//
کدخبر: ۴۰۱۲۱۲ //

میخوای بدونی متولدین هرماه توی آشپزی چه مهارتی دارن؟ بیا تا بهت بگم

آشپزی هم مانند سایر مهارت ها، نیاز به وجود علاقه درونی هر یک از ما دارد. اما به طور کل متولدین هر ماه آشپزی بهتری نسبت به متولدین سایر ماه ها دارند؟

میخوای بدونی متولدین هرماه توی آشپزی چه مهارتی دارن؟ بیا تا بهت بگم
به گزارش فرتاک نیوز،

آشپزی برای بعضی از افراد متولدین  هر ماه کاری لذت بخش و برای بعضی دیگر یک کار کاملاً معمولی است. شاید خیلی از افراد هم از انجام این کار تنفر داشته باشند. جالب است بدانید که طالع بینی تا حد زیادی  موضوع مهارت آشپزی متولدین هر ماه را تجزیه تحلیل می کند.

آبان

آبان ماهی ها بهترین آشپزان در بین 12 ماه دیگر هستند. آن ها در مورد غذا خیلی دقت می کنند. اگر جایی هم غذا بخورند، می توانند اشکال کار را پیدا کنند. اگر با آن ها زندگی کنید، عاشق دست پخت شان خواهید شد و از اینکه به شدت در آشپزی با استعداد هستند، به آن ها افتخار خواهید کرد.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها از همان اوایل دوران کودکی آشپزی را انجام می دهند و معمولاً از آشپزی بیشتر از بازی های کودکانه متناسب با سن خودشان لذت می برند و همین باعث می شود که به یک آشپز قهار تبدیل شوند.

تیر

تیر ماهی ها عاشق تجربه کردن و درست کردن غذا های جدید هستند. آن ها با دست پخت خوب و شاهکار هایی که از آشپزی رقم می زنند، همه را شگفت زده می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها از آشپزی لذت می برند و شاید کار واجب تر از آشپزی داشته باشند اما باز هم ترجیح می دهند که غذا درست کنند. شاید همه چیز را طبق برنامه پیش نمی برند اما غذای خوبی از آب در می آورند.

مهر

مهر ماهی ها عاشق این هستند که عصرها داخل آشپزخانه باشند. با کمی آرد و چند ماده جدید کیک درست کنند. معمولا از آشپزی لذت می برند. شما هم می توانید فقط کنار آن ها بنشینید و از این فضای دوستانه همراه با آشپزی مهر ماهی ها لذت ببرید.

فروردین

فروردین ماهی ها معمولاً در میانه این دوازده ماه قرار می گیرند. شاید نتوانند غذایی مثل استیک را خیلی خوب درست کنند اما خیلی هم بی استعداد نیستند و در کل معمولا سوپ های خوشمزه ای درست می کنند.

آذر

آذر ماهی ها در موارد نادری وارد آشپزخانه می شوند تا برای خودشان چیزی درست کنند. معمولاً بیشتر روی دیگران حساب می کنند اما اگر عاشق شوند، دوست دارند که تا چند ساعت پشت گاز بایستند و برای کسی که دوستش دارند غذا درست کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها معمولاً خیلی زود راضی می شوند و حتی اگر یک تخم مرغ معمولی هم جلوی آن ها بگذارید، اعتراض نمی کنند. خودشان هم دوست دارند غذا های ساده درست کنند و در کل خیلی به آشپزی علاقه ای ندارند و ترجیح می دهند که به کارهای دیگری برسند.

مرداد

مرداد ماهی ها برای آشپزی نیاز به انگیزه دارند. معمولاً بیشتر ترجیح می دهند که از رستوران غذا بگیرند و شاید بعد از این که سه وعده غذای بیرون را خوردند، مجاب شوند که بالاخره آشپزی کنند.

خرداد

هنگامی که صحبت از آشپزی خردادی ها می شود، آن ها خیلی علاقه نشان نمی دهند. اگر به یک میان وعده نیاز داشته باشند، خیلی راحت چند سیب زمینی را می پزند یا حتی بیرون غذا می خورند. البته دوست دارند دیگران از دست پخت خوب آن ها تعریف کنند اما معمولاً خیلی علاقه ای به آشپزی ندارند.

شهریور

شهریور ماهی ها آشپزی را یک کار بسیار سخت می دانند و باید به اندازه کافی انگیزه داشته باشند تا بخواهند به سراغ آشپزی بروند. متولدین این ماه معمولاً خیلی برای آشپزی وقت نمی گذارند و اکثراً از بیرون غذا می گیرند.

دی

در حقیقت؛ دی ماهی ها آخرین رتبه برای آشپزی را دارند و خیلی به این موضوع علاقه نشان نمی دهند. البته اگر بخواهند و عزم خود را جزم کنند، می توانند شاهکار هایی را در آشپزی رقم بزنند اما معمولاً این اتفاق خیلی کم رخ می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان