//
کدخبر: ۴۰۷۰۲۶ //

قسمت دوم سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره + زمان پخش و لینک دانلود

قسمت دوم سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره + زمان پخش و لینک دانلود
به گزارش فرتاک نیوز،

پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان: جدیدترین قسمت های مگه تمام عمر چندتا بهاره (سروش صحت) سریال نیوکمپ (منوچهر هادی) قهوه ترک (علیرضا امینی)  بازنده (امین حسین پور) ! در این میان فیلم چپ راست از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در زمینه فیلم و مالتی مدیا

قسمت 2 مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟

مگه تمام عمر چند تا بهاره – Mage Tamame Omr Chand Ta Bahareh

محصول سال 1400 که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است، این سریال کمدی در واقع جدیدترین اثر سروش صحت می باشد که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی ایمان صفایی تهیه و تولید شده است. این گونه به نظر می رسد که جدیدترین اثر سروش صحت یک سریال طنز می باشد که مضمون کمدی و فان دارد! حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و حمید لولایی در این پروژه، این نظر را بیشتر تقویت می کند. لازم به ذکر است که تصویربرداری سریال جدید سروش صحت با نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره» در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شده است.

این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. به نظر می رسد که سروش صحت با این اثر، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. سبک سیاق این اثر تا حدی شبیه به فیلم سینمایی "جهان با من برقص" می باشد. فیلمی که در زمان اکران و پخش خود بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و در نوع خود یک اثر بی نظیر بود. باید دید که آیا سروش صحت می تواند برای یک بار دیگر این موفقیت را تکرار کند یا خیر؟

شما می توانید جهت دانلود قسمت 2 سریال طنز مگه تمام عمر چند تا بهاره به همراه سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر، کلیک کنید:

لینک قانونی: قسمت دوم سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

چه بازیگرانی در مگه تمام عمر چند تا بهاره حضور دارند؟

آناهیتا افشار , بهاره افشاری , پژمان جمشیدی , حمید لولایی , علی مصفا , کاظم سیاحی , محمد نادری , هوتن شکیبا ، وحید آقاپور، گیدا ویشکی و قدرت الله ایزدی

موضوع و خط داستانی سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره درباره چه چیزی ست؟

زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می شود…‌

مگه تمام عمر چند تا بهاره چه روزهایی و در چه سایتی پخش می شود؟

مگه تمام عمر چند تا بهاره ساعت 08:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

قسمت 5 سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک – Ghave Turk  به کارگردانی علیرضا امینی قرار است که جایگزین سریال پوست شیر شود. قهوه ترک سال ساخت: 1401 است که برای پخش در اردیبهشت 1402 در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. همچنین تهیه کننده این اثر محمد شایسته و نویسندگی بر عهده محمد رضایی می باشد.

سریال قهوه ترک

شما می توانید قسمت 5 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی قهوه ترک را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دریافت لینک: قسمت پنجم سریال قهوه ترک

هنرپیشه های سریال قهوه ترک چه کسانی هستند؟

امیر جعفری , حامد بهداد , رعنا آزادی ور , سارا رسول زاده , مجتبا پیرزاده , محمدرضا فروتن

داستان و موضوع قهوه ترک حول چه محوری است؟

می‌ شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن! اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌ خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌ کنم، کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم. تو از حال دل من دیگه با خبری بی من می خوای غمتو به کجا ببری بسته شده چمدون سفر...

قهوه ترک چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال قهوه ترک ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

قسمت 8 سریال نیوکمپ!

سریال طنز و کمدی پرستاره نیوکمپ – Camp Nou  ، جدیدترین ساخته منوچهر هادی با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تابستان 1401 ساخته شده است. منوچهر هادی در این سال ها با کمدی های محبوب و پرفروش خود مانند نیسان آبی و آینه بغل، توانسته است که موفقیت های بسیاری را به دست آورد. هادی به محض پایان فیلمبرداری نیوکمپ به فکر ساخت فصل دوم نیسان آبی نیز افتاده است و ظاهرا مقدمات پیش تولید این سریال نیز آغاز شده است و احتمالا پس از نوروز 1402 این پروژه نیز کلید بخورد. انتظار می رود که در تابستان 1402 شاهد پخش نیسان آبی 2 باشیم.

سریال نیوکمپ

شما می توانید قسمت 7 سریال کمدی و طنز جذاب نیوکمپ را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دریافت لینک: قسمت هشتم سریال نیوکمپ

هنرپیشه های سریال نیوکمپ چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی , الهه منصوریان , ایمان صفا , بهاره افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , حمید گودرزی , سهیلا منصوریان , فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , ملیکا شریفی نیا , یوسف کرمی , لادن ژافه‌وند, گیتی قاسمی, بهشاد شریفیان, سعید نعمتی, صفر کشکولی, کریم قربانی, شیرین منجمی, معین محمودزاده, پیمان قربانی صفا, امیرحسین موسوی, افشین حیدری سروستانی,ساناز سعیدی, امین عسکراوی

داستان و موضوع نیوکمپ حول چه محوری است؟

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند.

درباره سریال نیوکمپ یا نیوکمپ چه می دانیم؟

سریال نیوکمپ که پیش تر قرار بود با نام لیونل مسی و البته به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود، در نهایت مجدد به نیوکمپ تغییر نام داد و با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تولید، در آستانه پخش خانگی قرار گرفته است. بنابر آخرین اخبار رسیده، این سریال کمدی به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

زمان دقیق پخش سریال نیوکمپ چه روزی است؟

سریال نیوکمپ ساعت 08:00 یک شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت های پیشین نیوکمپ چه خبر؟

در قسمت ششم نیوکمپ دیدیم که مرتضا به خانه گندم می رود که او را ببیند تا بلکه بتواند باری دیگر رضایت وی را جلب کرده و وی را از درخواست طلاق منصرف کند ولی در آن جا با واکنش تند گندم روبرو می شود و او این گونه ابراز می کند که پدرش این اجازه را از او سلب کرده است که بتواند مرتضا را ببیند. در همین جاست که موری متوجه می شود چشم های گندم در واقع لنز بوده است و از این بابت ضربه سهمگینی می خورد.

در قسمت هفتم نیوکمپ شاهد این موضوع بودیم که مجتبا و مریم پس از تعقیب شهاب به خانه قدیمی وی در محله ای دورافتاده و پایین شهر می رسند. هر دو به قصد انتقام با او درگیر می شوند که چرا قصد تلکه کردن و برداشتن طلا و سکه های مریم را داشته است. شهاب که وضعیت را بحرانی می بیند سرانجام به کرده خود اعتراف کرده و از آن ها طلب بخشایش می کند.

دختر بچه ای که به حالت مریض و بسیار دردمند در خانه آن ها بود را مثال می زند که وی ناراحتی قلبی دارد و نیاز مبرم و سریع به عمل دارد و این پول ها را برای درمان وی می خواسته است. چیزی که مشخص نیست آیا حقیقت بوده است یا خیر. مریم به دلیل دروغ هایی که از شهاب شنیده است رنجیده و دل شکسته می شود ولی به هر حال سکه ها را به وی پس می دهد تا صرف درمان دختر بچه شود. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که سارا نیز در کنج آشپزخانه همین خانه مخفی شده بود و در حال شنیدن صحبت های رد و بدل شده بین طرفین بوده است.

پس از رفتن مریم و مجتبا مشخص می شود که این دو ازدواج کرده اند و دختر مریض نیز در واقع فرزند سارا و شهاب بوده است که برای درمان نیاز به هشتاد میلیون تومان پول است. آن ها نیز در صدد مهیا کردن مخارج عمل دختر بچه هستند. در ادامه مامور پلیس مرتضا را که در واقع بر روی پل عابر پیاده قصد خودکشی داشت و یه فرد معتاد با او هم صحبت شده بود را به عنوان فردی که در حال خرید و فروش مواد مخدر بود دستگیر کرده و سپس بازداشت می کند. آن ها به خانه و نزد پدر و مادر مرتضا می روند و مسایل را با آن ها در میان می گذارد. در نهایت به آن ها گوشزد می کند که ر جریان بازجویی ها مشخص می شود که پسرشان بی گناه است و بدین ترتیب وی را آزاد می کنند.

پس از این هاست که سارا به منزل خانواده سرچشمه می آید تا باقی نقشه ها و برنامه هایش را برای این خانواده عملی کند. سارا برای خرید بلیت های پرواز به آرژانتین و دیدار به مسی از آن ها طلب پول می کند. وی به این قصد که آن ها را به ملاقات مسی ببرد و پس از گرفتن خسارت، تمام پول ها را به جیب بزند. در آن سوی داستان نیز سارا زیر پای گندم نشسته است و حتی او را به محضر می برد تا طلاق و طلب مهریه اش را اجرایی کند. این جور که مشخص است وی قصد جدی برای به فلاکت نشاندن این خانواده دارد.

مریم به مسابقات بوکس راه پیدا می کند و برای مبارزه کردن وارد رینگ می شود ولی در آغاز شکست می خورد و باعث عصبانیت و خشم مربی خود می شود. وی که در این وضعیت اسف بار و برای مهیا کردن مخارج خانواده تنها راه نجات را پیروزی در این مسابقه و راه یابی به تیم ملی می داند با انگیزه و توان مضاعف به رینگ بازمی گردد و این بار پیروز مسابقه می شود. منتها فرد رقیب وی به شدت آسیب دیده و نه تنها راهی بیمارستان می شود که پلیس نیز برای انجام تحقیقات و درگیری وارد ماجرا می شود.

حال باید دید که در قسمت هشتم نیوکمپ چه اتفاقاتی در انتظار خانواده سرچشمه است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 8 این سریال می کنیم.

سریال بازنده نیز در راه است

سریال بازنده – Loser Serial محصول سال 1402 به تهیه کنندگی احسان ظلی پور ، نویسندگی و کارگردانی امین حسین پور برای پخش در سایت کول دانلود در تابستان امسال در نظر گرفته شده است. بازنده یک سریال کارآگاهی معمایی جنایی زیبا می باشد که با حضور ستاره محبوب گوست شیر (علیرضا کمالی) ساخته و تولید شده است.

سریال بازنده

دانلود سریال بازنده

پیمان قاسمخانی , رویا جاویدنیا , سارا بهرامی , صابر ابر , صدف اسپهبدی , علیرضا کمالی و محمد علی محمدی در حالی ترتیب کستینگ و بازیگران بازنده را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی) ، درگیر پرونده‌ ای پیچیده می شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می کند…

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و  دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان