//
کدخبر: ۳۸۳۸۷۶ //

تنها ۲ درصد از مردم فیل را در تصویر پیدا می‌کنند / شما هم قدرت بینایی خودت را محک بزن!

اگر بینایی عالی دارید پس در طول 9 ثانیه فیل پنهان شده در این توهم نوری را پیدا کنید.

تنها 2 درصد از مردم فیل را در تصویر پیدا می‌کنند / شما هم قدرت بینایی خودت را محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا می خواهید بینایی خود را بیازمایید؟ پس باید فورا این تست بینایی را امتحان کنید. چالش این است که فیل را در مدت زمان 9 ثانیه پیدا کنید. آیا می توانید فیل را پیدا کنید؟

تست بینایی فیل پنهان

74737a1b36

در تصویر تست بینایی فیل پنهان شما می توانید موش های زیادی را ببینید. اما جایی در میان این موش ها یک فیل به خوبی استتار کرده است. چالش این است تا در طول 9 ثانیه فیل مخفی شده در میان موش ها را پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل اینکه شروع کنید برای چند ثانیه چشمان تان را ببندید و حواس تان را جمع کنید. حالا با دقت و اما سریع به تصویر را بررسی کنید. در صورتی که موفق نشدید جواب در آخر مطلب قرار دارد.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و تست های چون تست بینایی فیل پنهان را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

9 ثانیه شما تمام شد. آیا توانستید فیل را پیدا کنید؟

جواب تست بینایی

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب-تست-بینایی-فیل-پنهان

ادعا شده است اگر بتوانید فیل را در طول ۹ ثانیه شناسایی کنید، می تواند نشانه بینایی فوق العاده شما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان