//
کدخبر: ۴۰۱۶۵۸ //

ضریب هوشی خود را با این معما محک بزنید

با انجام این بازی فکری مغز خود را به چالش بکشید و ضریب هوشی خود را تست کنید. یافتن کد ۳ رقمی صحیح نیاز به بررسی و تمرکز دقیق دارد.

ضریب هوشی خود را با این معما محک بزنید
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا برای یک چالش سرگرم کننده آماده اید؟ بازی‌های فکری معماهایی هستند که می‌توانند به بهبود مهارت‌های حل مسئله کمک کنند و چالش‌های لذت‌بخشی برای ما باشند.

بازی فکری امروز شامل یافتن یک کد ۳ رقمی با تجزیه و تحلیل یک تصویر با ۴ ترکیب است که سرنخ های خوبی را ارائه می دهند.

نکاتی که باید برای حل این چالش رعایت کنید

یافتن کد ۳ رقمی صحیح نیاز به بررسی و تمرکز دقیق دارد. باید به نقطه های رنگی ای که بعد از هر ترکیب ۳ عددی قرار می گیرد دقت کنید.

هر چندتا نقطه سیاه نشان دهنده تعداد عددهای در هر ردیف است که در کد نهایی نیستند.

نقطه زرد به این معنی است که به همان تعداد اعدادی در آن ردیف هست که در کد نهایی وجود دارد، اما ترتیب قرارگیری آنها درست نیست. و نقطه سبز به این معنی است که عددی که در کد نهایی هست در جای درست خودش قرار دارد.

توجه به این نکته ضروری است که نقاط رنگی به ترتیب قرار نگرفته اند، بنابراین باید توجه بیشتری داشته باشید. این چالش از لحاظ سختی سطح متوسط است.

لذت شکستن کد

بازی‌های کد شکن، علاوه بر سرگرمی، راهی عالی برای به چالش کشیدن مغز شما هستند. شما می توانید از منطق و هوش برای کشف کدهای پنهان در بازی استفاده کنید.

یادگیری و بازی این معماها آسان است، اما در برخی سطوح می تواند به طرز عجیبی سخت باشد. این دست بازی ها به ما کمک می کنند تا مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهیم.

جواب صحیح

آیا آماده کشف کد نهایی هستید؟ آیا خودتان توانستید به جوابی برسید؟ به افرادی که کد این معما را در کمتر از ۱۵ ثانیه پیدا کرده اند تبریک می گوییم! شما واقعا ذهن تیزبینی دارید. راه حل در تصویر نشان داده شده است.

پاسخ صحیح: ۳۸۶ است.

بازی‌های کد شکن، علاوه بر سرگرمی، راهی عالی برای به چالش کشیدن مغز شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان