//
کدخبر: ۴۰۰۷۶۳ //
مانتو جلو باز

مدل مانتو جلو باز | معرفی مدل های زیبا و جذاب مانتوهای جلو باز

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

مدل مانتو جلو باز | معرفی مدل های زیبا و جذاب مانتوهای جلو باز
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مهمترین لباسهایی که خانمها به سراغ خرید آن می روند مانتو است. به همین جهت انواع مانتو در مدلها، طرحها و رنگهای مختلف در بازار ارائه می شوند که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

اگر انتخاب مانتو مناسب صورت گیرد و متناسب با استایل باشد جذابیت و زیبایی فرم اندام را بیشتر کرده و اعتماد به نفس به خانمها می دهد.

امروزه مانتو جلو باز بسیار مورد توجه قرار گرفته و تقریبا همه خانمها در هر سن و اندامی را به خود جلب می کند. این مدل مانتوها اغلب فری سایز هستند و این امکان را به خانمها می دهند که در هر سایزی که باشند از آنها استفاده کنند. خرید این مانتو جلو باز نیازمند رعایت برخی نکات است که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

manto-jolo-baz-3

نوع یقه دار این مانتوها از پارچه های کمی ضخیم که ایستایی لازم را دارند دوخته می شوند. این نوع طرحها در مدل مانتو جلو باز که معمولا نا متقارن است حالت ایستایی زیبایی ایجاد می کند. این نوع مانتو های جلو باز با یقه و ایستا می توانند تن پوش بسیار خوبی برای خانمهای قد بلند باشند.

خانم های کوتاه قد هم می توانند مانتو جلو باز دو رنگ انتخاب کنند که یک رنگ در بالا تنه آن و یک رنگ در قسمت پایین آن انتخاب شود.

برای مانتو های جلو باز کوتاه می توانید شلوارهایی انتخاب کنید که از نوع ایستا و کمی گشاد باشند تا زیبایی تیپ بیشتر شود.

manto-jolo-baz-4

معمولا بیشترین نوع مانتوهای جلو باز بدون یقه هستند زیرا اغلب مانتوهای جلو باز از پارچه های لطیف که ایستایی ندارند و لخت به حساب می آیند دوخته می شوند و یقه روی این مانتوها خود را خوب نشان نمی دهد.

این نوع مانتوها را می توان با انواع کمربند و یا اکسسوری های دیگر جذاب تر کرد.

manto-jolo-baz-5

این نوع مانتو در نوع خود بسیار جذاب و شیک است و برای افرادی که قد آنها کوتاه است بسیار مناسب است.

البته افراد بلند قد نیز می توانند از آن استفاده کنند. مانتو کتی را با شلوار پارچه ای که در یک طیف رنگ با مانتو باشد ست کرده و از روسری زیبا به همراه کفش پاشنه دار که به رنگ روسریتان است ست کنید.

manto-jolo-baz-6

مانتو جلو باز اسپرت؛ که این نوع مانتو بیشتر از پارچه های لطیف و رنگی و مناسب فصلهای گرم تهیه می شود و بیشتر مورد توجه نسل جوان است.

manto-jolo-baz-7

مانتو جلو باز مجلسی؛ این نوع مانتوها با پارچه هایی که ایستایی بیشتری دارند و مناسب خانم های با سن بالاتر استفاده می شوند. اغلب رنگهای خنثی و تیره دارند و صرفا در مجالس پوشیده می شوند.

manto-jolo-baz-8

در مانتوهای جلو باز نوع شلوار و شال که انتخاب می کنید خیلی مهم است. زیرا اگر مانتوی شما طرح ساده و یا تک رنگ دارد بهتر است از شلوارهای گشاد و طرح دار برای به جلوه آمدن بیشتر مانتو استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان