//
کدخبر: ۳۷۱۹۵۷ //
طرز تهیه پیتزا خورشیدی | پیتزا خورشیدی

پیتزا خورشیدی خوشمزه به روش فست فودی رو این طوری درست کن!

پیتزا یک غذای فست و فودی خوشمزه و پرطرفدار می باشد مخصوصا بچه ها عشق این غذا هستند و از آن سیر نمی شوند پس بهتر است در منزل تهیه شود تا سالم تر باشد

پیتزا خورشیدی خوشمزه به روش فست فودی رو این طوری درست کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

این غذا را می توانید با این دستور با ظاهری متفاوت بپزید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا خورشیدی خوشمزه به روش فست فودی در ادامه با ما همراه باشید.

پیتزا خورشیدی

مرحله اول

برای درست کردن پیتزا خورشیدی در ابتدا خمیر را آماده می کنیم برای این کار آب ولرم و شکر و خمیر مایه را با هم مخلوط می کنیم و با یک بشقاب روی آن را می پوشانیم و کنار می گذاریم.

مرحله دوم

در ادامه آرد، نمک، تخم مرغ و روغن مایع را در ظرفی ریخته و با هم مخلوط می کنیم خمیر مایه که عمل آمد مواد مخلوط شده را به آن می افزاییم و خوب مخلوط کرده و ورز می دهیم.

مرحله سوم

یک تکنیک برای خمیر پیتزا کوبیدن خمیر به ته ظرف برای ۱۰۰بار است تا خمیر خوب و منسجمی شود وقتی خمیر به دست نچسبید آماده است نیم ساعت در مکانی قرار داده تا استراحت کند.

مرحله چهارم

پیاز را نگینی خرد می کنیم و در تابه با روغن تفت می دهیم وقتی طلایی شد گوشت را به همراه ادویه ها افزوده و سرخ می کنیم و رب را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا خامی آن گرفته شود.

مرحله پنجم

خمیر را در ظرفی که کاغذ روغنی انداختیم با وردنه باز می کنیم و یک کاسه کوچک وسط آن گذاشته روی خمیر سس کچاب می ریزیم و روی سطح خمیر می مالیم سپس کمی روی آن پنیر پیتزا می ریزیم.

مرحله ششم

در ادامه مواد گوشتی را اضافه می کنیم و روی آن ژامبون خرد شده را به همراه قارچ و فلفل دلمه ای خرد شده می ریزیم و در انتها هم ذرت پخته شده و زیتون حلقه شده می ریزیم.

مرحله هفتم

در این مرحله روی آن را با پنیر پیتزا پوشش می دهیم وسط خمیر را از مرکز برش داده و تکه های خمیر را روی پیتزا می آوریم در فر از قبل گرم شده برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در دمای ۱۸۰ بپزید. 

طرز تهیه پیتزا خورشیدی خوشمزه به روش فست فودی طرز تهیه انواع پیتزا  طرز تهیه پیتزا ساده

مرحله هشتم

بعد از پخت از فر خارج کرده و برش دهید این پیتزا خوشمزه را می توانید برای دورهمی های خانوادگی یا مراسم تولد تدارک ببینید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان