//
کدخبر: ۳۶۱۷۸۸ //

معرفی هتل درویشی مشهد | تلفن + آدرس هتل درویشی مشهد

هتل درویش مشهد یکی از لوکس ترین هتل های نزدیک حرم امام رضا(ع) است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل با امکانات بسیار زیاد و خاص، یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

معرفی هتل درویشی مشهد | تلفن + آدرس هتل درویشی مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

هتل درویشی مشهد یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های شهر مشهد محسوب می‌شود. امکانات هتل درویشی مشهد به‌گونه‌ای است که تمام خدمات رفاهی، تفریحی و سرگرمی موردنیاز مسافران را دربرمی‌گیرد. وجود انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، مراکز تفریحی و سرگرمی ویژه، تالارها و سالن‌ها و مراکز خرید، هتل درویشی مشهد را به یکی از مجهزترین هتل‌های کشور تبدیل کرده است.

معرفی هتل درویشی مشهد 

 هتل درویشی مشهد برخلاف نام آن، بسیار مجلل و شیک است و یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل زیبا، با دکوراسیون داخلی بی‌نظیر و امکانات رفاهی کامل، خاطره یک سفر به‌یادماندنی را برای مسافران و زائران مشهد برجای می‌گذارد. در معرفی هتل درویشی مشهد باید گفت که این هتل یکی از گران‌ترین هتل‌های کشور است که با پرسنل کاملا مجرب و آموزش‌دیده اداره می‌شود. هتل درویشی مشهد فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. ساختمان این هتل لوکس و زیبا در 23 طبقه و 223 واحد اقامتی پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است. 

هتل درویشی مشهد

مهم ترین اتاق های هتل درویشی مشهد

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد از تنوع زیادی در زمینه امکانات، تجهیزات و دکوراسیون داخلی برخوردار است. اتاق‌های ویژه و مهم این هتل زیبا با طراحی داخلی متفاوت و نام‌هایی متناسب با دکوربندی اتاق‌ها، از هم مجزا شده‌اند. مهم ترین اتاق های هتل درویشی مشهد عبارت است از:

اتاق سینگل اکونومی:

اگر قصد دارید در سفر خود به مشهد، علاوه‌بر اقامت در هتلی زیبا در بودجه خود نیز صرفه‌جویی کنید، واحدهای اقامتی سینگل اکونومی هتل درویشی مشهد بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

اتاق سینگل استاندارد:

واحدهای اقامتی باعنوان سینگل استاندارد مجهزبه امکانات اقامتی مطلوب و راحتی بوده که کمی از واحد اقامتی سینگل استاندارد بزرگ‌تر است. 

اتاق توئین اکونومی:

در واحدهای اقامتی توئین اکونومی،امکان اقامت تا ظرفیت 4 نفر وجود دارد. البته در صورتی که به تعداد نفرات اضافه شود، برای هر نفر مبلغی اضافه گرفته می‌شود. امکانات رفاهی این واحد اقامتی، راحتی و آسایش شما را بعد از یک روز پر گشت‌وگذار تضمین می‌کند.

هتل درویشی مشهد

اتاق دبل استاندارد:

با انتخاب این اتاق با ظرفیت دو الی سه نفره، علاوه‌بر اقامتی مطلوب در هتل درویشی مشهد، در هزینه سفر شما نیز صرفه‌جویی می‌شود. خدمات رفاهی واحد اقامتی دبل استاندارد برای یک اقامت راحت و خوش‌قیمت بسیار مناسب است.

اتاق دوبلکس هند(TOP VIP):

این اتاق یکی از اتاق‌های رویایی هتل درویشی مشهد بوده که تمام امکانات رفاهی ویژه در آن وجود دارد. طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق از معماری هند گرفته شده است.

اتاق دوبلکس عرب(TOP VIP):

اگر قصد دارید در یکی از اتاق‌های مجلل و شیک هتل درویشی مشهد که براساس طراحی داخلی عرب، دکوربندی شده است، اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما واحد اقامتی دوبلکس عرب است. این واحد اقامتی بسیار زیبا بوده و از امکانات رفاهی ویژه‌ای برخوردار است.

هتل درویشی مشهد

اتاق دوبلکس چین(TOP VIP):

این واحد اقامتی با دکوراسیون و چیدمان وسایل به سبک چینی، یکی از خاص‌ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد است. 

اتاق دوبلکس مصر(TOP VIP):

یکی دیگر از مهم ترین اتاق های هتل درویشی مشهد که از سبک معماری و دکوراسیون کشور مصر الهام گرفته است، واحد اقامتی دوبلکس مصر نام دارد. این اتاق لوکس و زیبا بسیار پرطرفدار بوده و امکانات رفاهی آن نیز کامل و مطلوب است.

هتل درویشی مشهد

اتاق دوبلکس اسلام(TOP VIP):

یکی از جذاب‌ترین و تاریخی‌ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد، اتاق دوبلکس اسلام است. در طراحی داخلی و چیدمان این واحد اقامتی از معماری اصیل اسلامی الهام گرفته شده است. امکانات رفاهی ویژه این اتاق نیز زبانزد است.

اتاق دوبلکس ایران باستان(TOP VIP):

یکی از بی‌نظیرترین و خاص‌ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد که در طراحی آن از سبک ایران باستان استفاده شده است، اتاق دوبلکس ایران باستان نام دارد. این واحد با فضای داخلی خاص، تجربه اقامتی متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل درویشی مشهد

بخش های مختلف هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد با وسعت فضا و با هدف خدمت‌رسانی کامل به مهمانان خود، بخش‌های مختلف خدماتی، رفاهی و سرگرمی را در دل خود جای داده است. برای آشنایی با قسمت‌های مهم و اصلی هتل درویشی مشهد با ادامه مطلب همراه باشید.

رستوران ها و کافه های هتل درویشی مشهد

در مجموعه بزرگ هتل درویشی مشهد، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با فضای متفاوت و دلنشین وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی باکیفیت بالا در آن سرو می‌شود. شما با اقامت در این هتل دیگر دغدغه‌ای برای وعده‌های غذایی خود نخواهید داشت.

رستوران آتریوم:

بزرگ‌ترین و زیباترین رستوران هتل درویشی مشهد که با طراحی نئوکلاسیک و منو کامل درحال خدمت‌رسانی به مهمانان هتل است، رستوران آتریوم نام دارد. این رستوران در فضایی خاص با سقف شیشه‌ای، لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

رستوران روف گاردن:

از زیباترین رستوران‌های مشهد با فضایی سرسبز و درختان بلند، صدای آب و پرندگان و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی می‌توان به رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد اشاره کرد. منوی این رستوران انواع سلیقه‌های غذایی را دربرمی‌گیرد.

هتل درویشی مشهد

رستوران فود فیروزه:

فضای داخلی خاص این رستوران که شامل دکورهای چوبی و صندلی‌هایی با رنگ قرمز است، فضای رمانتیک و شاعرانه‌ای را به تصویر می‌کشد. در منوی رستوران فود فیروزه هتل درویشی مشهد، انواع غذاهای فست فودی با مواداولیه تازه و باکیفیت وجود دارد.

کافی‌شاپ مرکزی:

اگر می‌خواهید اوقات خود را برای صرف نوشیدنی و غذاهای سبک در محیطی زیبا، دنج و آرام بگذرانید، کافی‌شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافی‌شاپ برای جشن‌های کوچکی مانند تولدهای دوستانه نیز بسیار مناسب است.

هتل درویشی مشهد

کافی‌شاپ اسپا:

یک نوشیدنی خنک، عصرانه‌ای سبک و ماساژهای حرفه‌ای بعد از یک روز پرگشت‌وگذار در شهر مشهد، بسیار لازم و لذت‌بخش خواهد بود. همه‌ی این‌ها را می‌توانید در کافی‌شاپ اسپا با فضایی زیبا و منحصربه‌فرد تجربه کنید.

کافی‌شاپ بیلیارد:

درصورتی که از طرفداران بازی بیلیارد هستید و بعد از یک بازی نفس‌گیر به یک نوشیدنی و غذای سبک نیاز دارید، کافی‌شاپ بیلیارد هتل درویشی مشهد را از دست ندهید.

هتل درویشی مشهد

سالن صبحانه ارغوان:

نورپردازی خیره‌کننده، دکوراسیونی زیبا با رنگ بنفش، تنوع بالای منو از مهم‌ترین امتیازات سالن صبحانه ارغوان هتل درویشی مشهد است. شما می‌توانید با خوردن صبحانه‌ای کامل در فضایی خاطره‌انگیز و دلنشین، روز خود را با انرژی بیشتری آغاز کنید.

چایخانه سنتی برکه:

نام این چایخانه به‌دلیل وجود برکه‌ای مصنوعی در فضای داخلی آن است. این محیط سنتی و زیبا با میزهای چوبی برای یک عصرانه دلنشین طراحی شده است.

هتل درویشی مشهد

تالارهای هتل درویشی مشهد

در صورتی که برای یک ماموریت کاری به شهر مشهد سفر می‌کنید یا قصد برگزاری یک جشن بزرگ مانند عروسی را دارید، هتل درویشی مشهد بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. زیرا در این هتل علاوه‌بر امکانات اقامتی و تفریحی کامل، انواع تالارها و سالن‌های لوکس برای برگزاری جشن‌ها، جلسات، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‎ها وجود دارد.

تالار آینه:

این تالار لوکس در طبقه هفدهم هتل واقع شده است. تالار آینه هتل درویشی مشهد، برای یک جشن عروسی رویایی و بی‌نظیر بسیار مناسب است.

تالار دیپلمات:

این تالار چندمنظوره در طبقه اول هتل درویشی قرار دارد. از این بخش از هتل می‌توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. دکوراسیون چوبی خاص و کلاسیک تالار دیپلمات هتل درویشی، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

اتاق جلسات:

اگر قصد برگزاری انواع ورکشاپ، جلسات مدیریتی و کاری، جلسات آموزشی، میتینگ‌ها و نمایشگاه‌ها را دارید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از اتاق جلسات هتل درویشی مشهد است. امکانات این اتاق بسیار مجهز و مدرن بوده و برای جلسات رسمی و بزرگ نیز بسیار مناسب است.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

در هتل درویشی مشهد، بخش‌های مختلفی برای سرگرمی و تفریح مسافران و مهمانان درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید از این امکانات تفریحی برای ثبت لحظاتی خوش و مفرح در سفر خود به شهر مشهد، استفاده کنید. 

مجموعه آبی:

استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و... از مهم‌ترین امکانات تفریحی موجود در مجموعه آبی هتل درویشی مشهد است. در این مجموعه، قسمت استخر برای تمامی مهمانان هتل رایگان است.

هتل درویشی مشهد

حمام سنتی:

حمام سنتی یکی از بخش‌های مجموعه آبی هتل درویشی محسوب می‌شود. فضای سنتی این حمام طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.

رودخانه سنگ:

برای درمان طبیعی استرس، درد و ایجاد حس آرامش و نشاط از امکانات سنگ درمانی هتل درویشی استفاده کنید. خدمات بی‌نظیر بخش رودخانه سنگ هتل، طرفداران زیادی دارد.

ماهی درمانی:

ماهی‌درمانی یا همان فیش اسپا یکی از امکانات هیجان‌انگیز و خاص در هتل درویشی مشهد است که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید برای ریلکسیشن، رفع خستگی و استرس، افزایش گردش خون و طراوت پوست خود از بخش ماهی‌درمانی هتل درویشی بهره ببرید.

ماساژ درمانی:

در این بخش یک تیم متخصص به ارائه انواع سبک‌های ماساژ مانند ماساژ روسی، اسپرت، هات استون، مادرهود، هربال کمپرس، ماساژ شمع و... می‌پردازند. 

سالن بدنسازی:

بسیاری از افراد ورزشکار، تمایل دارند در سفر نیز به ورزش خود ادامه دهند. این نکته مهم از چشم گردانندگان هتل درویشی مشهد دور نمانده و به همین منظور سالن بدنسازی مجهزبه بروزترین تجهیزات ورزشی در این هتل قرار داده شده است.

هتل درویشی مشهد

سالن زیبایی:

  سالن زیبایی هتل درویشی مشهد با وجود آرایشگران حرفه‌ای و باتجربه درحال خدمات‌رسانی هم به آقایان و هم بانوان مقیم هتل درویشی است.

شهربازی:

این بخش از هتل به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که بچه دارند، بسیار مناسب است. انواع بازی‌های و سرگرمی‌های مفرح با وسایل بازی استاندارد و مربیان آموزش‌دیده در شهربازی هتل درویشی مشهد وجود دارد.

مراکز خرید هتل درویشی مشهد

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و بخش‌های سفر شما به شهر مشهد، خرید سوغاتی است. رفتن به بازارهای اصلی و لوکس مشهد و گشت‌وگذار در آن‌ها، اگرچه مفرح و لذت‌بخش است اما قسمت بزرگی از زمان سفر شما را هدر خواهد داد. به‌همین منظور انواع مراکز خرید هتل درویشی مشهد برای تهیه سوغاتی در حال خدمت‌رسانی به مسافران و مهمانان هتل هستند. در این هتل زیبا و مجلل 31 غرفه در حال عرضه انواع سوغاتی‌ها در کیفیت بالا و برندهای معتبر، در حال فعالیت هستند. شما می‌توانید با صرف کمترین زمان ممکن سوغاتی موردنظر خود را برای دوستان و عزیزانتان تهیه کنید.

آدرس هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های لوکس به حرم امام رضا و بازارهای اصلی شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل زیبا در خیابان امام رضا که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خیابان‌های مشهد است، واقع شده است. هتل درویشی مشهد در حدفاصل امام رضا 24 و 26 قرار دارد.

تلفن هتل درویشی مشهد

051-38080

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان