//
کدخبر: ۳۸۷۹۵۰ //

تنها ۱۰ ثانیه فرصت داری مار ماهی را تشخیص بدهی!

در آزمون بینایی مار ماهی از شما می خواهیم در این تصویر یک مار ماهی را پیدا کنید. مار ماهی حتما کنار رودخانه خروشان و بین برگ های پاییزی پنهان شده است. پیدا کردن این ماهی خیلی ساده است، برای همین تعیین 10 ثانیه برای تشخیص آن کافی است.

تنها 10 ثانیه فرصت داری مار ماهی را تشخیص بدهی!

آزمون بینایی مار ماهی

1676984052839 (1)

تصویر بالا یک رودخانه پر آب و خروشان را نشان می دهد که اطراف آن پر از برگ های زرد درختان است. از ظاهر تصویر پیدا است که در یک روز سرد پاییزی گرفته شده است. آب از بین سنگ ها جریان دارد و کنده های درخت که از ریشه بیرون آمده اند نیز دیده می شوند. در میان این عکس زیبا از منظر طبیعت، یک مار ماهی نیز وجود دارد که از شما می خواهیم پیدایش کنید. اگر کمی دقت کنید، تشخیص آن خیلی آسان است.

چون حل آزمون بینایی مار ماهی آسان است، ما برای پیدا کردن آن 10 ثانیه زمان تعیین کرده ایم. در واقع این 10 ثانیه یک چالش است تا شما مهارت بینایی و جزئی نگری تان را به چالش بکشید.

توهمات نوری چه فیلم ها، نقاشی ها یا تصاویر همه می خواهند با مغز شما بازی کنند و فریبش دهند. این توهمات نوری به بالا بردن سطح قدرت تمرکز و بینایی شما کمک می کنند. بنابراین اگر می خواهید هم سرگرم شوید و هم به تقویت مغز و سلامت خود کمک کنید، حل تست ها، معماها و پازل ها را جزء روتین روزانه خود قرار دهید.

در طول تاریخ افراد از معماها و بازی های فکری به عنوان معیاری برای سنجش هوش خود استفاده می کردند. امروزه با روی کار آمدن تکنولوژی مدرن و ظهور رسانه های بصری، بازار معماها بیشتر از پیش رونق گرفته است.

سرنخ حل آزمون بینایی مار ماهی

قبل از شروع، به این نکته کوچک توجه کنید. از آن جایی که به وضوح نمی توانید مار ماهی را در نگاه اول ببینید، سعی کنید ویژگی های بدن او را در ذهن تجسم کنید تا پیدا کردن آن آسان شود. علاوه بر این، از آن جایی که زمان شما کم است، بهتر است به هر قسمت از تصویر که توجه شما را جلب می کند نگاه کنید. به همین سادگی!

1676984052839 (2)

زمان شما برای حل آزمون بینایی مار ماهی به پایان رسید!

جواب آزمون

به همه کسانی که به موقع توانستند مار ماهی را در آزمون بینایی مار ماهی پیدا کنند، تبریک می گوییم. اما اگر هنوز نتوانسته اید جواب را پیدا کنید، اشکالی ندارد. زیرا اکثر افراد مانند شما موفق به یافتن آن نشده اند. می توانید جواب تست را این پایین مشاهده کنید:

1676984149493

همان طور که مشاهده می کنید، مار ماهی قسمت پایین تصویر، در سمت راست قرار دارد. ما دور آن را دایره قرمز کشیده ایم که مشاهده آن راحت باشد.

فراموش نکنید که روزانه حتما یک پازل، تست و معما حل کنید، زیرا این بازی های فکری شما را از آلزایمر و اختلالات فکری دور نگه می دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان