//
کدخبر: ۴۰۴۲۸۸ //

آرایش های ساده و جذاب هانده ارچل| رازهای آرایشی که باید از او یاد بگیرید

بازیگر جوان ترکیه ای به نام هانده ارچل به دلیل نقش اصلی در سریال ها توانست موفقیت زیادی به دست بیاورد. هانده یک بازیگر و مدل تلویزیون است و در سال ۲۰۱۲ در آذربایجان برنده جایزه بازیگری شد.به همین دلیل درهای موفقیت بیش از پیش بر روی او باز شد.

آرایش های ساده و جذاب هانده ارچل| رازهای آرایشی که باید از او یاد بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

زیبایی و جذابیت هانده انکارناپذیر است و علت آن هم چشم های گیرای او به علاوه میکاپ جذابش است. هانده می داند که چگونه توجه دیگران را جلب کند و از کرم پودر های بسیار ملایم و سبک استفاده می کند و سپس آن را با پودر صورت کامل می کند.

رازهای آرایشی هانده ارچل برای زیبایی و جذابیت بیشتر صورتش

او در میکاپ خود با یک مداد سیاه چشمانش را متمایز می کند و سپس از ریمل های ضخیم و بلند کننده روی مژه ها استفاده می کند. همچنین سایه هایی به پشت چشمانش می زند که متناسب با رنگ لباس و رژش است که معمولاً از رنگ های خنثی و یا قرمز کلاسیک برای جذابیت و هماهنگی بیشتر استفاده می کند.

اگر طرفدار این بازیگر ترکیه ای باشید، پس عکس های او را دیده اید و آرایشی که بیشتر به صورت عمومی استفاده می کند را می شناسید.

شما نیز می توانید آرایش هانده ارچل  را روی صورت خود پیاده کنید فقط کافی است مراحل توضیح داده شده را دنبال کنید.

میکاپ صورت

هانده ارچل برای زیباتر شدن پوست و میکاپ صورت خود ابتدا با یک شوینده با کیفیت و متناسب با نوع پوست خود ،صورتش را تمیز می کند تا هرگونه چربی و آلودگی از روی آن پاک سازی شود زیرا او معتقد است، آرایش روی صورت چرب قطعاً ظاهر خوشایندی ایجاد نخواهد کرد.

سپس برای پوشاندن سیاهی و لکه های تیره زیر چشم و از بین بردن پف کردگی چشم از کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود استفاده می کند تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

photo_2022-12-09_21-27-45 - Copy

این بازیگر زیبای ترکیه ای پس از استفاده از کانسیلر از یک کرم پودر با فرمولاسیون سبک استفاده می کند که رنگ آن متناسب با پوستش باشد و پوستش را براق کند و برای پخش کرم پودر از براش یا اسفنج استفاده کرده و تمامی پوست صورت و گردن خود راکرم پودر می زند تا رنگ پوست صورت با گردن زیاد متفاوت نباشد.

او با رژگونه ای که به پوست شما شبیه است  و یک عدد براش با حرکات دایره ای به گونه ها کمی رنگ می بخشد اما هرگز بیش از حد از رژ گونه استفاده نمی کند تا ظاهری طبیعی خود را حفظ کند.

میکاپ چشم

زیبایی و جذابیت هانده ارچل انکارناپذیر است و علت آن هم چشم های گیرای او به علاوه میکاپ جذابش است.

هانده یک میکاپ ساده و زیبا برای چشم خود انتخاب می کند و زیبایی چشمانش را با این میکاپ چندین برابر می کند.

او لایه ای سبک از سایه با رنگ روشن و رنگ های طبیعی مثل بژ روشن یا فیلی را انتخاب می کند و سپس سایه را از ریشه مژه ها تا خط ابرو اعمال کرده و رنگ تیره ترسایه را برای پشت پلک انتخاب می کند. گاهی فقط از یک رنگ سایه روشن استفاده می کند.

Screenshot 2023-06-03 at 01-19-02 You Knock on My Door (2020) - Copy

هانده معمولا داخل چشم خود یک مداد مشکی می کشد و از خط چشم سیاه برای گوشه خارجی استفاده می کند.

هانده ارچل برا اجرای یک میکاپ ساده  خط چشم نازکی دقیقا روی خط مژه هایش میکشد و در صورتی که بخواهد میکاپ خود را کمی دراماتیک تر نماید، این خط چشم را ضخیم تر و بلند تر می کشد .

هانده ارچل برای زیبا و گیراتر نمودن چشمان خود، یک لایه ریمل روی مژه ها زده و پس از خشک شدن آن، لایه دوم را ضخیم تر و بلندتر می زند.

میکاپ لب

لب های زیبا به زیباتر شدن چهره کمک می کند. هانده ارچل هنرمند ترکیه ای لبان زیبایی دارد که با استفاده از آرایش لب، آنها را نمایان تر و زیباتر می کند.

FWM3_RGWQAA9Sqi - Copy

او برای میکاپ لب های خود از مداد کانتور لب استفاده کرده تا لب های خود را کمی بزرگتر نماید سپس رژلبی شبیه به رنگ کانتور لب انتخاب نموده و بر روی لب های خود می زند و در آخر برای براقیت بیشترلب ها از برق لب استفاده می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان