//
کدخبر: ۳۶۹۶۱۳ //

پنل اس ام اس مخابرات بهتر است یا اپراتور های پیامکی

خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی، امروزه یکی از الزامات بسیار مهم کسب و کارهای مختلف، سازمان‌ها و شرکت‌ها به شمار می‌رود.

پنل اس ام اس مخابرات بهتر است یا اپراتور های پیامکی
به گزارش فرتاک نیوز،

در اکثر دفاتر ثبت، فروشگاه‌های اینترنتی، بانک‌ها، آژانس‌های مسافرتی و کسب‌وکارهای دیگر، برای کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغاتی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان، به خرید پنل اس ام اس روی می‌آورند. 

اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که پنل اس ام اس مخابرات بهتر است یا اپراتور های پیامکی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت مخابرات پیامک‌های تبلیغاتی انبوه به مشترکین ارسال نمی‌کند و این کار توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل انجام می‌شود. قطع‌کردن اس ام اس‌های تبلیغاتی پنل اس ام اس مخابرات توسط مشترکین امکان‌پذیر است و به همین دلیل خرید پنل اس ام اس از مخابرات برای تبلیغ کسب و کارها گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود. امکانات پنل پیامکی مخابرات، محدودتر از اپراتورهای پیامکی است. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی و نکات مهم در زمان خرید پنل اس ام اس صحبت کنیم.

پنل اس ام اس وب وان

چرا خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی  بهتر است  از پنل اس ام مخابرات؟

با توجه به این که ارسال پیامک تبلیغاتی توسط  پنل اس ام اس مخابرات  دارای محدودیت است و مخابرات هیچ سفارشی برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نمی‌پذیرد، برای ارسال این پیامک‌ها به وسیله مخابرات نمی‌توان به دفاتر همراه اول، رایتل، ایرانسل یا مخابرات محله مراجعه کرد، خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی و استفاده از وب سرویس پیامک طرفداران بیشتری دارد.

یکی از اهداف اصلی شرکت‌های اپراتور پیامکی، ایجاد بستری مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف و جذب مشتریان بیشتر است. یکی دیگر از دلایل بهتربودن خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی، این است که تعرفه خرید پنل اس ام اس از مخابرات خیلی گران‌تر از اپراتورهای پیامکی است و مقرون‌به‌صرفه نیست. و برای اشخاص حقیقی امکان خرید پنل اس ام اس از مخابرات وجود ندارد. مخابرات فقط برای شرکت‌های حقوقی شرایط ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را فراهم می‌کند. به طور کلی پنل اس ام اس مخابرات نسبت به پنل اپراتورهای پیامکی برای کسب و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها، زیاد کاربردی نبوده و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه نیست. با خرید پنل اس ام اس اپراتور های پیامکی و استفاده از وب سرویس پیامک، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی اتوماتیک و پرقدرت، می‌توان وب سایت یا کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد.

در زمان خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ملاک‌های انتخاب و خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی شامل موارد زیر است:

  • پوشش‌دادن همه اپراتورهای پیامکی و تنوع در پنل‌ها

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی باید مورد توجه قرار گیرد این است که شرکت ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس، برای رفع نیاز کاربرانش باید همه اپراتورهای پیامکی شامل رایتل، ایرانسل، همراه اول و تالیا را پوشش دهد و پنل‌های متنوعی به آن‌ها ارائه کند. متنوع‌بودن پنل‌های اس ام اس، باعث می‌شود که هر کسب و کار با توجه به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارد، مناسب‌ترین پنل اس ام اس را برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود به مشتریان خریداری کند‌.

  • عدم پیچیدگی و راحت‌بودن رابط کاربری پنل اس ام اس

یکی دیگر از نکات مهم در خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی، توجه به عدم پیچیدگی و راحت‌بودن رابط کاربری پنل است. این ویژگی باعث می شود که به راحتی بتوان با بخش‌های مهم پنل و خدمات ارائه‌شده در آن کار کرد. کاربران با نرم افزارهایی که کار با آن‌ها سخت و پیچیده‌ باشد، میانه خوبی ندارند‌. برای اطمینان از کاربری قدرتمند و آسان پنل اس ام اس، بهتر است نسخه دموی آن را امتحان کنید و از امکاناتی مانند داشتن منوی فارسی، ارسال سریع پیامک‌ها، شارژ راحت، قراردادن همه امکانات مورد نیاز در اختیار کاربران و راهنمای استفاده از پنل مطمئن شوید.

  • داشتن امکان تفکیک پیامک‌ها برای هدف‌گیری مشتریان و کاهش هزینه‌ها

در زمان خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی، این نکته را نیز مد نظر داشته‌باشید که پنل اس ام اس حتما باید دارای امکان تفکیک پیامک‌ها برای هدف‌گیری مشتریان و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نیز باشد. این ویژگی به کسب و کارها کمک می‌کند که با هدف‌گیری دقیق مشتری‌های خود، بتوانند هزینه‌های تبلیغاتی خود را به میزان زیادی کاهش بدهند و با استفاده از فیلترگذاری، پیامک‌های تبلیغاتی را در زمان‌های خاص برای مشتریان مورد نظر خود ارسال کنند.

  • داشتن پشتیبانی پرقدرت و تعرفه مناسب

در زمان خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی، توجه به پشتیبانی پرقدرت و تعرفه مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. گاهی اوقات ممکن است پیامک‌های تبلیغاتی در زمان ارسال به مشتریان با تاخیر مواجه شوند و گاهی اصلا برای آن‌ها ارسال نشوند. شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس، برای راحت‌شدن کار مشتریان خود، نسخه‌ای آزمایشی از پنل اس ام اس را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این شرکت‌ها با پشتیبانی شبانه‌روزی، حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خود هستند و پنل‌های اس ام اس را با تعرفه‌ای مناسب ارائه می‌دهند‌. بسیاری از کسب و کارها ممکن است برای خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی هزینه‌های بسیار زیادی را پرداخت کرده‌باشند؛ اما به دلیل عدم وجود پشتیبانی قدرتمند شرکت ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس، نتیجه خوبی به دست نیاورده‌باشند.

بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس

اگر برای خرید پنل اس ام اس از اپراتور های پیامکی به دنبال بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس هستید، ما به شما  وب وان اس ام اس  را پیشنهاد می‌دهیم. تیم وب وان با چهارده سال سابقه درخشان در زمینه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ارائه باکیفیت‌ترین پنل اس ام اس با مناسب‌ترین قیمت، به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند که راحت‌تر به اهداف تبلیغاتی خود برسند و سودآوری و رشد خوبی داشته‌باشند. تیم پشتیبانی وب وان در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان