//
کدخبر: ۳۷۳۳۲۲ //

ببینم می تونی بگی دکتر واقعی کدومه؟ نکته سنجی خودت رو محک بزن

با کمک آزمون و بازی های مختلف فکری می توانید مغز خود را هم تمرین دهید و هم میزان قدرت و کارآمدی آن را آزمایش کنید.

ببینم می تونی بگی دکتر واقعی کدومه؟ نکته سنجی خودت رو محک بزن
به گزارش فرتاک نیوز،

آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه از جمله آزمون هایی است که می تواند شما را به یک چالش اساسی دعوت کند.

به باور سازنده آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه، یک معمای منطقی و تصویری دشوار است که واقعاً ذهن شما را متحیر می کند. در واقعیت، راه حل آنقدر ساده است که اکثر مردم حتی احتمال آن را در نظر نمی گیرند. بنابراین توصیه من این است که مسائل را پیچیده نکنید و به دنبال ساده ترین راه حل و یافتن نشانه باشید. 

آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه

آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه یک معمای تصویری خاص است که هم می تواند شما را سرگرم کند و هم تمرین عالی برای برای مغز و ذهن شما باشد. فقط باهوش ترین فرد می تواند آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه  را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید.

به هر حال آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه یک بازی فکری سخت است، بنابراین ذهن خود را متمرکز کنید و منطق خود را روشن کنید! در تصویر شما یک آزمایشگاه داروسازی را مشاهده می کنید. دو دکتر در آزمایشگاه حضور دارند. اما یکی از دکترها، دکتر داروساز این آزمایشگاه نیست. فقط یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند بلافاصله دکتر داروساز این آزماایشگاه را شناسایی کند.

پس با دقت به تصویر نگاه کنید. فقط یادتان باشد تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

آزمون-شناسایی-دکتر-واقعی-آزمایشگاه-1

پاسخ آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه

اگر هنوز نتوانستید پاسخ آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه را پیدا کنید، می توانید زمان بیشتری را برای بررسی این آزمون صرف کنید. اگر حوصله و فرصت دارید به بالا برگشته و باز هم تصویر را بررسی کنید.

پاسخ آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: به تصویر خوب نگاه کنید. همان طور که اشاره شد تنها یک نشانه می تواند به شما کمک کند. به آرم آزمایشگاه دقت کندید. اکنون به آرمی که روی لباس دکترها وجود دارد نیز نگاه کنید. آرم لباس دکتر سمت راست با آرم آزمایشگاه و دکتر سمت چپ متفاوت است. دکتر سمت راستی، دکتر اصلی این آزمایشگاه نیست.

آزمون-شناسایی-دکتر-واقعی-آزمایشگاه-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان