//
کدخبر: ۳۶۸۸۹۸ //

نتایج دوره‌ کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد ۷۲ هزار و ۶۵ نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۲۰ داوطلب زن و تعداد ۴۸ هزار و ۲۴۵ داوطلب مرد پذیرش شدند.

نتایج دوره‌ کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام ‌اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

عبدالرسول پورعباس گفت: در پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای امسال از تعداد ۷۳ هزار و ۸۷۰ داوطلب شرکت کننده، تعداد ۴۹ هزار و ۴۷۴ داوطلب مرد و تعداد ۲۴ هزار و ۳۹۶ داوطلب زن نام نویسی کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد ۷۲ هزار و ۶۵ نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۲۰ داوطلب زن و تعداد ۴۸ هزار و ۲۴۵ داوطلب مرد پذیرش شدند.

پورعباس یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه ۹ مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان