//
کدخبر: ۴۰۶۸۶۸ //

مژه های عروسکی ترند زیبایی ۲۰۲۳ + تصاویر

مژه های عروسکی ترند زیبایی 2023 خواهند بود برخی از ما به طور ذاتی مجذوب عروسک‌های بچه، عروسک‌های باربی‌ و برتز از همان روزهای اولیه‌مان هستیم. عروسک‌ها علاوه بر سرگرم‌کننده بودن برای لباس پوشیدن، برگزاری مهمانی‌ ها یا ساختن داستان‌های سریالی دراماتیک ایده سازی می کنند.

مژه های عروسکی ترند زیبایی 2023 + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

اما آیا تا به حال به استفاده از آن اسباب‌بازی‌های ارزشمند به‌ عنوان ابزار زیبایی فکر کرده‌اید؟ ترند مژه‌های عروسکی، ترکیبی سرگرم‌کننده از تاثیر مد برتز عروسکی است . اگر می خواهید ظاهر مژه خود را تغییر دهید، ریمل خود را بردارید و دست به کار شوید تا خود را به زیباترین و باحال ترین عروسک شهر تبدیل کنید.

پشت ترند مژه های عروسکس

مژه های عروسکی که یادآور مژه های انبوه و سیخ و در عین حال پرپشت در عروسک های دهه 50 و باربی های دهه 80 است، سابقه ای طولانی و با سابقه در دنیای زیبایی دارد. این یکی از مشخصه های جنبش مد در اواسط دهه 1960 بود، با ستاره هایی مانند توئیگی و بازیگر شارون تیت که این سبک را انتخاب کردند. امروزه، مژه‌های عروسکی (که گاهی اوقات «مژه‌های مانگا» نامیده می‌شود) و ستاره‌های کی‌پاپ، و همچنین تأثیرگذاران زیبایی مانند دانیل مارکان و بازیگرانی مانند تیلور راسل و زندایا ظاهر می‌شوند.

این روند مد مژهای عروسکی همچنین کاملاً با زیبایی‌شناسی عشوه‌گری فوق‌العاده زنانه با عناصر صورتی پاستلی و پاپیونی شبیه به مواردی که همتایان پلاستیکی ما استفاده می‌کنند، همخوانی دارد. برندهای آرایشی نیز مدت‌هاست که روی این ظاهر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سارا ادوارد وین، هنرمند مژه و آرایش می‌گوید: «مطمئناً در مورد استفاده از اکستنشن مژه‌ها، درخواست‌های بیشتری برای مژه‌های عروسکی سپی‌تر یا ظاهر «مرطوب» دیده‌ام. “آنها قطعا لحظه ای را سپری می کنند… من احساس می کنم روند انیمه، ابزارهای هوش مصنوعی، برنامه ها و فیلترهای رسانه های اجتماعی بر بازگرداندن این ظاهر متحرک تر که در دهه های 60 و 70 بود تاثیر گذاشته است.”

این به طور کلی ظاهر زیبایی با الهام از عروسک ها را افزایش داده است، اما مژه ها برای ایجاد این حالت با چشمان روشن و تقریبا کارتونی ضروری هستند. او توضیح می‌دهد: «مژه‌های عروسکی در باز کردن چشم‌ها و ایجاد ظاهری جوان‌تر کار بسیار خوبی انجام می‌دهند. وقتی به مژه های عروسکی فکر می کنم، به چشم های کیتی پری یا عکس های قدیمی دالی پارتون و توئیگی فکر می کنم.

چگونه مژه های عروسکی داشته باشیم

همه چیز به این بستگی دارد که شما چقدر در علاقه به این روند مد نظر مثبتی دارید و چه احساسی نسبت به مژه مصنوعی دارید. استفاده از مژه‌های مصنوعی بهترین گزینه برای دستیابی به ظاهری برجسته‌تر است. مژه‌ها با داشتن ظاهری فر به بالا و پایین بافتی در عین حفظ ظاهری نرم و کرکی، ظاهری شبیه چشم عروسکی به شما میدهد.

اگر شما یک متخصص مژه مصنوعی هستید، وین همچنین استفاده از مژه های تکی و ریمل را توصیه می کند تا واقعاً بر روی مژه های سیخ دار و تقسیم شده استفاده کنید.

فقط از نوک چوب ریمل استفاده کنید و قسمت‌های کوچکی از مژه‌ها را با حرکت رو به بالا رنگ کنید تا تکه‌های مژه‌ها به هم نزدیک شوند. سپس، با استفاده از موچین، بخش‌هایی از بالای مژه‌ها را به آرامی به هم فشرده کنید و بخش‌های دیگر را از هم جدا کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید. (سلنا گومز از طرفداران این تکنیک است؛ او این روش را روی مژه های پایینی خود برای یک افکت ظریف مژه عروسکی نشان داد.)

مژه‌های عروسکی کمی بیشتر از کشیدن یک کت ریمل روی مژه‌هایتان نقش دارند، بنابراین ممکن است بخواهید ظاهر خود را برای یک موقعیت خاص حفظ کنید .

مژه های عروسکی می توانند به طرز شگفت انگیزی همه کاره باشند. تمایل مورد علاقه من با چشم عروسکی این است که بقیه آرایش را بسیار مینیمال یا طبیعی با رنگ‌های خنثی کم‌رنگ نگه دارید و اجازه بدهید مژه‌ها تکه‌ای باشند. با ، ابروهای کرکی، و لب صورتی کمرنگ، یک مدل لباس قدیمی را با رژگونه صورتی متمرکز روی سیب‌های گونه‌تان استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان