//
کدخبر: ۳۸۱۹۷۹ //

عجیب؛ مردی با ۱۰۲ فرزند و ۵۶۸ نوه! + عکس

امروزه که بسیاری از زوجین به داشتن بیشتر از یک فرزند فکر نمیکنند، هستند کسانی که خانواده پرجمعیت دارند. مانند مردی که عنوان عیالوار ترین مرد دنیا را به خود اختصاص داد.

عجیب؛ مردی با 102 فرزند و 568 نوه! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها که اغلب زوجین به داشتن یک فرزند اکتفا می کنند و جمعیت زمین رو به کاهش است، هستند هنوز افرادی که علاقه خود به داشتن یک خانواده پرجمعیت را دنبال کرده و رنگ واقعیت به این رویای خود می دهند؛ درست مثل مردی که داستان جذابش را در ادامه خواهید خواند.

مرد کشاورز اوگاندایی که 12 بار ازدواج کرده و خانه ای بزرگ با 12 اتاق خواب دارد، با داشتن 102 فرزند و 568 نوه کورد جالبی به نام خود ثبت کرد. البته که داشتن این تعداد زن و فرزند ساده نیست ولی او از داشتن چنین خانواده پرجمعیتی ابراز خوشحالی کرده است.

موسی حساحیه (Musa Hasahya) که در حال حاضر 67 سال سن دارد، سالها قبل وقتی تنها 16 سال داشته، پس از ترک تحصیل با همسر اول خود، حنیفه، ازدواج کرد و خیلی زود یعنی یک سال بعد با به دنیا آمدن دخترش، برای اولین بار پدر شد.

عیالوار ترین مرد دنیا

پس از آن با فکر گسترش خانواده و افزایش تعداد فرزندانش، طی این سالها با 11 زن دیگر ازدواج کرده و از این ازدواج های پرتعداد که در کشورش ممنوعیتی ندارد، صاحب 101 فرزند دیگر شد که در نوع خود کم نظیر است.

اما او حالا به دلیل بالا رفتن هزینه های زندگی، تصمیم به خاتمه دادن به این روند گرفته و تصمیم دارد فرزند دیگری نداشته باشد و پرونده آمار بچه هایش را با عدد 102 خاتمه دهد.

بزرگ ترین فرزند موسی با 51 سال سن، 21 سال از جوان ترین همسرش بزرگتر است. این مرد که در مزرعه زندگی می کند می‌گوید می‌تواند فرزندان و نوه هایش را از هم تشخیص دهد، ولی همه آنها را به نام نمی‌شناسد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان