//
کدخبر: ۳۷۸۴۸۶ //

این مشکل یک مشکل داره، اگه فکر می کنی تیزبینی بگو مشکلش چیه؟

مشکل این عکس چیست؟ در این تست یا آزمن شما باید بتوانید در مدت زمان مشخص شده 5 ثانیه ای اشکال یا اشتباه تصویر را شناسایی کنید.

این مشکل یک مشکل داره، اگه فکر می کنی تیزبینی بگو مشکلش چیه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

وجود زمان محدود برای رمزگشایی این تصاویر می تواند سختی و چالشی شدن این تصاویر را دو چندان کند. شما تنها در صورتی می توانید تست قدرت چشم با اشکال تصویر را حل کنید که ذهنی فعال و چشمانی تیزبین داشته باشید.

تست قدرت چشم با اشکال تصویر

پازل های تصویری شکل هیجان انگیز از تصاویری هستند که برای حل برخی از آنها تنها نیازمند دقت و تیزبینی هستید، اما برای برخی دیگر نیازمند قوه تخلیل و منطق هستید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل تمرکز، دقت و قدرت ذهن خود بهره برداری کنید.

یکی از جدیدترین بازی‌های فکری در رسانه‌های اجتماعی که بسیاری از ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است، تست قدرت چشم با اشکال تصویر است: این عکس چه مشکلی دارد؟ یادتان باشد برای حل آزمون تنها 5 ثانیه وقت دارید. اگر برای دیدن تصویر تست قدرت چشم با اشکال تصویر آماده هستید، آن را با هم مرور می کنیم.

پاسخ تست قدرت چشم با اشکال تصویر

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید و تمایل به ادامه رمزگشایی تست قدرت چشم با اشکال تصویر دارید، 5 ثانیه دیگر در تلاش دوم، این فرصت به شما داده می شود.

پاسخ تست قدرت چشم با اشکال تصویر: با تصویر مشخص شده زیر، شما به راحتی اشکال تصویر را متوجه شده اید.

تست-قدرت-چشم-با-اشکال-تصویر-1

امیدوارم از تست قدرت چشم با اشکال تصویر استفاده کرده باشید. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان