//
کدخبر: ۴۱۴۰۷۴ //
جوش شیرین |‌ کاربرد های جوش شیرین | تمیز کردن تخت خواب با جوش شیرین

روی تشک تخت خوابت جوش شیرین الک کن تا معجزه اش رو ببینی + فیلم

قراره بهت آموزش بدم چجوری فقط با جوش شیرین تشک تخت خوابت رو برق بندازی.

روی تشک تخت خوابت جوش شیرین الک کن تا معجزه اش رو ببینی + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

تمیز کردن تشک تخت خواب با جوش شیرین یه ترفند فوق العاده است که حتما باید امتحانش کنی. جوش شیرین، یکی از محصولات طبیعی و مؤثر برای تمیز کردن تختخواب است.که خواص بسیاری دارد که به بهبود کیفیت خواب و بهداشت عمومی کمک می‌کند. اولین فایده آن، قدرت ضدعفونی کننده آن است. جوش شیرین برای ضدعفونی کردن تختخواب از باکتری‌ها و میکروب‌ها، ریسک ابتلا به عفونت‌های پوستی و التهابات کاملا مفید است. همچنین، جوش شیرین خواص ضدالتهابی دارد و می‌تواند در کاهش التهابات پوستی و حساسیت‌ها مؤثر باشد.

آموزش تمیز کردن تشک تختخواب با جوش شیرین


شستشو و تمیز کردن رویه تشک تخت خواب کار ساده ای است اما خود تشک چطور؟ اگرچه این تشک ها نیاز ندارند هر چند وقت یک بار تمیز شوند ولی به هر حال دو بار در سال نیاز هست تا این تشک ها تمیز شوند.برای تمیز کردن تشک تخت خواب با این روش و تکنیک ، شما به ۵۰۰ گرم جوش شیرین و جاروبرقی نیاز دارید.

پس از اتمام کار حتما تمام جوش شیرین را از روی تشک با جاروبرقی جمع آوری کنید.این کار شما نه تنها باعث شادابی تشک تخت خواب شما می شود بلکه هر ذره کثیفی را به خود جذب می کند و باعث تمیزی هر چه بیشتر تشک تخت خواب شما می شود.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده و مورد استفاده تان قرار بگیرد . نظرات و تجربیاتتون رو حتما در کامنت با ما به اشترا بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان