مهران مدیری، انتشار آن را تکذیب کرد.

این آهنگساز درباره این اخبار و نشر برخی جزییات از آلبوم مشترک با مهران مدیری توضیح داد: «از دیروز خبری در رسانه‌های مختلف در حال انتشار است که آلبوم «مهران مدیری» با آهنگسازی من تولید شده و به‌زودی منتشر خواهد شد. خواستم اطلاع بدهم که این خبر اساسا اشتباه است و درست نیست. آلبومی با حضور آقای مدیری و آهنگسازی و تنظیم من تولید شده است و مراحل میکس و مسترینگ آن در حال سپری شدن است. اما فعلا قصدی برای انتشار این اثر از سوی من و آقای مدیری نیست.»

او درباره دلایل منتشر نشدن این آلبوم نیز گفت: «فعلا در همین حد می توانیم اشاره کنم و به زودی و پس از تکمیل فرآیند تولید، توضیحات بیشتری از این آلبوم در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.»

تصویر جالب مهران مدیری در 17 سالگی

تصویری از مهران مدیری ۱۷ ساله همراه با دوستش در پارک لاله تهران که مربوط به سال ۱۳۶۳ است را مشاهده می‌کنید.

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان