//
کدخبر: ۳۷۷۷۸۸ //

برای پیدا کردن پنگوئن در میان پلیکان ها ۸ ثانیه فرصت داری/ قدرت بینایی خودت را محک بزن!

در این تصویر، یک پنگوئن در میان پلیکان ها پنهان شده است.

برای پیدا کردن پنگوئن در میان پلیکان ها 8 ثانیه فرصت داری/ قدرت بینایی خودت را محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

شما یک نابغه هستید، اگر بتوانید پنگوئن پنهان را در 8 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید. اکنون با انجام این چالش تصویری، مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید!

آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها

مطالعات نشان می دهد که تصاویر توهم نوری همچنین مهارت های تمرکز و مشاهده شما را بهبود می بخشد. آیا می خواهید بدانید که مهارت های مشاهده ای شما چقدر خوب است؟ پس اکنون این چالش توهم نوری را امتحان کنید.

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا گروهی از پلیکان ها را نشان می دهد که برای مهمانی لباس پوشیده اند. می بینید که همه پلیکان ها کت پوشیده اند، برخی کلاه، کراوات و همچنین پاپیون دارند، در حالی که برخی ترجیح می دهند از هیچ اکسسوری استفاده نکنند.

تا اینجا همه چیز خوب و بامزه به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما در میان پلیکان ها یک پنگوئن پنهان وجود دارد که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. چالش یا آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها پیش روی شما این است که پنگوئن پنهان را در عرض 8 ثانیه یا کمتر پیدا کنید.

آزمون-شناسایی-پنگوئن-در-میان-پلیکان-ها-1

پاسخ آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها

باید بدانید که آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها و آزمون های مشابه وسیله خوبی برای آزمایش مهارت‌های مشاهده و همچنین هوش شما هستند. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود. آیا توانستید پنگوئن را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟ اگر نه فرصت دارید در تلاش دوم آن را پیدا کنید.

پاسخ آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها: ما معتقدیم که برخی از کاربران با مهارت‌های مشاهده خوب ممکن است قبلاً پنگوئن را دیده باشند، در حالی که سایر کاربران همچنان در جستجوی آن هستند. پنگوئن را می‌توان از سمت چپ با پوشش خاکستری در ردیف دوم از بالا دید. واقعا دیدن این پنگوئن نیاز به چشمان تیزبین داشت.

آزمون-شناسایی-پنگوئن-در-میان-پلیکان-ها-3

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان