//
کدخبر: ۴۰۴۸۷۶ //
مدل مانتو شیک تابستانه

خانم های شیک پوش و خوش استایل؛ ۱۸ مدل مانتو جذاب رو بیا بهت نشون بدم!

در کشور های گرم مانند ایران که تابستان ها آب و هوای گرمی دارد انتخاب لباس های خنک , راحت و تنفس پذیر یکی از مهمترین ارکان انتخاب مانتو تابستانه است.

خانم های شیک پوش و خوش استایل؛ 18 مدل مانتو جذاب رو بیا بهت نشون بدم!
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه می توانید 18 مدل مانتو شیک تابستانه جدید سال 1402 را مشاهده کنید. از آنجا که مانتو همچنان اصلی ترین پوشش بانوان ایرانی است، انتخاب مانتو درست برای اینکه بتوانید در فصل گرم تابستان راحت و آزاد به فعالیت های روزمره خود بپردازید ضروری است.

مانتو های ایده آل برای فصل تابستان، مانتو هایی هستند که اغلب از پارچه های نخی ( پنبه ای )، کتان یا سایر پارچه های بافته شده با الیاف طبیعی دوخته شده اند. مانتو های نخی، مانتوهای کتی تترون، مانتو های گشاد و مانتو های جلو باز می تواند بهترین انتخاب برای فصل تابستان باشد.

manto52manto15manto23manto43manto48manto49مدل های ترند مانتو تابستانه در سال 1402

شاید فکر کنید همین که مانتو تابستانه شما از جنس پارچه ای خنک دوخته شده باشد کافی است، اما علاوه بر خنک بودن پارچه، رنگ پارچه هم یکی از مهمترین پارامتر های انتخاب لباس تابستانه است. رنگ لباس از دو جهت اهمیت بسیار زیادی در راحتی شما دارد.

نخست اینکه تقریبا تمامی نقاط ایران، مناطقی آفتابی است که در صورت تمایل به استفاده از مانتو خارج از محیط های مسقف در طول روز حتما باید به این نکته توجه کنید که مانتوی شما از رنگ های تیره و سیاه نباشد زیرا در مقابل تابش آفتاب به سرعت گرمتان می شود و حس کلافگی به سراغتان می آید.

دومین بعد مهم انتخاب رنگ بعد روانشناختی انتخاب رنگ است. افزون بر اینکه در هر منطقه ای از هر یک از شهر های کشور به فراخور فرهنگ و سنت های حاکم، طیف رنگ های قابل استفاده و متناسب متفاوت است، برخی از رنگ ها باعث تشدید حس گرمازدگی می شوند و برخی از رنگ ها باعث تلطیف شرایط و خنک تر و باطراوت تر حس کردن محیط می شوند.

manto38manto40manto47manto51manto46666

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان