//
کدخبر: ۳۹۱۵۰۰ //

خانم‌های عاشق زیبایی؛ بیا بهت بگم برای رنگ مو قهوه‌ای چه آرایشی مناسب است!

از آنجایی که رنگ موی شما متوسط است نه روشن و نه تیره، می توانید آرایش تان را با توجه به رنگ چشم تان انجام دهید. برای بهتر کردن چهره از آرایش بدون رنگ استفاده نکنید.

خانم‌های عاشق زیبایی؛ بیا بهت بگم برای رنگ مو قهوه‌ای چه آرایشی مناسب است!
به گزارش فرتاک نیوز،

رنگ موهایی با تناژ تیره مثل قهوه ای می توانند در کنار یک آرایش روشن، بسیار زیبا و شاداب کننده باشند و صورت را تازه و زیباتر نشان دهند.

مداد ابرو

از مداد ابروی قهوه ای شکلاتی روشن استفاده کنید تا یک چهره زیبا داشته باشید.

آرایش صورت با موهای قهوه ای,با موهای قهوه ای چه آرایشی داشته باشیم,با رنگ موی قهوه ای چطور آرایش کنیم

با رنگ موی قهوه ای چطور آرایش کنیم

خط لب

از یک رنگ نارنجی - آجری روشن برای خط لبتان استفاده کنید تا آرایش لبی زیبا و ماندنی شود و همینطور سبب روشن تر شدن آرایش صورتتان گردد.

رژلب

با رنگ موی تیره، هیچ وقت نباید از یک آرایش لب روشن بترسید بنابراین برای آن یک رژلب قرمز روشن انتخاب کنید یا هر رنگ روشن دیگر مثل صورتی و گلبهی و....

آرایش صورت با موهای قهوه ای,با موهای قهوه ای چه آرایشی داشته باشیم,برای رنگ مو قهوه ای چه آرایشی مناسب است

برای رنگ مو قهوه ای چه آرایشی مناسب است

سایه چشم

برای چشم ها یک آرایش برنزی - طلایی مات داشته باشید، ولی نه روشن و مشخص، تنها قدری پشت چشم ها را شفاف کنید.  قهوه ای، طلایی و سبز براق و زرد ملایم برای رنگ سایه مناسب هستند.

چنانچه صورت شما ته رنگ زرد یا طلایی دارد، باید از رنگ های بنفش و صورتی پررنگ در انتخاب سایه پرهیز کنید. این رنگ ها صورت شما را رنگ پریده نشان می دهند و سبب می شوند سیاهی و گودی دور چشم تان عمیق تر و پررنگ تر به چشم بیاید. سایه های کم رنگ تر به صورت شما با موهای قهوه ای روشن لطافت بیشتری می دهند

با رعایت کردن تعدادی نکته های مخصوص در آرایش به آسانی می توانید به چهره تان رنگ خاصی بدهید تنها کافی است در انتخاب رنگ توجه کافی را داشته باشید.

آرایش صورت با موهای قهوه ای,با موهای قهوه ای چه آرایشی داشته باشیم,آرایش مناسب موهای قهوه ای

آرایش مناسب موهای قهوه ای

رژگونه

رژگونه پررنگ در آرایش تان استفاده کنید. در استفاده از رژگونه نیز توجه کنید چون رژگونه تیره، شما را مسن تر نشان می دهد. برای کامل تر شدن آرایش تان قدری از رژگونه کم رنگ و برنز را روی استخوان گونه، سربینی و چانه بزنید تا صورت گرم و دلنشین شما را گرم تر و جذاب تر نشان دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان