//
کدخبر: ۳۹۳۳۰۰ //

جوجه کباب درست میکنی این سبزی رو بهش بزن/ بیا دو نکته ساده رو بهت بگم!

این غذای سنتی و اصیل ایرانی که در همه رستوران ها می توانید آن را سفارش دهید، روش های پخت و طعم های متفاوتی دارد که یکی از خوشمزه ترین روش های مزه دار کردن جوجه کبابجوجه ، با سبزی های معطر است. در ادامه نحوه طبخ این جوجه را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

جوجه کباب درست میکنی این سبزی رو بهش بزن/ بیا دو نکته ساده رو بهت بگم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مواد لازم و طرز تهیه جوجه کباب با سبزی

سینه مرغ کامل 1 عدد

ماست پر چرب 1 لیوان

تره، پیازچه، شوید، جعفری، گشنیز و ریحان 100-150 گرم

سیر 2 یا 3 حبّه

آب لیموی تازه 1 عدد

روغن زیتون یا روغن مایع 3 الی 4 قاشق غذا خوری

نمک، فلفل و آویشن به مقدار مورد نیاز

ابتدا مرغ را به تکه های مساوی خرد می کنیم. سبزی ها را میشوریم و خشک می کنیم سپس داخل مخلوط کن میریزیم. ماست، سیر، آب لیمو، نمک، فلفل، آویشن و روغن را نیز به سبزی ها اضافه کرده و خوب مخلوط میکنیم تا سس سبز و غلیظی حاصل شود. تکه های مرغ را به همراه سس آماده شده در ظرف مناسبی ترکیب کنید. روی ظرف را پوشانده و به مدت چند ساعت در یخچال استراحت دهید. بعد از استراحت جوجه ها را کباب و میل نمایید. مطمئن هستم از طعم جوجه با سبزی حسابی خوشتان خواهد آمد. نوش جان.

سبزی در جوجه کباب

شما میتوانید سبزی های متفاوتی به غیر از سبزی هایی که در دستور پخت بالا ذکر شد را به جوجه اضافه کنید. که این مورد با توجه به سلیقه و ذائقه هر فرد تعیین میشود. اما باید توجه داشته باشید سبزی هایی که اضافه میکنید با طعم جوجه و مرغ همخوانی داشته باشند و غذای شما را بد طعم نکنند.

تمام سبزیجاتی که در این مطلب نام برده شده است طعم خوبی به جوجه کباب میدهد. شما با توجه به ذائقه خود میتوانید هر کدام که دوست ندارید را از دستور حذف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان