//
کدخبر: ۴۰۴۷۵۸ //

این مانتوها در سال ۱۴۰۲ مد شده | انواع طرح ها و مدل‌های متنوع مانتو

آیا به دنبال این هستید که بدانید، مانتو امسال چه مدلی است. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در این مورد بدانید برای شما بازگو کنیم و پارچه مد امسال مانتویی را به خوبی شناسایی کنید و با تهیه آن ها بهترین طرح ها و مدل های مانتو را تولید و روانه بازار کنید.

این مانتوها در سال 1402 مد شده | انواع طرح ها و مدل‌های متنوع مانتو
به گزارش فرتاک نیوز،

​ با همه این موارد مشخص می شود که ما در فروش پارچه مانتو امسال را خوبی عمل می کنیم و به صورت حرفه ای این کار را دنبال می کنیم. از دیگر مواردی که می توانید با ما تجربه کنید این است که مناسب ترین قیمت پارچه مانتو امسال را می توانید از طریق سایت تخصصی ما به دست آورید و شاهد تاثیرات مثبت آن روی کار خود باشید.

قیمت پارچه روی تولید مانتو مد روز تاثیر بسیار زیادی دارد. این تاثیر می تواند به دو صورت مثبت و منفی باشد. اگر قیمت پارچه افزایش یابد، هزینه تولید مانتو افزایش می یابد و در نتیجه قیمت نهایی محصول نیز افزایش می یابد. این موضوع می تواند باعث کاهش تقاضا برای محصول شود و در نتیجه کاهش فروش و سود شرکت را به دنبال داشته باشد. از طرف دیگر، اگر قیمت پارچه کاهش یابد، هزینه تولید مانتو کاهش پیدا می کند و در نتیجه قیمت نهایی محصول نیز کاهش می یابد. این موضوع می تواند باعث افزایش تقاضا برای محصول شود و در نتیجه افزایش فروش و سود شرکت را به دنبال داشته باشد. بنابراین، قیمت پارچه روی تولید مانتو مد روز تاثیر مستقیمی بر روی سود شرکت و بازار فروش دارد و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

پارچه جدید مانتو امسال

پارچه جدید مانتو امسال در انواع تولیدات چه تاثیری دارد. پارچه جدید در تولید مانتو مد روز تاثیرات متعددی دارد که شامل موارد زیر می شود. ظاهر و طراحی مانتو، پارچه جدید می تواند ظاهر و طراحی مانتو را تغییر دهد و آن را به مدل های جدید و مدرن تبدیل کند. راحتی و سبکی، پارچه های جدید می توانند به مانتوها راحتی و سبکی بیشتری ببخشند و باعث افزایش راحتی در استفاده شوند. پایداری و مقاومت، پارچه های جدید می توانند با افزایش پایداری و مقاومت، مانتوها را در برابر شرایط مختلف مانند آب و هوا، سایش مقاومت بیشتری ببخشند.

جذابیت و جلب توجه، پارچه های جدید می توانند با طرح ها و رنگ های جذاب، مانتوها را جذاب و جلب توجه تر کنند. قیمت، پارچه های جدید ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند که باعث افزایش قیمت مانتوها نیز شود. به طور کلی، پارچه جدید در تولید مانتو مد روز می تواند باعث بهبود ظاهر، راحتی، پایداری و جذابیت مانتوها شود. 

در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی خرید پارچه مانتو امسال را انجام دهید. با آمدن فصل بهار و سال جدید، همگی دوست داریم در مد و استایل خود، تغییرات ویژه ای ایجاد کنیم. قطعا بانوان عزیز به دنبال خرید لباس زیبا و مهمتر از همه، مانتو عید و مانتو رنگ سال مناسب و زیبا برای خود هستند. حتما برای شما هم سوال شده که مدل مانتو امسال 1402 چه ویژگی های دارد. در سال جدید، چه مدل و رنگ مانتو مد سال است.

سال جدید همراه با انواع مدلهای مانتو سال در طرح و رنگهای شاد و جذاب و در سبکهای کوتاه، بلند، مدل کتی، ژاکارد، وست و مانتو جلوباز آستین پفی و غیره خواهد بود. عموما در فصل بهار مانتوهای نازک و مجلسی، مدلهای مزونی و شیک و با رنگهای شاد ترند میشوند. بهار همراه با لباسهای زنانه و ترند روز مانتو، در رنگهای شاد از جمله قرمز، سرخابی، بنفش، سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد، یاسی، سفید و کرمی خواهد بود.

عید امسال، ست کردن برخی از رنگهای مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و قشنگ می شود. جدیدترین مدل مانتو رنگ سال یا مانتو عید را در رسانه مد و استایل وقت مد مشاهده کنید. در سال جدید، استایل مینیمال ترند روز است و باید در عین سادگی، زیباترین مد و استایل را انتخاب کرد. مدل مانتو عید و بهاره کتی با رنگ سال جدید و پارچه مانتو امسال، به عنوان مثال، شما می توانید مانتو سرخابی را با یک روسری و یا کیف صورتی رنگ ست کنید. همینطور رنگهای سفید و سرخابی نیز به خوبی با هم هماهنگ می شوند.

مدل مانتو عید سال جدید و پارچه مانتو امسال و مانتو مد امسال، رنگ سفید و سبز، لیمویی و طوسی، رنگ کرم و نارنجی، آبی روشن و کرمی، آبی تیره و یاسی، رنگ صورتی و طوسی مکمل ها و ترکیب رنگهای خوبی برای استایل شیک مانتو رنگ سال شما خواهد بود. از روانشناسی رنگ ها در تیپ و استایل و انتخاب مانتو رنگ سال، استفاده کنید. جدیدترین و ترند ترین انواع مدل مانتو رنگ سال و جدیدترین پارچه مانتو امسالی، در عید سال جدید، ترند و مد روز مانتو شامل انواع مدلهای جذاب مانتو سال جدید، از جمله مانتو کتی، کت و شلوار یک رنگ یا کت تک با استایل مونوکروم، مانتو ژاکارد، مانتو وست و شومیز است. مانتوهای عروسکی، مانتو و شلوار سفید، مانتوی راه راه و مانتوی جین که جزو ترندهای هر ساله هستند،که در قسمت پایین هر کدام را شرح داده ایم. جدیدترین مدل مانتو رنگ سال یا مانتو عید و دوخت مانتو مد با پارچه امسال، اگر قصد خرید انواع پارچه برای دوخت مانتو به سبک خاصی دارید، امسال پارچه های ژاکارد، کرپ، مازراتی، فاستونی، کشمیر، مخمل کبریتی، لینن، شانتون و نخ سوزن دوزی ترند هستند.

مدل مانتو شیک عید جدید و فروشگاه پارچه مانتو امسال، شیکترین و جدیدترین مدل مانتو رنگ سال و مانتو عید را در مجله مد و استایل وقت مد مشاهده کنید.مدل جدید مانتو کتی خامه دوزی با شلوار و عکس مانتو مد امسال، مانتو خامه دوزی، هندی دوزی و سنتی، یکی از انواع مدل مانتو در سال جدید. در مطالب قبلی در مورد جدیدترین و شیکترین مدل  مانتو خامه دوزی توضیح دادیم. یکی از انواع جذاب مدل مانتو سال جدید، مدل مانتو خامه دوزی و سنتی است. مانتو خامه دوزی؛ مناسب فصل بهار است و ضخیم و کشی نیست. همینطور، این سبک مانتو به راحتی میتواند چروک شود. ست مانتو هندی دوزی با شلوار و پارچه مانتویی امسال، از انتخاب مانتو با پارچه هندی دوزی برای عید جدید غافل نشوید، این مدل مانتو برای سال جدید بسیار ترند شده است. مانتو هندی دوزی استایل خاص و متفاوتی به شما می دهد. مدل مانتو سنتی سال جدید، مانتوهای خامه دوزی در طرح و مدلهای متنوع مانند؛ مدل سنتی، مدل چین دار، آستین پفی، جلو باز، بلند دو تیکه و غیره میتواند استایل بانوان را بی نظیر کند. مدل جدید مانتو جلو باز رنگ سفید جدید و عرضه مستقیم و بی واسطه پارچه مد امسال، در مورد انتخاب و خرید مانتو بهتر است بدانید که در انتخاب مدل مانتو سال جدید، باید حتما المان های مانند انواع فرم صورت، فرم بدن و انواع استایل مورد نظرتان را بدانید. مدل مانتو عید جدید و مانتو امسال چه مدلی است. مانتو آستین پفی و گشاد، یکی از سبک های محبوب مدل مانتو سال جدید است. مانتوهایی با آستین پفی و گشاد، یکی دیگر از ترندهای جذاب برای استایل خانم های شیک پوش است.

مانتوی آستین پفی را می توان در جنس و رنگ سال جدید برای مثال مدل عروسکی و یا جلو  باز بلند با آستین پف دار تهیه کرد. مدل مانتو آستین پفی زنانه رنگ مشکی جدید و پارچه مد امسال مانتویی، مانتو آستین پفی و گشاد، به عنوان ترند مانتو سال جدید، تمرکز و تاکید بیشتری بر روی مدل آستین می کنند تا آن را به زیبایی به نمایش بگذارند. به دلیل که مانتو آستین پفی خود مدل دار است آن را باکفش پاشنه بلند و کیف مجلسی شیک و ساده ست کنید. مانتو کتی، ترند سال جدید و مانتو امسال چی مد شده، یکی از ترندهای مدل مانتو سال جدید، مانتو مدل کتی، در رنگهای شاد و بخصوص سفید میباشد. از طرفی، خانم های عزیز میتوانند مانتو کتی را به صورت تک و با یک رنگ شلوار دیگر و یا به صورت کت و شلوار ست و همرنگ بپوشند. مانتو کتی امسال با یقه های زیبای انگلیسی، یفه هفت و یا یقه بزرگتر مشاهده می شود. این مدل مانتو سال جدید بیشتر از جنس مازراتی، کرپ و یا کتان هستند. امسال، مانتو کتی را با یک شلوار همرنگ خود و مدل گشاد یا بگ و همینطور شلوار مام فیت ست کنید تا استایل بی نظیری داشته باشید.

بهترین پارچه مانتو امسال و مانتو آینه دوزی شده ترند عید جدید، برای نوروز جدید علاوه بر مانتو خامه دوزی، مدل مانتو آینه دوزی بسیار ترند شده است. این مدل مانتو بصورت بلند و کوتاه و جلو باز عرضه شده است. جنس پارچه آن عموما لینن با آینه کاری های سنتی هست که تجلی بخش زیبایی و اصالت ایرانی است. فروش پارچه مانتو امسال و مدل مانتو آینه دوزی و مجلسی زنانه، شما می توانید مدل مانتو آینه دوزی شده سرخابی را برای سال جدید انتخاب کنید، همراه با کیف کوچک ترمه دوزی شده،به این صورت یک استایل شیک و خاص خواهید داشت. مانتو آینه دوزی سبز رنگ را با رنگ های هماهنگ با این سبک ست کنید. قیمت پارچه مانتو امسال و مدل مانتو ابروبادی با رنگ سال، مانتو ابروبادی چند سال است که ترند و بین بانوان محبوب است.

اگر به دنبال مانتو ساده هستید که در فصل تابستان به راحتی از آن استفاده کنید، مانتو ابروبادی با رنگبندی پاستیلی بهترین انتخاب است. این مدل بصورت جلو باز و بصورت جلو بسته موجود است. مدل مانتو ابروبادی رنگ سال را با انواع مدل شلوار پارچه ای و کفش زنانه با پاشنه کوتاه ست کنید. مرکز پخش پارچه مانتو مد امسال مدل مانتو اسلامی برای عید جدید، مدل های مانتو مناسب برای بانوان محجبه که برای عید جدید بسیار ترند شده است، بسیار متنوع است. مدل مانتو بلند و جلو دکمه دار از جنس پارچه آینه کاری، ژاکارد، سوزن دوزی با آستین بلند پفی با شلوار و کفش پاشنه بلند ست کنید. یکی دیگر از مدل مانتوهای اسلامی، مانتو بلند جلو باز است که از زیر آن یا پیراهن ساحلی بلند و یا شومیز و دامن می توانید ست کنید.

انواع مانتو وست،یکی از جذاب ترین مدل مانتو سال در ایران و پارچه مانتو امسال از کجا بخریم. یکی از جذابترین مدلها و ترندهای سال جدید، مانتوهای وست همراه با شومیز مناسب و جذاب هستند. انواع مدل مانتو وست زنانه، عموما بدون آستین است و به همین دلیل باید با یک شومیز آستین بلند و جذاب پوشیده شود. مانتو و یا جلیقه های مدل وست در انواع طرح و رنگهای متنوع برای عید امسال وجود دارند. شما میتوانید یک دامن شلواری را با مانتو وست و شومیز سفید یا کرمی ست کنید. 

پارچه مد امسال مانتویی

پارچه مد امسال مانتویی چه مزایایی دارد. پارچه جدید در تولید مانتو مد روز مزایای زیادی دارد که شامل موارد زیر می شود. سبک وزن، پارچه جدید از جنس های سبک وزن تولید می شود که باعث راحتی و آسایش بیشتر برای کاربر می شود. نرمی و لطافت، پارچه جدید از جنس های نرم و لطیف تولید می شود که باعث ایجاد حس خوب و راحتی در برای کاربر می شود. پوشش دهی بالا، پارچه جدید دارای پوشش دهی بسیار بالایی است که باعث می شود که رنگ ها و طرح ها بسیار زیبا و جذاب باشند. مقاومت بالا، پارچه جدید دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش، شستشو و پارگی است که باعث می شود که مانتو برای مدت طولانی مدت قابل استفاده باشد.

طراحی جذاب، پارچه جدید با طراحی های جذاب و مدرن تولید می شود که باعث می شود که مانتو به یک پوشاک مد روز تبدیل شود. قابلیت تنفس، پارچه جدید دارای قابلیت تنفس بسیار بالایی است که باعث می شود که بدن کاربر در طول روز خنک و خشک باشد. 

برای نوروز سال جدید مانتوها و کت تک از جنس ژاکارد در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است. مانتو ژاکارد؛ از جنس نسبتا ضخیم و طرح دار میباشد. ست مانتو ژاکارد با شلوار برای عید، برای ست کردن این مدل از مانتو سال جدید، بانوان عزیز میتوانید یک مانتو طرحدار و جذاب ژاکارد با مدل کلوش و آستین پفی را با یک شلوار پارچه ای مشکی یا سفید رنگ مام فیت یا گشاد هماهنگ نمایید تا استایل فوق العاده جذابی داشته باشید. پارچه مانتو امسال چی مده و مدل مانتو جلو باز زنانه با رنگ سال جدید، در چند سال اخیر مانتوهای جلوباز کوتاه و خصوصا بلند بسیار مورد استقبال طرفدارن مد و فشن قرار گرفته است. در بهار امسال نیز دوباره مدل مانتوهای جلوباز بلند در رنگهای سال و مدلهای چین چین، آستین پفی، عروسکی، ژاکارد، مازراتی، کرپ و غیره استایل بانوان را تکمیل میکنند. پارچه جدید مانتو امسال و مدل مانتو جلو باز، همچنین، مانتو جلوباز مدل شاین دار و براق در رنگ کرمی، نارنجی، بنفش، سفید و سبز یکی از محبوبترین مدهای عید سال جدید است. مانتو امسال چی مده و مانتو جلوباز کوتاه برای عید، علاوه بر مانتوهای جلوباز بلند، مدلها و طرحهای کوتاه آنها نیز در میان بانوان خوش استایل، برای عید جدید به وفور دیده خواهد شد.

شما میتوانید یک مانتو جلوباز کوتاه سرخابی و یا یاسی را با یک شلوار پارچه ای سفید مام فیت و یا مدل گشاد همراه با شال سفید رنگ ست کنید. مدل مانتو امسال 1402 و مانتو عروسکی دخترانه، عید سال جدید، مانتو دخترانه مدل عروسکی در رنگهای با نشاط و شاد مانند قرمز، سرخابی، سبز، بنفش و یا کرمی با آستین پفی و مدلهای زیبا ترند میباشد. برای مثال، یک مانتو دخترانه عروسکی از جنس مازراتی را بیشتر با شلوار جین مام استایل و یا مام فیت میپوشند و ست میکنند. پارچه مانتو امسال و مانتو چین دار دخترانه جدید، یکی از ترندهای مدل مانتو سال جذاب برای سال جدید، مدل مانتوهای چین دار در جنس الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون و با رنگهای شاد و جذاب قرمز، آبی، زرد، سبز، نارنجی و سفید هستند.

برای ست کردن مانتو سال مدل چین دار؛ این مانتوهای جذاب را با یک شلوار جین مام استایل و یا مام فیت بپوشید تا خوش پوش تر به نظر برسید. ست مانتو و شلوار کتان و پارچه مانتو امسال و مانتو مد امسال، خانم ها میتوانند برای سال نو، یک مانتو مدل کتی و یا ژاکارد جلوباز زرد رنگ را با انواع مدل شال و روسری بنفش طرحدار و یا ساده تک رنگ بپوشند. شما میتوانید، یک مانتو چین دار نارنجی از الیاف طبیعی را با یک شال زرد رنگ در کنار هم استفاده نمایید. جدیدترین پارچه مانتو امسالی و مدل مانتو شومیزی برای عید، خانم های خوش استایل ایرانی، میتوانند برای داشتن یک استایل شیک و ترندی، مانتو بنفش رنگ طرحدار را با یک شلوار جین مدل بگ و یا مام استایل بپوشند تا استایلی جذاب و شیک داشته باشند. همچنین رنگ بنفش به خوبی در کنار قرمز هماهنگ میشود.

دوخت مانتو مد با پارچه امسال و ست مانتو عید با شیک ترین اکسسوری، خانم ها میتوانند یک مانتو کتی آبی رنگ با پارچه مانتویی امسال  را با یک شومیز جذاب نارنجی هماهنگ کنند. همچنین یک کیف نارنجی رنگ در کنار این ست عالی میشود. برای سال جدید، ست کامل و سرتاپای جین و بهترین پارچه مانتو امسال، برای مثال مانتو و شلوار لی به همراه یک شومیز سفید رنگ، برای خانم هایی که علاقه زیادی به این سبک لباسها دارند، از سوی استایلیست ها و طراحان مد پیشنهاد می شود.  با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، خرید مانتو به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها تبدیل می شود، خانم هایی که دوست دارند مانتو عید شیکی بخرند تا ظاهر به روز و شیکی در فصل بهار برای خود بسازند. برای داشتن استایل بی نظیر تنها راه خرید مانتوهای آماده نیست بلکه شما می توانید پارچه مانتویی بهاره برای دوخت مانتو را که در این بخش از ویکی گردی معرفی می کنیم، بخرید و یک مانتو با کیفیت و زیبا با مدل دلخواهتان بدوزید. فروشگاه پارچه مانتو امسال اسکاچی، پارچه کرپ اسکاچی یکی از بهترین پارچه ها برای مانتو عید است که جنس مرغوب و رنگبندی متنوع دارد.

این نوع پارچه در دو طرح ساده و گلدار تولید شده است، جزء پارچه های خوش حالت و نرم محسوب می شود که ایستایی و حالت خوبی بر روی اندام دارد بنابراین از محبوبیت فراوانی برخوردار است. عکس مانتو مد امسال مازراتی، یکی از پرطرفدارترین پارچه های مانتویی مناسب فصل بهار است. بافت این پارچه ضخیم و پر تراکم است و برای استفاده در هوای خنک بهاره بسیار مناسب می باشد. اگر می خواهید در فصل بهار شیک پوش باشید، مانتویی تهیه شده از پارچه مازراتی بدوزید زیرا تن خور فوق العاده ای داشته و خیلی دیر چروک شده و آبرفت ندارد. مانتو با پارچه میکرو و عرضه مستقیم و بی واسطه پارچه مد امسال، پارچه میکرو یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای دوخت مانتو در فصل بهار است که وزنی سبک و بافتی ظریف دارد و به دلیل تن خور زیبا و جذب نکردن رطوبت مورد توجه قرار گرفته است. پارچه میکرو با بافت ساده، پارچه میکرو با بافت کجراه، پارچه میکرو با بافت میله ای از انواع پارچه های میکرو می باشد که برای دوخت مانتو بهاره مناسب است.

فروش پارچه مانتو امسال و پارچه کتان برای مانتو، پارچه کتان را می توان به عنوان یکی از پارچه های مخصوص مانتو بهاره معرفی کرد. پارچه ی کتان از الیاف گیاه کتان تهیه می شود و قابلیت جدب آب بالایی دارد و عرق و رطوبت را به خوبی جذب می کند، طول عمر بالایی دارد و در مقابل شستشوی و استفاده زیاد به زودی خراب نمی شود، پارچه ی کتان طرح دار اکثرا برای مانتو مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و در بازار موجود می باشند.پارچه مانتویی جدید ابریشمی و مانتو امسال چه مدلی است.

پارچه ابریشم یکی از قدیمی ترین و باارزش ترین پارچه های دنیاست که نرم و لطیف و در عین حال محکم و بادوام است و در طرح و رنگ های متنوعی وجود دارد. برای بهار و تابستان می توانید مانتو ابریشمی بدوزید و یا خریداری نمایید. پارچه ژاکارد برای مانتو مجلسی و مانتو امسال چی مد شده. پارچه ژاکارد یکی از زیباترین پارچه های طرحدار برای دوخت مانتوهای بهاره است. این پارچه ها ایستایی عالی داشته و دارای تنوع رنگی و طرحی بالایی است. پارچه ژاکارد پفکی با طرح های پفکی برجسته و زیبایی که دارد، برای دوخت مانتوهای مجلسی زیبا و مانتوهای عید ایده خوبی است.

پارچه پلیسه و مانتوهای شیک مزونی و قیمت پارچه مانتو امسال، پارچه پلیسه سالیان دراز در دنیای مد حضور داشته و همیشه مورد توجه بوده است، از پارچه پلیسه می توانید در دوخت مانتو عید استفاده نمایید، پارچه پلیسه می تواند به لباس حجم اضافه کند و لباس را از سادگی درآورد. مرکز پخش پارچه مانتو مد امسال کرپ حریر برای مانتوهای مدل دار، کرپ حریر یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو عید است. این پارچه سبکی فوق العاده داشته و ریزشی بوده و بر روی اندام، بسیار زیبا می نشیند. پارچه ی کرپ حریر بسیار ظریف، نرم و لطیف بوده و بافت نازکی دارد بنابراین مناسب فصل بهار می باشد. خرید پارچه مانتو امسال شانتون مناسب مانتو عید، پارچه شانتون یکی از انواع محبوب و پرطرفدار پارچه برای فصل بهار است که بافت باز و تار و پود درشتی داشته، خنک بوده و ایستایی مناسب دارد و چروک نشده و طرح های متنوع و باکیفیتی دارد.

پارچه لنین برای مانتوهای دخترانه و پارچه مانتو امسال از کجا بخریم. پارچه لنین یکی از انتخاب های خیلی عالی برای روزهای گرم بهاری و تابستانی است و به دلیل بافت منحصر به فردی که دارد باعث عبور هوا از سطح پارچه شده و کمک می کند تا سطح پوست خنک بماند. این پارچه علاوه بر خنک بودن شکل اولیه خود را به خوبی حفظ می کند و ضد باکتریال و ضد آلرژی است. پارچه مد امسال مانتویی جین و مانتوی اسپرت، مانتوهای جین طرفداران زیادی دارند و برای خانم هایی که تیپ اسپرت را دوست دارند انتخاب بسیار خوبی است پس این خانم ها می توانند با پارچه جین مانتو تهیه کرده و در فصل بهار بپوشند.

پارچه لی با تنوع رنگی زیاد و طرح های مختلف در بازار وجود دارد، شما می توانید برای فصل با پارچه جین کاغذی مانتو مناسب بدوزید. ویژگی های پارچه بهاری برای مانتو فصل و پارچه مانتو امسال چی مده. اگر در نظر دارید برای فصل بهار مانتویی بدوزید، حتما به نکات زیر دقت کنید. پارچه خنک و سبک انتخاب نمایید. پارچه رنگ روشن انتخاب کنید. پارچه ای را انتخاب نمایید که نسبت به پارچه سایر فصول سال نازکتر باشد. پارچه ای را انتخاب کنید که تنفس پذیری مناسبی داشته باشد و مانع تعرق بدن شود.

پارچه مانتویی امسال

پارچه مانتویی امسال چه ویژگی هایی دارد. پارچه جدید در تولید مانتو مد روز عموما شامل ویژگی هایی هستند گه در ادامه بیان می کنیم. خنک و سبک، این پارچه ها از موادی تشکیل شده اند که باعث می شوند مانتو خنک و سبک باشد و در فصل های گرم سال بسیار مناسب هستند. نرم و لطیف، پارچه های جدید برای تولید مانتو ها در عین خنکی و سبکی، نرم و لطیف هستند و به راحتی با بدن سازگاری دارند. الاستیک، برخی از پارچه های جدید دارای خاصیت الاستیک هستند که باعث می شوند مانتو به شکل بهتری روی بدن قرار گیرد و بهترین تناسب را با بدن داشته باشد.

ضد آب، برخی از پارچه های جدید دارای خاصیت ضد آب هستند که باعث می شوند مانتو در برابر باران و رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشد. طرح های متنوع، پارچه های جدید برای تولید مانتو ها دارای طرح های متنوع و جذاب هستند که باعث می شوند مانتو بهترین شکل را داشته باشد و به راحتی با سلیقه های مختلف همخوانی پیدا کند. 

ادامه مطلب را در مورد مدل مانتو جدید و به روز بیشتر صحبت می کنیم. رنگ سال جدید چه رنگی است. موسسه پنتون با مشاوره متخصصان جهانی و شرایط دنیا امسال رنگ صورتی قرمز پرشین با نام انگلیسی را که برگرفته از خاک های قرمز خلیج فارس است به عنوان رنگ سال جدید انتخاب کرده است. عموما رنگ های حتی نزدیک به رنگ سال هم در سال انتخاب بسیار پر رنگ تر و مورد توجه تر قرار می گیرند. مدل مانتو جدید سال جدید و پارچه جدید مانتو امسال، پس از شناخت رنگ سال جدید از شما عزیزان دعوت می کنیم تا مدل های جدید مانتو در سال جدید را با طرح های به روز و شیک مرور کنید همچنین اگر می خواهید در مورد انتخاب مانتو اطلاعات کاملی پیدا کنید.

همه چیز درباره مانتو و مانتو امسال چی مده. مانتو به عنوان یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین پوشش هایی است که خانم ها برای حضور در اجتماعات مختلف به آن نیاز دارند. به همین دلیل انتخاب و خرید یک مانتوی مناسب، یکی از مهم ترین بخش های خرید لباس برای یک بانو به حساب می آید. انتخاب و خرید یک مانتوی مناسب و مدل مانتو امسال 1402  برای یک بانو کار چندان آسانی نیست و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

گزینش یک مانتوی مناسب و متناسب با زمان و مکان مورد استفاده آن نیاز به داشتن اطلاعاتی در این باره خواهد داشت. تناسب مدل ، قد و سایز مانتوی انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی در شیک پوش شدن شما خواهد داشت. قبل از آن که برای انتخاب و خرید یک مانتو مناسب اقدام نمایید لازم است که به یک سری نکات مهم توجه ویژه ای داشته باشید. استایل بدنی ، قد ، رنگ پوست ، مکان و زمان استفاده از مانتو و عوامل متعدد دیگری در نوع انتخاب و خرید شما می تواند تاثیرگذار باشد. اما نگران نباشید ما به شما کمک خواهیم کرد تا از این به بعد بتوانید با صرف کمترین زمان ، بهترین و مناسب ترین مانتو را خریداری کنید.

با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره مانتو از قبیل انواع سبک مانتو و راهنمای خرید مانتو بر اساس رنگ پوست، طرح مانتو و اندازه قد شما بررسی کنیم. انواع سبک مانتو و پارچه مانتو امسال، مانتوهای موجود در بازار از نظر نوع طراحی به دسته های زیر تقسیم بندی می شود. ساده، اسپرت، مجلسی، دانشجویی، عبایی، پانچ. راهنمای جامع خرید مانتو و پارچه مانتو امسال و مانتو مد امسال، همانطور که در بالاتر اشاره کردیم باید قبل از خرید مانتو بدانید مانتویی که می خواهید بخرید باید کاملا مناسب هیکل و سایز شما باشد همچنین باید در رنگ و طرح آن نیز دقت داشته باشید تا به یک استایل شیک برسید یا اینکه حتی آن مانتو قرار است در چه مکان و زمانی مورد استفاده قرار گیرد در این مطلب به بررسی راهنمای خرید مانتو به صورت کامل خواهیم پرداخت. مانتو مناسب افراد قد بلند و جدیدترین پارچه مانتو امسالی، اگر شما نیز قد نسبتا بلندی دارید و تمایل دارید بلندتر از آنچه هستید به نظر بیایید بهتر است برای خرید مانتو سراغ آن دسته از مانتوهایی بروید که از بالا تا پایین تک رنگ باشند زیرا این کار باعث ایجاد نوعی هماهنگی و یکدستی خواهد شد و در نتیجه شما را بلندتر نشان خواهد داد اما اگر به دلایلی می خواهید کوتاهتر از این به نظر بیایید باید هنگام انتخاب رنگ مانتو و شلوار و دوخت مانتو مد با پارچه امسال دقت کنید زیرا باید به نوعی تضاد رنگی ایجاد کنید تا اندام شما به دو بخش تقسیم شود. بهتر است بدانید مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از حد معمول نشان خواهد داد.

مانتوهای کمردار نیز به خاطر ایجاد خطای دید بدن شما را به دو قسمت تقسیم میکند و آن را خوش فرم تر نشان خواهد داد. مانتو مناسب افراد قد کوتاه و بهترین پارچه مانتو امسال، چه مانتویی قد را کوتاه نشان می دهد، اولین نکته ای که باید بدانید این است که شما مثل قدبلندها این آزادی را ندارید که لباس های گشاد انتخاب کنید و باید در انتخاب سایز مانتوی خود دقت کنید. در درجه دوم بهتر است سراغ مانتوهای خیلی بلند و فروشگاه پارچه مانتو امسال نیز نروید زیرا شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد. همچنین مانتوهای چروک دار و مانتو دامن های کلوش و عکس مانتو مد امسال نیز اصلا گزینه خوبی برای خرید کردن نیست.

در عوض پیشنهاد میکنیم برای انتخاب قد مانتوی خود سراغ مانتوهایی بروید که قدشان تا زانوی شما باشد و برای انتخاب طرح و رنگ نیز باید بدانید که ایده آل ترین گزینه برای شما مانتوهای راه راه عمودی است زیرا از لحاظ بصری شما را بلندتر نشان میدهد. مانتو مناسب افراد چاق و درشت اندام و عرضه مستقیم و بی واسطه پارچه مد امسال، افراد چاق مانتو بلند بپوشند یا کوتاه، شما قطعا کار سختی برای پیدا کردن مانتویی که اندام شما را خوش فرم و زیبا نشان دهد خواهید داشت. به عنوان اولین گام باید بدانید که پوشیدن مانتویی که راه راه افقی دارد اصلا کار درستی نیست زیرا این طرح شما را چاق تر نشان می دهد. همچنین مانتوهای کشی، استرچ دار، مانتوهای خیلی کوتاه، مانتوهای کمردار نیز برای آنها مناسب نیست. پوشیدن مانتوی خیلی کوتاه اصلا برای شما مناسب نیست پس پیشنهاد می کنیم سراغ مانتوهایی با سایز مناسب بروید زیرا برجستگی های بدن تان نمایان می شود و بیشتر از حد معمول چاق نشان داده می شوید همچنین سعی کنید مانتوی شما دارای بلندی تا زانو باشد تا تناسب بین قد و لباس نیز برقرار شود. مانتو مناسب افراد لاغر و فروش پارچه مانتو امسال، باید گفت این دسته از خانم ها خوش شانس تر از بقیه هستند زیرا آزادی بیشتری در انتخاب رنگ و مدل مانتوی خود دارند.

آنها بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنند البته اگر میخواهند اندامشان کمی چاق تر و درشت تر نشان داده شود. مثل خانم های درشت اندام آن ها هم نباید سراغ مانتوهای تنگ یا گشاد بروند زیرا اندامشان را از فرم زیبای خود دور خواهد کرد و در نهایت می توانید سراغ مانتوهایی با طرح راه راه افقی بروید اگر میخواهید کمی از لاغری اندام خود بکاهید.

مدل مانتو امسال 1402

مدل مانتو امسال 1402 و تاثیر آن بر روحیه افراد را بررسی می کنیم. همانطور که میدانید، مدل مانتو هر ساله تغییر می کند و با توجه به روند مد و فشن جدید، طراحان و برند های مختلف سعی می کنند مانتویی را به بازار عرضه کنند که هماهنگ با روحیه و سلیقه مردم باشد. امسال نیز مدل های مانتویی جدیدی به بازار عرضه شده است که اثرات مختلفی بر روحیه افراد دارد. در ادامه به بررسی این مدل ها و اثرات آن ها بر روحیه افراد می پردازیم. مانتوی کوتاه و باریک، این مدل امسال جزء محبوب ترین مدل های مانتویی است.

این مانتوها به دلیل ظاهری شیک و جوانپسند، بیشتر توسط جوانان و نوجوانان انتخاب می شوند. این مدل مانتو باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه خوب در افراد می شود. مانتوی طرح دار، مانتوهایی با طرح های مختلف و گوناگون نیز امسال بسیار محبوب بوده اند. این مدل مانتوها به دلیل طرح های جذاب و جوانپسند، بیشتر توسط جوانان و نوجوانان انتخاب می شوند. این مدل مانتو نیز باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه خوب در افراد می شود. مانتوی بافت دار، این مدل مانتو بافت دار نیز در این فصل بسیار محبوب بوده است.

این مدل مانتو باعث افزایش روحیه و احساس راحتی در افراد می شود و بیشتر توسط افراد میانسال انتخاب می شود. مانتوی پشمی، مانتوهای پشمی نیز در این فصل بسیار محبوب بوده است. این مدل مانتو باعث افزایش روحیه و احساس راحتی در افراد می شود و بیشتر توسط افراد میانسال انتخاب می شود. به طور کلی، مدل های مانتویی جدید امسال باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس در افراد می شود و همچنین باعث افزایش جذابیت و شیکی در ظاهر آن ها می شود. با این حال، همیشه باید توجه داشت که انتخاب مدل مانتو باید با سلیقه و شخصیت شما هماهنگ باشد.

مانتو مناسب افراد با سینه بزرگ و مانتو امسال چه مدلی است. مانتوهایی را انتخاب و خریداری کنید که بالاتنه آن گشاد باشد، پوشیدن این مدل مانتوها سینه ها را کوچک تر نشان می دهد. انتخاب مانتوهای تنگ و جذب تن ، کشیدگی هایی را در اطراف سینه ها ایجاد می کند و باعث می شود توجهات به این قسمت زیاد شود و افراد به این بخش از اندام شما نگاه کنند.

مانتوهای دارای دو ردیف دکمه در قسمت جلو ، سینه ها را بزرگتر نشان می دهد. میتوانید از روسری های رنگی زیبا یا وسایل جانبی دیگر استفاده کنید تا توجهات را از سینه ها دور  کند. پوشیدن مانتوهای دارای بالاتنه ساده و گشاد گزینه ی بسیار مناسبی برای شماست. قرار داشتن جیب روی سینه ها باعث جلب توجه به این قسمت می شود. به تن کردن مانتوهای دارای چین و یا مانتوهایی پلیسه ای نیز ، سینه ها را بزرگتر از واقعیت نشان داده می دهد. قیمت پارچه مانتو امسال و مانتوهایی که دامن چین دار یا پلیسه دار دارند ، توجه افراد را از سینه ها دور کرده و استایل شما متناسب تر نشان خواهد داد. مانتو مناسب افراد با سینه کوچک و مانتو امسال چی مد شده.

انتخاب مانتوهای طرح دار برای شما بسیار مناسب است. خانم هایی که سینه هایی کوچک دارند ، قالبا اندامشان فرمی به صورت گلابی دارد و پایین تنه بدن آن ها از بالا تنه آن ها بزرگ تر و حجیم تر است. پس بهتر است برای این که تعادلی نسبی بین بالا تنه و پایین تنه شان ایجاد شود لازم است مانتوهایی با رنگ روشن و طرح دار را با شلوارهای ساده و یک رنگ بپوشند.

طرح های زیاد بزرگ برای مانتوی خود و مرکز پخش پارچه مانتو مد امسال انتخاب نکنید. اما مانتو هایی که طرح های نسبتا متوسط دارند و زیاد کوچک و زیاد بزرگ نیستند بسیار مناسب هستند. مانتوهایی را انتخاب کرده و بپوشید که در قسمت سینه تزئینات توجه برانگیز دارند. در پارچه مد امسال مانتویی تزئینات موجود در ناحیه سینه باعث می شود بزرگتر به نظر رسیدن سینه ها می شوند. مانتوهای دارای مدل هایی که دقیقا در قسمت زیر سینه جمع می شوند ، سینه ها را بزرگتر نشان می دهند. همچنین مانتوهایی که در دوخت آن ها از پارچه های بافت دار یا پارچه های براق در قسمت سینه استفاده شده نیز چنین تاثیری را دارند. پس مناسب تر است که مانتوهایی که دارای تزئینات زیادی در بالاتنه هستند را انتخاب کنید.

تزئیناتی چون دکمه ، قلاب دوزی ، گلدوزی. پارچه مانتو امسال از کجا بخریم. انتخاب مانتو بر اساس رنگ پوست و پارچه مانتو امسال چی مده. انتخاب رنگ لباس بسته به سلیقه ماست. اغلب اوقات به سلیقه خود اکتفا می کنیم و از تاثیر رنگ ها غافل می مانیم در صورتی که در نظر گرفتن اصول و قواعد رنگ ها در انتخاب رنگ مناسب برای لباس باعث خوش فرم تر شدن لباس و در نتیجه سبب می شود شیک تر به نظر برسیم. همگی میدانیم که امروزه رنگ ها نقش زیادی مخصوصا در طراحی لباس و فشن دارند پس برای انتخاب مانتو بر اساس رنگ پوست و هماهنگی آن با رنگ مانتو چه نکاتی را باید رعایت کنید. باید برای جواب دادن به این سوال سراغ طیف رنگ های روشن و تیره پوست برویم. خرید مانتو برای پوست های تیره و پارچه مانتویی امسال، بهترین کار این است که افرادی که پوست شان تیره رنگ است نگاهشان یبشتر به سمت مانتوهایی با رنگ های روشن نظیر صورتی، سفید، گلبهی، خاکی و آبی روشن باشد و از رنگ هایی مثل مشکی، سرمه ای، زرشکی که جزو طیف های تیره محسوب میشوند خودداری کنند اما همانطور که میدانید رنگ مشکی و سرمه ای در مانتوهای اداری و رسمی و خرید پارچه مانتو امسال  کاربرد بسیاری دارد و نوعی رنگ رسمی به حساب می آید اما بهتر است استفاده از آنها را به حداقل برسانید.خرید مانتو برای پوست های روشن و پارچه جدید مانتو امسال، این دسته از خانم ها باید سراغ مانتوهایی با رنگ هایی در تضاد با رنگ پوست شان بروند به عنوان مثال می توان از رنگ هایی همچون قهوه ای، بژ، آبی سیر گزینه های خوبی هستند اما رنگ های قرمز، صورتی و ارغوانی انتخاب خوبی برای این دسته نیست در کل نباید از رنگ های گرم در هنگام خرید مانتو استفاده کنند.

خرید مانتو برای پوست های معمولی و مانتو امسال چی مده. افرادی که رنگ پوستشان نه تیره است نه روشن، می توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آنجاییکه هر دو رنگ روشن و تیره می تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می توان استفاده نمود. اما بهتر است تا بالاپوشتان را هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید. تنها رنگهایی که در این گروه اصلا نباید بکاربرد، رنگهای نزدیک به رنگ پوست است. برای مثال اگر رنگ پوست شما زیتونی است، از پوشیدن لباسهای زیتونی یا قهوه ای خودداری کنید. 

مانتو امسال چه مدلی است

مانتو امسال چه مدلی است و چه مزایایی دارد. طراحی جدید و متفاوت، انواع مدل های مانتو مد روز با طراحی های متفاوت و جدید، به شما اجازه می دهد تا با پوشیدن آن ها، از ظاهر جدید و خاصی برخوردار شوید. راحتی در استفاده، مانتو های مد روز، با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی های مناسب، از راحتی بالایی برخوردار هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را بر روی بدن خود قرار دهید. 

قابل استفاده در هر فصل، مانتو های مد روز، با توجه به نوع موادی که از آن ها ساخته شده اند، قابل استفاده در هر فصلی هستند و شما می توانید از آن ها در فصل های مختلف استفاده کنید. تنوع در رنگ و طرح، مانتو های مد روز، با توجه به تنوع در رنگ و طرح، به شما اجازه می دهند تا به راحتی مانتویی با طرح و رنگی که به سلیقه شما می خورد، پیدا کنید.

پوشیدنی در محیط های مختلف، با توجه به طراحی و شیوه پوشیدن، مانتو های مد روز، قابل استفاده در محیط های مختلف هستند و شما می توانید آن ها را در محیط های رسمی و غیر رسمی پوشیده و از آن ها بهره ببرید. 

متناسب با این که شما چند سال دارید و در اجتماع چه جایگاهی دارید سبک و مدل مانتوی شما تعیین می شود. راهنمایی هایی در این زمینه برای شما گردآوری کرده ایم تا شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین مانتو یاری دهیم پس همچنان با ما همراه باشید. مانتو مناسب خانم های جوان و پارچه مانتو امسال، مدل مانتو های مناسب برای خانم های جوان و دختر خانم های نوجوان ، انواع مانتوهای اسپرت ، مانتوهایی با طرح های فانتزی و طرح های سنتی است. اغلب مانتوهای دخترانه امروزی دارای مدل های نسبتا ساده و مدل های بدون یقه هستند. در دوخت این سبک مانتوها عموما از پارچه های شل و پارچه مانتو امسال و مانتو مد امسال استفاده می شود.

همچنین مدل مانتوهای کلاسیک که طرح های متقارن ندارند، گزینه بسیار مناسبی برای مانتوهای دخترانه است. انتخاب خانم های جوان میتواند مانتوهای ساده ولی دارای رنگ های فانتزی و با نشاط باشد. این گزینه ها باعث می شود جذاب تر و خوش فرم تر به نظر برسند. مانتو مناسب خانم های میانسال و جدیدترین پارچه مانتو امسالی، خانم های میانسال بهتر است مانتوهایی متفاوت از مانتوی خانم های جوان بپوشند. مناسب تر است خانم های میانسال مدل مانتوهای های سرسنگین تر را انتخاب و خریداری کنند و از پوشیدن مدل های اسپرت اجتناب کنند.

مانتوهای بلند و دوخت مانتو مد با پارچه امسال بخصوص مانتوهایی که روی آن ها کار شده یا حتی مدل های ساده مناسب هستند. مدل های مجلسی و مدل های ساده و طرح دار برای خانم های پر سن و سال مناسب تر هستند. خانم های میانسال می توانند بر حسب سلیقه و موقعیت اجتماعی خویش مانتوهایی با طیف رنگ های روشن و یا طیف رنگ های تیره استفاده کنند. راهنمای خرید مانتو اداری و بهترین پارچه مانتو امسال، قطعا انتخاب و ویژگی های مانتوهای اداری و رسمی با سایر مانتوهای زنانه تفاوت های زیادی دارد که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

همانطور که میدانید در بسیاری از شرکت ها و اداره ها برای هماهنگی بیشتر لباس کارمندان از یک لباس اداری و ست برای آقایان و خانم های آنجا استفاده میشود که این امر به لباس فرم معروف شده است. برای شیک پوشی در محیط کار نیاز نیست که لزوما از فروشگاه پارچه مانتو امسال و مانتوهای گرانقیمت استفاده کنید و می توانید با رعایت کردن یک سری نکات به سادگی استایل کاری خود را شیک تر کنید.

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم اکثر مانتوهای اداری از رنگ های تیره نظیر مشکی و سرمه ای تشکیل شده است که در واقع یک نوع استاندارد جهانی برای مانتوهای رسمی می باشد پارچه مناسب مانتو اداری و عکس مانتو مد امسال، بهترین پارچه برای مانتو اداری نخی می باشد. دلایل این انتخاب هم ساده است: اولین علت این است که علاوه بر سبک بودن باعث تهویه هوای مناسب و جلوگیری از تعریق در زمان کار طولانی می شود. دومین دلیل هم خاصیت کشسانی این فروش پارچه مانتو امسال است که باعث میشود هنگام کار کردن راحتی بیشتری به کارمند شما بدهد. سایز مناسب مانتو اداری و عرضه مستقیم و بی واسطه پارچه مد امسال، مانتو اداری تنگ انتخاب درستی برای پوشش شما نیست. کار در هر محیط کاری و شرایط کاری همیشه همراه با فعالیت است حتی اگر پشت میز نشین باشید یا حتی اگر فعالیت بدنی اصلا نداشته باشید.

آنها را مانند لباس رزم در نظر داشته باشید، هر چقدر قوی باشید ولی قدرت مانور نداشته باشید شما ضعیف هستید. پس لباس کار باید راحت و سایز مناسب داشته باشد. راهنمای خرید مانتو مجلسی و قیمت پارچه مانتو امسال، مدل های مانتو مجلسی دارای ظاهر رسمی تری هستند و در آنها کمی تجملات را شاهد خواهید بود، به طور مثال سنگ دوزی و تکه دوزی بر روی مانتو های مجلسی مشهود است، بر خلاف مانتو های روزمره و ساده که برای هر مقصودی قابل استفاده هستند، مدل مانتو های زنانه و مجلسی و مانتو امسال چی مد شده، تنها برای مراسم خاص قابل استفاده خواهند بود و به هیچ عنوان مناسب برای استفاده های روزمره نخواهند بود.

برخلاف تصور عمومی مانتو مجلسی برای پوشیدن در مجالس شادی لزوما استفاده نمی شود بلکه تعریف دقیق مانتو مجلسی به مانتویی گفته می شود که روی تن شما صاف بایستد و به سادگی چروک نشود. البته باید دقت داشته باشید به دلیل قیمت بالای مانتو مجلسی و مرکز پخش پارچه مانتو مد امسال حتما باید نگاهتان به بودجه ای که می خواهید صرف خرید مانتو مجلسی کنید باشد و در انتخاب سایز و طرح دقت لازم را داشته باشید.

سعی کنید از شال و روسری برای ست کردن با مانتو مجلسی نهایت استفاده را ببرید. ویژگی چروک نشدن مانتو مجلسی و پارچه مد امسال مانتویی می تواند به دلیل استفاده بیشتر پلی استر نسبت به نخ در آن باشد. برای رنگبندی این گونه مانتوها نیز عموما باید نگاهتان به رنگ های روشن و شاد باشد که البته اکثر مدل های موجود در بازار این فاکتور را ذاتا در خود دارند. راهنمای خرید مانتو دانشجویی و پارچه مانتو امسال از کجا بخریم.

دانشگاه جزو مکان هایی است که سخت گیری های خاص خودش را دارد و نمی توان با هر پوششی که دلتان بخواهد در آن رفت و آمد کنید. پارچه مانتو امسال چی مده. مثلا نمی تواند با مانتوی آستین کوتاه به فکر رفتن دانشگاه باشید زیرا بعد از مدتی قطعا باید به فکر خرید ساق دست هم باشید. در کل نمی توان سراغ مانتوی خاصی در دوران دانشگاهی رفت اما برای خرید مانتو دانشجویی پیشنهاد میکنیم اواخر تابستان که حراجی ها شروع شده اند به بازار رفته و با صرف کردن یک روز کامل مانتوی مد نظر خود را خریداری کنید. 

مانتو امسال چی مده

مانتو امسال چی مده و آگاهی از این موضوع چه مزایایی دارد. افزایش اعتماد به نفس، داشتن اطلاعات در مورد مد روز و پوشیدن مانتویی که با جریان فعلی مد هماهنگ است، باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. به روز بودن، با دانستن مد روز، شما به روز بودن خود را نشان می دهید و می توانید با دیگران در مورد این موضوع صحبت کنید.

انتخاب بهترین گزینه، با دانستن مد روز، می توانید گزینه بهتری را برای پوشیدن انتخاب کنید و بهترین شکل خود را به نمایش بگذارید. تنوع در لباس پوشیدن، با دانستن مد روز، می توانید لباس های متنوع تری را پوشیده و بهترین شکل خود را به نمایش بگذارید. شیک بودن، با پوشیدن مانتویی مد روز، شما به شیک بودن خود اهمیت می دهید و باعث می شوید که دیگران به شما توجه کنند.

از اساسی ترین نکاتی که حتما باید هنگام انتخاب و خرید مانتو به آن دقت کنید جنس پارچه مانتو می باشد. برخی پارچه ها هنگام شست و شو آب رفته و کوتاه یا تنگ می شوند ، برخی دیگر پس از شست و شو به راحتی اتو نمی شوند و مسائل دیگری مانند پرز انداختن پارچه که توجه به آن ها ضروری است. پس حواستان را خوب جمع کنید تا مانتویی با این نوع پارچه ها نخرید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف پارچه ها و ویژگی های آن ها آشنا کنیم. پارچه پشمی و پارچه مانتویی امسال، این جنس مانتوها بسیار گرم هستند و فقط مناسب فصل زمستان هستند. پارچه جدید مانتو امسال نایلونی، جنس مانتوهای نایلونی از الیاف مصنوعی و نیز پنبه است. این نوع پارچه مقاومت خیلی زیادی در برابر ساییده شدن یا کشیدگی دارد. این جنس مانتوها میزان رطوبت کمی به خود جذب می کنند و احتمال نخ کش شدن آن ها خیلی زیاد است. مدل مانتو امسال 1402 پلی استر، این مانتوها از جنس پلی استر هستند و از الیاف مصنوعی تشکیل شده اند. ویژگی این نوع پارچه ها این است که به اصلا چروک نمی شوند، سبک هستند.

همچنین اگر مانتویی با جنس پلی استر خریداری کنید به علت مقاومت بالای پارچه آن با خیال راحت می توانید آن را اتو کنید. خرید پارچه مانتو امسال فاستونی، از جنس پارچه های فاستونی اکثرا برای دوخت فرم های اداری ، کت و شلوار ، مانتو و دامن استفاده می شود. این نوع پارچه دارای بافتی ترکیبی از پلی استر نخ است.

انواع پارچه های فاستونی شامل پشم ، پلی استر و کرک است. پارچه ریون و مانتو امسال چه مدلی است. پارچه های ریون کشسانی بالایی دارند و این موضوع سبب شده تا ضخامت این پارچه ها کم باشد. پارچه اای ریون از پر طرفدارترین پارچه ها برای دوخت مانتو با مدل های دخترانه است. جنس پارچه مانتو امسال ریون از الیاف مصنوعی است ، به همین سبب چروک نمی شود اما در صورت عرق کردن بوی نامطبوعی ایجاد می کنند. جدیدترین پارچه مانتو امسالی پرشیا، این نوع مانتوها به دلیل استفاده از پارچه ارزان قیمت پرشیا بسیار مقرون به صرفه و نسبتا ارزان هستند. پارچه های پرشیایی چروک نمی شود و پرز نیز نمی گیرند.

این مدل پارچه خیلی نرم و همچنین لخت است و نیز در هنگام شستشو تغییر رنگ نمی دهد. پارچه جین و پارچه مانتو امسال و مانتو مد امسال، پارچه جین یا همان پارچه های لی کشی نیستند. استفاده از این نوع پارچه به خصوص مانتوهایی از این جنس عموما در فصل پاییز و فصل بهار پوشیده می شوند. این مدل دوخت مانتو مد با پارچه امسال دارای ضخامت های متفاوتی است و برحسب این که مورد استفاده شلوار ، پیراهن ، مانتو از ضخامت های مختلف آن استفاده می شود. پارچه نخی و فروشگاه پارچه مانتو امسال، پارچه های نخی دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگبندی است. مانتوهای نخی از آنجایی که بسیار نازک ، شبک و در نتیجه خیلی خنک هستند برای استفاده در فصل تابستان بسیار مناسب نیز پرطرفدار و پر فروش هستند.

عکس مانتو مد امسال چرم، پارچه های چرم به دو مدل چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم بندی می شوند. لباس های دوخته شده با این نوع پارچه در فصل پاییز و زمستان خیلی پر فروش است. فروش پارچه مانتو امسال تریکو، پارچه تریکو یک پارچه فانتزی است ، این پارچه دارای طرح ساده یا طرح دار و با نقش های متنوع است. پس اگر به دنبال پارچه برای دوخت مانتویی فانتزی هستید ، پارچه تریکو بهترین انتخاب برای شماست.

پارچه کودری و عرضه مستقیم و بی واسطه پارچه مد امسال، پارچه های کودری پس از شستشو خیلی زیاد آب می رود ، همچنین این نوع پارچه که به پارچه های پنبه ای نیز معروفند ، بسیار خنک هستند. قیمت پارچه مانتو امسال و پارچه شانتون، این سبک پارچه بسیار متنوع و متفاوت است و نیز پارچه ای پر فروش درفصل تابستان است. مرکز پخش پارچه مانتو مد امسال پارچه پرادا، پارچه های پرادا جزء پارچه های وارداتی است. کاربرد این نوع پارچه بیشتر در فرم های اداری است. این سبک پارچه دادای رنگ هایی خاص و جذاب است. پارچه دیور و مانتو امسال چی مد شده. پارچه هایی با جنس دیور کشی هستند و دارای تنوع و رنگبندی وسیعی هستند. پارچه ساتن و پارچه مد امسال مانتویی، پارچه های ساتن تنوع زیادی دارند و به انواع براق و مات تقسیم می شوند.

این سبک پارچه رنگبندی زیادی دارد. مانتوهای دوخته شده با این پارچه عموما از مدل های مجلسی هستند. پارچه حریر و پارچه مانتو امسال از کجا بخریم. پارچه های حریر نیز مانند پارچه های سانت تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند. این نوع پارچه نسبت به پارچه ساتن جنسی نرم و لطیف تر دارد و کاربرد آن اغلب مجلسی است.

به احتمال زیاد قبل از خرید و یا دوخت مانتو مجلسی به اولین موردی که توجه می کنید جنس پارچه مانتو مجلسی انتخابی می باشد، درست است. در این مورد شکی نیست که هر شخص دارای سلیقه مخصوص به خود است اما چیزی که در تمامی موارد مشترک بوده این است که رنگ و جنس پارچه انتخاب شده برای استایل و بدن هر فرد باید از نظر آن شخص بهترین باشد. خوشبختانه در عصر حاضر دوخت مانتو دارای تنوع بسیار بالایی در طرح، مدل، رنگ، جنس و غیره بوده به گونه ای که امکان ندارد شما پس از جستجو در فروشگاه های اینترنتی نتوانید مانتو مورد نظر خود را پیدا کنید.ویژگی مهمی که در انتخاب پارچه های مانتو مجلسی و پارچه مانتو امسال چی مده، باید به آن فکر کنید در نظر داشتن جنس پارچه است.این که شما دوست دارید بهترین پارچه مانتو امسال مورد نظرتان جهت دوخت مانتو به صورت کشی باشد یا نباشد، دارای پارچه ای لطیف باشد یا زبر، پارچه مورد نظر قابلیت چروک شدن دارد یا خیر، ضخامت آن زیاد است یا کم، نوع الیاف به کار رفته در پارچه چیست و غیره. تمامی این ویژگی ها را باید در زمان خرید پارچه مانتو مجلسی و مانتو امسال چی مده، در ذهن داشته باشید تا بتوانید انتخاب سریع تر و بدون دردسری داشته باشید.

حال که تصمیم خود را در زمینه انتخاب پارچه مانتویی امسال جهت دوخت مانتو گرفتید نکته مهمی که در این بین می ماند انتخاب جنس پارچه است. آیا با جنس پارچه ها آشنایی دارید؟ می دانید کدام جنس برای کدام فصل مناسب بوده و کدام یک جهت دوخت چه لباسی مناسب است. پارچه جدید مانتو امسال و مانتو مجلسی چیست و چه کاربردی دارد. مانتو مجلسی، مانتویی است که دارای ظاهر تقریبا رسمی بوده و در دوخت آن تجملات بسیاری دیده نمی شود. به عنوان مثال مدل های بیشتر مانتوهای مجلسی به صورت شیک طراحی شده و در دوخت آن از سنگ دوزی و تکه دوزی استفاده شده است.

همان طور که از نام این مانتوها و خرید پارچه مانتو امسال می توان انتظار داشت متناسب برای مراسم خاصی است.  در دوخت این مانتوها از نخ کمتر استفاده می شود و عمده دوخت آن با پلی استر انجام می شود که همین امر موجب می شود مانتو بر روی تن به صورت مرتب و صاف بایستد و نسبت به مانتوهای دیگر دیرتر چروک شود. در صورتی که قصد تهیه آن را  داشته باشید پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا در این صورت جذابیت بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان