//
کدخبر: ۴۰۱۶۵۲ //
تست هوش

اگر در ۶ ثانیه شخص میلیونر واقعی را پیدا کنی باهوشی! | تست هوش

برای مشاهده تست هوش میلیونر واقعی در ادامه همراه ما باشید.

اگر در 6 ثانیه شخص میلیونر واقعی را پیدا کنی باهوشی! | تست هوش
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این تست هوش چهار فرد در یک کافه کنار هم نشسته اند. هر کدام از آن‌ها وانمود می کنند که ثروتمند هستند. با این حال، فقط یکی از آن‌ها یک میلیونر واقعی است. آیا می توانید در طول 6 ثانیه میلیونر را شناسایی کنید؟

معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشد. زیرا ما می توانیم از آن‌ها چیزهای جدیدی را به صورت ناخودآگاه بیازموزیم. برخی از معماها به ما کمک می کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنیم، وقتی با هم به صورت گروهی معما یا پازلی را حل می کنیم، به یک تیم تبدیل می شویم.

آزمون تشخیص میلیونر

بیایید نگاهی به بیندازیم:

میلیونر کیست؟

در تصویر آزمون تشخیص میلیونر، می بینید که چهار نفر در یک کافه مشغول غذا خوردن و خوشگذرانی هستند. اگر دقت کنید متوجه می شوید که هر از آن‌ها در حال خودنمایی کردن و به رخ کشیدن ثروت شان هستند. اما از این چهار نفر، تنها یک نفر میلیونر واقعی است، بقیه فقط تظاهر به ثروتمند بودن می کنند. گفته می شود فقط افرادی که ذهن کارآگاهی دارند می توانند میلیونر واقعی را تشخیص دهند.

بیایید شما و مغزتان را آزمایش کنیم. شما باید در طول 6 ثانیه نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی واقعا ثروتمند است. زمان شما از الان شروع می شود:

این معما آزمونی برای محک زدن مهارت های بینایی و ذهنی شماست. قبول میشی یا شکست میخوری؟

آیا میلیونر را تشخیص دادید؟

زمان محدود است و حل آزمون سخت.

آیا میلیونر را پیدا کرده اید؟

آیا توانستید میلیونر را شناسایی کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می گویم. اگر پاسخ شما به سوال منفی است، نگران نباشید، برای دیدن جواب آزمون تشخیص میلیونر به پایین بروید.

جواب آزمون تشخیص میلیونر

در این پازل، شما باید میلیونر واقعی در کافه را در 6 ثانیه پیدا می کردید. به هر حال، جواب این معمای مغز درست در تصویر زیر آورده شده است:

جواب آزمون تشخیص میلیونر

بله مرد اولی از سمت راست تصویر میلیونر واقعی است. بازی های فکری تقویت کننده های خلق و خو و تقویت کننده های حافظه آزمایش شده و آزمایش شده هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان