//
کدخبر: ۳۸۳۲۳۰ //

ماهی در تصویر رو پیدا کن / تست بینایی سخت که فقط دقیق ترین افراد متوجه می شوند!

بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم. اگر ادعای تیزبینی و دقت دارید در تست بینایی امروز ما شرکت کنید.

ماهی در تصویر رو پیدا کن / تست بینایی سخت که فقط دقیق ترین افراد متوجه می شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

این معما برای کسانی است که از بازی‌ها و تست بینایی سرگرم‌کننده لذت می‌برند. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.

خطای دید به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع‌آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد.

تست بینایی ماهی

تست بینایی امروز نسب به نمونه های مشابه روزهای قبل کمی سختتر است. در تست بینایی زیر تصویری از یک باغ سیب می بینید که بچه ها در آن مشغول چیدن میوه هستند، اما یک حیوان نیز در تصویر وجود که انتظار دیدن آن را در باغ سیب نداریم، یک ماهی! با دقت به تصویر نگاه کنید کنید و بگویید می توانید ماهی را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

تست+بینایی+ماهی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در ادامه ببینید

تست+بینایی+ماهی (1)

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان