//
کدخبر: ۳۷۱۱۲۴ //

می خوای بفهمی چه کسانی دوست دارند؟ بیا تا بهت راهکار رو بگم

هشت نشانه برای شما آورده ایم که نشان می دهد فردی که به او علاقه دارید، به شما علاقه دارد.

می خوای بفهمی چه کسانی دوست دارند؟ بیا تا بهت راهکار رو بگم
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی عاشق کسی میشوید اما از احساس او نسبت به خودتان مطمئن نیستید فکرتان به شدت درگیر میشود و نمیدانید چگونه بفهمید که او چه حسی به شما دارد. شما دوست دارید شجاعانه به او بگویید که چه احساسی دارید، اما نمی خواهید رابطه دوستانه تان خراب شود.

احساس غیرقابل انکار

وقتی احساس جذابیت متقابل باشد، خودتان احساس خواهید کرد که چه حسی در کنارهم دارید. شما تماس چشمی برقرار میکنید و با نگاهتان با یگدیگر حرف میزنید. وقتی در کنار جنس مخالف هستید، او حسادت می کند. اینها نشانه های بزرگی هستند که نشان می دهد او همان چیزی را که شما احساس می کنید نیز احساس می کند.

او به شما فکر می کنند

این یک نشانه بزرگ است و لازم نیست در ذهن او باشید تا متوجه شوید. فقط به این توجه کنید که او چقدر مراقب شما است و به جزئیات زندگی شما توجه میکند. به عنوان مثال، او روز تولد شما و یا مناسبت های دیگر را به یاد می آورد حتی اگر خودتان آن را فراموش کرده باشید.

او عاشق همراهی کردن شماست

وقتی به کسی علاقمند می‌شوید، طبیعتاً دوست دارید زمان زیادی را با او بگذرانید.

او بهانه های مختلفی مانند کمک به شما در انجام کاری یا رساندن شما به خانه پیدا میکند. او از هر فرصتی استفاده میکند تا در کنار شما باشد.

چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

او دوست دارد کارهای کوچک ومحبت آمیز برای شما انجام دهند

هر زمان که نیاز به کمک داشتید او با کمال میل به شما کمک می کند و کمک او به این دلیل نیست که از شما چیزی می خواهد، بلکه به این دلیل است که واقعاً به شما اهمیت می دهند. او شما را به سمت ماشین یا خانه‌تان می‌برند تا مطمئن شود که حالتان خوب است و سالم به منزل میرسید.

او به گونه ای متفاوت با شما رفتار میکند

او زمانی که در کنار شما است بالغ تر و مردانه تر رفتارمی کند و اگر خانم باشد، سعی میکند زنانگی خودش را به شما نشان بدهد. به طور کلی، ما نسبت به افرادی که جذبشان می‌شویم خودآگاهانه تر رفتار میکنیم. زیرا وقتی جذب کسی می‌شویم، خیلی به فکر آن‌ها در مورد خودمان اهمیت می‌دهیم. آگاهانه یا ناخودآگاه، ما می‌خواهیم بهترین رفتار را داشته باشیم.

او می خواهد که بدانید برایش اهمیت دارید

این شاید یکی از بهترین نشانه‌هایی باشد که نشان می‌دهد او هم شما را دوست دارد. در بیشتر مواقع، مستقیم نمی گوید، اما اگر به حرف و رفتارش دقت کنید متوجه خواهید شد.

بطور مثال اگر حالتان خوب نباشد، او اولین کسی است که متوجه می شود و به شما کمک میکند تا حالتان بهتر شود.

او عاشق دیدن شما است

ما عاشق دیدن چیزهایی هستیم که به نظرمان جذاب است. نگاه کردن به چیزهایی که به نظر ما جذاب هستند، پاداش دارد. مغز ما با ترشح اکسی توسین باعث میشود ما احساس لذت بخشی داشته باشیم. این همان چیزی است که باعث می شود که چشمانتان به هم قفل شود و دچار شور و اشتیاق شوید و احساس عشق کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان