//
کدخبر: ۳۷۱۶۷۳ //
قارچ پلو ترکیه ای

قارچ پلو ترکیه ای رو این طوری درست کن!

طرز تهیه قارچ پلو ترکیه ای را برای شما قرار دادیم .

قارچ پلو ترکیه ای رو این طوری درست کن!

مواد لازم برای تهیه قارچ پلو ترکیه ای

یک فنجان برنج

۱۰ عدد قارچ کوچک پرورشی

۵ قاشق غذاخوری روغن زیتون

نمک

۱.۵ فنجان آب داغ

طرز تهیه قارچ پلو به روش ترک ها

تهیه قارچ پلو ترکیه ای

اجازه دهید من به سوالاتی که اغلب در مورد برنج می‌پرسم پاسخ دهم، در حالی که تقریباً یک بار در ماه و یک سال است.

من برنج را در آب خیس نمی کنم، فقط آن را خوب می شوم و به آرامی می مالم تا آب شفاف شود. من معمولا از برنج دانه بلند استفاده می کنم و برای آن برنج ها، ۱.۵ فنجان آب برای ۱ فنجان برنج مناسب است. توجه داشته باشید که مقدار آب مورد نیاز برای انواع برنج متفاوت خواهد بود و بهترین معیار با اضافه کردن کنترل شده آب بدست می آید.

تمام عملیات اعم از تفت برنج را اگر وقت داشته باشم با کمترین حرارت اجاق گاز انجام می دهم وگرنه از کمترین تنظیم روی شعله وسط استفاده می کنم. علت وجود دانه های برنج که از بیرون خمیده ولی در داخل نپخته هستند تب بالا است.

اگرچه استفاده از حرارت کم برای هر وعده غذایی مهم است، اما از آنجایی که نگرانی برای قوام در برنج وجود دارد، بسیار مهم است.

اگر نگران گیاهخواری نیستید و بوی کره را در برنج دوست دارید، قبل از برداشتن آن از روی آتش، یک قاشق چایخوری کره به آن اضافه کنید تا بوی کره را حس کنید. در هر دستور پخت برنجی می توانید به جای آب (کامل یا نصف) از گوشت یا آب مرغ استفاده کنید.

اگر در مورد استفاده از آبگوشت آماده سوال دارید، لطفاً مقاله مفصل در دستور العمل عملی سوپ عدس زرد من را بخوانید. با اینکه دلایلش توی اون مقاله هست، من از بویلون استفاده نمی کنم، به هیچکس توصیه نمی کنم، اما دست کسانی که می خواهند استفاده کنند را نمی گیرم. نوش جان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان