//
کدخبر: ۳۹۶۶۵۰ //
مانتو تابستانه جدید جلو بسته

مدل مانتوهای تابستانه جدید |جلو بسته و بسیار راحت و خنک

زیباترین لباس‌ها هم در فصل تابستان اگر از الیاف مصنوعی و پلاستیک ساخته شده باشند، بسیار آزاردهنده و نامطلوب خواهند بود. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مانتو تابستانه جدید جلو بسته ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم.

مدل مانتوهای تابستانه جدید |جلو بسته و بسیار راحت و خنک
به گزارش فرتاک نیوز،

انواع دامن‌های چین‌دار، دکمه‌دار، ترک و پیلی‌دار برای این منظور مناسب‌اند. برای داشتن یک استایل تابستانه دخترانه یا زنانه می‌توانید آن‌ها را با انواع شومیزها و تیشرت­‌های تابستانه ست کنید. استفاده از انواع کمربندها و کیف‌های کمری و دوشی می‌توانند به جذابیت بیشتر استایل شما کمک کنند.

رنگ لباس یکی از نکات کلیدی هنگام خرید است که باید برای انتخاب آن فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. رنگ لباس علاوه بر اینکه باید به شما بیاید باید متناسب با فصل مورد نظر انتخاب گردد.

کرم پودر مانع این تعریق طبیعی می‌شود، در نتیجه پوست دچار مشکلاتی مثل جوش و آکنه و منافذ باز می‌شود، به جای کرم‌پودر و پنکیک در فصل تابستان از ضدآفتاب‌های ترجیحا بی‌رنگ با SPF مناسب استفاده کنید.

مانتو تابستانه جدید جلو بسته 1402

زرد با رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، سبز، نارنجی و بنفش هماهنگی دارد اما در کل رنگ سختی برای ست کردن است چون تند و آتشین است. به شما توصیه می‌کنیم برای ست کردن از سایه‌های ملایم‌تر این رنگ استفاده کنید و به هیچ‌عنوان سراغ زرد نئون یا شبرنگ نروید چون به‌شدت مشکل‌زاست. رنگ‌های مشابه زرد، نارنجی و سبز هستند.

درکنار انواع مانتوهای مناسب برای مجالس؛ گزینه دیگری هم برای شیک پوشی وجوددارد و آن همراه کردن کت تک مجلسی شیک زنانه با یک دامن تا زیر زانو و جوراب ضخیم اسـت. این ست برای حضور در مجالس زنانه‌ای کـه رسمیت آن‌ها بالاست بسیار مناسب اسـت و می تواند تغییر زیادی در استایلتان ایجاد کند. بخاطر داشته باشید کـه باید بین رنگ کت و دامن و کیف و کفشتان هماهنگی و هارمونی بـه چشم بخورد.

مانتو تابستانه جدید جلو بسته 2023

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان