//
کدخبر: ۴۱۸۲۷۶ //
عضو کمیسیون عمران مجلس:

مردم معترض خودروسازان به ویژه سایپا هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم معترض هر دو خودروساز هستند و هم سایپا و هم ایران خودرو به ذائقه و سلایق مشتری و مطالباتی که مردم دارند بی‌توجه هستند ولی شرایط سایپا وخیم‌تر است.

مردم معترض خودروسازان به ویژه سایپا هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم نطنز درباره وضعیت صنعت خودروسازی کشور اظهار کرد: صنعت خودروسازی کشور به دلیل نبود نظارت و رقابت حال و روز خوش ندارد و هر روز هم محصولات تولیدی خودروسازان بی‌کیفیت‌تر از قبل می‌شوند. 

وی افزود: دستگاه‌ها باید کمک کنند تا شرایط خودروسازی کشور بهبود بیابد و این مهم تنها از مسیر نظارت و رقابت امکان‌پذیر است. پاسخگویی، شفافیت و مشتری‌مداری سه مطالبه‌ای است که مردم از صنعت خودروسازی کشور دارند و امیدواریم که این موضوع مهم اساس و دستور کار مدیران کشور قرار گیرد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نبوغ و نوآوری در صنعت خودروسازی کشور کمتر دیده می‌شود و نهایت تغییرات و نبوغ به تغییر چراغ‌های عقب و جلو محدود شده که واقعاً این موضوع زیبنده مردم ایران نیست و خودروسازان تا این حد نباید سطح خود را کاهش دهند.

فیروزی پوربادی با مقایسه‌ای میان دو خودروساز گفت: مردم معترض هر دو خودروساز هستند و هم سایپا و هم ایران خودرو به ذائقه و سلایق مشتری و مطالباتی که مردم دارند بی‌توجه هستند ولی شرایط سایپا وخیم‌تر است. استفاده از فناوری قدیمی، کیفیت پایین مواد اولیه و کاهش مقاومت محصولات سبب شده خودروهای تولیدشده شرکت سایپا از خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو بی‌کیفیت‌تر باشد و البته موضوع مقایسه میان بد و بدتر است.

وی با بیان اینکه سال‌هاست بی‌کیفیت بودن و قدیمی بودن فناوری ساخت خودرو در ایران مطرح هست ولی نهادی برای ارتقای کیفیت خودروهای ایرانی تلاش نمی‌کند، گفت: خودروهایی که در ایران تولید می‌شوند سال‌هاست فناوری ساخت آنها در کشورهای توسعه‌یافته متوقف شده است. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: دولت باید هرجه سریع‌تر تکلیف صنعت خودروسازی در ایران را مشخص کند و مطالبات مردم را مدنظر قرار دهد و اجاز ندهد خودروسازان هرطور که می‌خواهند و بدون توجه به خواست مردم محصول تولید کنند.

منبع: شما نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان