//
کدخبر: ۳۹۹۳۳۰ //

دانلود قسمت اول سریال ایرانی قهوه ترک علیرضا امینی

پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان

دانلود قسمت اول سریال ایرانی قهوه ترک علیرضا امینی
به گزارش فرتاک نیوز،

جدیدترین قسمت های سریال نیوکمپ (منوچهر هادی) قهوه ترک (علیرضا امینی)  رهایم کن (شهرام شاه حسینی) سیاه چاله (حسین نمازی) و سرگیجه (بهرنگ توفیقی) ! در این میان فیلم طلاخون و خط استوا از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در زمینه فیلم و مالتی مدیا

قسمت 1 سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک – Ghave Turk  به کارگردانی علیرضا امینی قرار است که جایگزین سریال پوست شیر شود. قهوه ترک سال ساخت: 1401 است که برای پخش در اردیبهشت 1402 در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. همچنین تهیه کننده این اثر محمد شایسته و نویسندگی بر عهده محمد رضایی می باشد. 

سریال قهوه ترک

شما می توانید قسمت 1 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی قهوه ترک را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک قانونی: قسمت اول سریال قهوه ترک

هنرپیشه های سریال قهوه ترک چه کسانی هستند؟

امیر جعفری , حامد بهداد , رعنا آزادی ور , سارا رسول زاده , مجتبا پیرزاده , محمدرضا فروتن

داستان و موضوع قهوه ترک حول چه محوری است؟

متاسفانه هنوز خلاصه داستانی از این اثر در دست نیست. به محض انتشار از سوی سازندگان، در پست اختصاصی این سریال در سایت کول دانلود درج خواهم شد!

قسمت 1 سریال نیوکمپ!

سریال طنز و کمدی پرستاره نیوکمپ – Camp Nou  ، جدیدترین ساخته منوچهر هادی با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تابستان 1401 ساخته شده است. منوچهر هادی در این سال ها با کمدی های محبوب و پرفروش خود مانند نیسان آبی و آینه بغل، توانسته است که موفقیت های بسیاری را به دست آورد. هادی به محض پایان فیلمبرداری نیوکمپ به فکر ساخت فصل دوم نیسان آبی نیز افتاده است و ظاهرا مقدمات پیش تولید این سریال نیز آغاز شده است و احتمالا پس از نوروز 1402 این پروژه نیز کلید بخورد. انتظار می رود که در تابستان 1402 شاهد پخش نیسان آبی 2 باشیم.

سریال نیوکمپ

شما می توانید قسمت اول سریال کمدی و طنز جذاب نیوکمپ را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود قانونی: قسمت اول سریال نیوکمپ

هنرپیشه های سریال نیوکمپ چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی , امیر جعفری , ایمان صفا , بهاره افشاری , بهرام افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , یکتا ناصر

داستان و موضوع نیوکمپ حول چه محوری است؟

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند.

درباره سریال نیوکمپ یا نیوکمپ چه می دانیم؟

سریال نیوکمپ که پیش تر قرار بود با نام لیونل مسی و البته به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود، در نهایت مجدد به نیوکمپ تغییر نام داد و با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تولید، در آستانه پخش خانگی قرار گرفته است. بنابر آخرین اخبار رسیده، این سریال کمدی به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

زمان و تاریخ پخش سریال نیوکمپ؟

بنابر اخبار واصله غیررسمی و تقریبی، به احتمال زیاد، سریال نیوکمپ در نیمه نخست اردیبهشت 1402 هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش خواهد شد که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

قسمت 4 سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله نام تازه ترین اثر شبکه نمایش خانگی است که از این هفته آغاز به پخش کرده است. سریالی با مضمونی طنز و کمدی که در واقع جایگزینی بر سریال پرطرفدار و محبوب قهوه ترک است. قهوه ترک با حدود 7 ماه نمایش اقتدار و محبوبیت بسیار بالا، انتظار مخاطبین را به شدت افزایش داده است و بنابرین کار سیاه چاله در جذب مخاطب خیلی سخت و دشوار است.

کستینگ و بازیگران سیاه چاله، لیست بلندبالا و قابل قبولی است. درون مایه طنز نیز از دیگر نکات مثبتی است که می تواند به کمک این سریال بیاید. حضور سعید خانی که از سازندگان موفق فیلم های کمدی (لونه زنبور، زاپاس و...) می باشد نیز از دیگر امتیاز های کار است. کارگردانی سیاه چاله بر عهده حسین نمازی می باشد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا سیاه چاله نیز می تواند انتظارات مخاطبین را برآورده کند یا خیر.

سریال سیاه چاله

شما می توانید قسمت 4 سریال کمدی و طنز سیاه چاله را از لینک زیر تماشا و یا دانلود کنید:

دریافت لینک: قسمت چهارم سریال سیاه چاله

موضوع سریال سیاه چاله درباره چه چیزی است؟

در خانه ای قدیمی به طور اتفاقی لوله ای کشف می شود که از آن مقادیر زیادی نفت خارج می شود. اهالی خانه از این روش می خواهند که به ثروت بسیاری دست یابند ولی در این میان برخی دیگر با این کار مخالفند و آن را نوعی دزدی به حساب می آورند.

چه هنرپیشه هایی در سیاه چاله حضور دارند؟

الناز حبیبی, حسن پورشیرازی , ژاله صامتی , شهره سلطانی , عباس جمشیدی فر , غلامرضا نیکخواه , مهران احمدی 

زمان دقیق پخش سریال سیاه چاله چه روزی است؟

سریال سیاه چاله ساعت 12:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت های پیشین سیاه چاله چه خبر؟

سیاهی لشکر ها و افراد رقاص به باغ می آیند و جشن برگزار می شود. به این ترتیب جمشید و رستم مشغول ادامه حفاری می شوند. در حالی که تلاش های این دو رو به پایان بوده و همگی ناامید شده بوده و در حال ترک محل بودند، به یک باره رستم به لوله بر می خورد ولی در همین حین است که مامور اماکن از راه می رسد و درخواست بازدید از باغ را می کند.

همه چیز رو به وخامت می رود و فکر می کنند که لو رفته اند تا این که رستم این گونه بیان می کند که ما در این جا در حال برگزاری مراسم ازدواج برای افراد یتیم و بی سرپرست و کم بضاعت هستیم.

فرخ را به عنوان پسری که از کودکی در جوار یک مسجد رها شده است و همچنین کر و لال است و خورشید را هم جای دختری یتیم و بی خانوار معرفی می کنند و به هر ترتیبی که هست از مهلکه جان سالم به در می ببرند. با جوشکاری و وصل کردن یک شیر فلکه و پس از آن یک شیلنگ بزرگ، اختیار لوله اصلی نفت را به دست گرفته و به اندازه همان شیلنک خروجی نفت به دست می آورند.

در این جا اپیزود سوم به پایان می رسد و در ایپزود چهارم باید منتظر این باشیم که این ها چگونه قرار است مساله استخراج و سپس فروش نفت و این ثروت کلان بادآورده را مدیریت کنند.

حال باید دید که در قسمت 4 سریال سیاهچاله چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت چهارم سیاهچاله در این جا می کنیم.

قسمت 13 سریال رهایم کن

سریال رهایم کن Rahayam kon محصول 1401 به تهیه کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است.

سریال جدید کارگردان میخواهم زنده بمانم احتمالا یکی از مهم ترین سریال های امسال خواهد بود. داستان سریال «رهایم کن» در دهه پنجاه خورشیدی خواهد گذشت و … نام این سریال که در آغاز طوطیا نام داشت، به «رهایم کن» تغییر پیدا کرده است. این نام در حالی برای سریال جدید شاه حسینی انتخاب شده که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده بود.

سریال رهایم کن

شما می توانید قسمت 13 سریال رهایم کن و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید: 

لینک دانلود: قسمت 13 سریال رهایم کن

چه بازیگرانی در رهایم کن حضور دارند؟

آزاده صمدی , بابک کریمی , حسن معجونی , محسن تنابنده , مهدی حسینی نیا , هدی زین العابدین , هوتن شکیبا , یوسف تیموری , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

موضوع و خط داستانی سریال رهایم کن درباره چه چیزی ست؟

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه ای می شوند که خروج از آن ممکن است آن ها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

در قسمت های پیشین رهایم کن چه دیدیم؟

در حالی که هر دو پسر بیرون هستند، نایب سرخی بزرگ با مارال تنها می شود. وی درباره  پیشینه و طایفه مارال سوال می کند و هنگامی که اصل و نصب وی را می فهمد با پیشکش کردن مقادیری پول از او می خواهد که این جا را برای همیشه ترک کند و دست از سر پسرانش بردارد.

مارال ولی زیر بار نمی رود و می گوید که او و هاتم تصمیم خودشان را گرفته اند و می خواهند که با هم زندگی کنند. پس از این ها است که حاتم و هاتف، بهرام را به خانه آورده و با پیشنهاد پدرشان، در خانه زندانی می کنند چرا که بیم این را می دهند که مبادا بهرام زبان گشوده باشد و مسایل درباره افسانه را به کسی گفته باشد.

افسانه ولی مخالف همه این قضایا است و خواستار آزادسازی بهرام است و به همین جهت است که از هاتف نیز خواهش می کند تا برنامه سفرش را به تعویق بیندازد. هاتف که همچنان فراری و تحت تعقیب است با هماهنگی هایی که حاتم خان با یک فرد معتمد در دماوند کرده است مقدمات سفر او را مهیا کرده بود. شاید ولی مهم ترین سکانس این اپیزود در این لحظه رقم می خورد. در جایی که سر سفره شام، حاتم در برابر تصمیم پدرش مقاومت می کند و ابراز می کند که او و افسانه برای فردا نوبت و وقت مراسم عقد ثبت کرده اند و به این ترتیب پدر را به مراسم دعوت می کند.

او می گوید که در صورت موافقت پدر در همین خانه و اگر وی اجازه ندهد زندگی مشترکشان را در جایی دیگر و خانه ای دیگر و البته دیاری دیگر آغاز خواهند کرد. نایب سرخی بزرگ وقتی که می بیند اوضاع تا این حد جدی و تصمیم پسرش سرسختانه است چیزی نمی گوید. ماجرا به همین جا ختم نمی شود و درست در روز بعد این اتفاقات است که هاتف، ماجرای ازدواج پیشین هاتم خان با نغمه و فرزند آن ها یعنی راما را به مارال می گوید که باعث بهت  و تعجب وی می شود.

حال باید دید که در قسمت 13 سریال رهایم کن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوازدهم رهایم کن در این جا می کنیم.

رهایم کن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال رهایم کن ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

قسمت 18 سریال سرگیجه

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

سریال سرگیجه

شما می توانید قسمت 18 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک دانلود: سرچ در سایت کول دانلود

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

ملودی در خانه است و با پلیس ها همکاری می کند. سرگردی یدیع نیز از طریق بیمارستانی که بعده ها کامران با آمبولانس به آن جا می رود و نحوه ترخیص و تراکنشی که هزینه آمبولانس را پرداخته کرده است به دنبال ردی دیگر است. ولی همه تلاش های همه این افراد مورد نظر راه به جایی نمی برد و بی نتیجه می ماند. سرگرد بدیع به دلیل این که در پرونده ربایش آرتین دخالت کرده و یکی از مضنونین را بازداشت کرده است از سمت مافوقش سرهنگ شریفی مورد بازخواست قرار می گیرد و به مرخصی فرستاده می شود.

بدیع (هومن سیدی) که این عمل را برابر با اخراج یا دست کم تعلیق می داند، از این تصمیم برآشفته می شود و تصمیم به استعفا می گیرد ولی ظاهرا این استعفا مورد موافقت قرار نمی گیرد چون که در سکانس های آینده، وی هنوز در آگاهی حضور دارد و به وظایفش عمل می کند. در ادامه داستان، پیمان از طریقی به مخفیگاه می رسد ولی دقیقا اندکی پس از این که کامران و افرادش به همراه فریبا و آرتین، محل را ترک کرده بودند و به این ترتیب و در حالی که پیمان در یک قدمی کامران بود از این سرنخ نیز چیزی عایدش نمی شود.

ولی در آن جا پیمان به وسایل آرتین از جمله کوله پشتی او برمی خورد و در نتیجه برای وی مسجل می شود که درست آمده است. انتهای این قسمت

حال باید دید که در قسمت 18 سرگیجه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را دعوت به تماشای اپیزود هجدهم سرگیجه از سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در بالاتر ذکر شد، می کنیم.

سریال سرگیجه چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و  دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است.

این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است.

جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان