//
کدخبر: ۲۷۸۵۱۸ //

افشای راز مادر و پسر عاشق بعد از ۲۶ سال + عکس

زن جوان که روزی برای همیشه از شهر خود ناپدید شده بود بعد از سالها راز مادر و پسری اش را با فرزند خود درمیان گذاشت.

افشای راز مادر و پسر عاشق بعد از 26 سال + عکس

زن چینی بعد از سالها راز پنهان زندگی خودش را با پسر جوانش در میان گذاشت و اعتراف کرد که او مادر واقعی اش نیست و سالها پیش او را از مادر واقعی اش ربوده است.

مادری که بعد از سالها به آدم ربایی و راز قدیمی اش اعتراف کرد

پرستار زن جوان یک روز برای همیشه ناپدید شد و هم زمان با این اتفاق زوج جوان پسر یک ساله ی خود را گم کردند ، اتفاقی که مدتها پلیس را درگیر تحقیقات و بررسی های دقیق کرد اما بی نتیجه باقی ماند و حالا بعد از 26 سال در شهری دیگر مادر 48 ساله یک پسر 27 ساله خود را به عنوان مجرم به اداره پلیس معرفی کرد .

به گزارش فرتاک نیوز، "ژیائوپینگ" 48 ساله با افشای راز قدیمی به پسر جوان خود گفت که او مادر واقعی اش نیست و در حقیقت او را از پدر و مادر واقعی اش سالها پیش دزدیده است .

این زن در اعترافات خود به پلیس گفت :بعد از از دست دادن 2 فرزندم در دوران کودکی شان متوجه شدم که دیگر نمی توانم بچه دار شوم برای همین نقشه ای طراحی کردم تا برای فرزندی سالم داشته باشم ، به عنوان پرستار بچه وارد خانه ی زوج جوانی شدم و مدتی در آنجا از کودک نگهداری کردم تا بالاخره موفق به جلب اعتمادشان شدم تا در یک فرصت مناسب کودک را که پسربچه ای 1 ساله بود ربوده و با خود به شهر دیگری ببرم. با کارت شناسایی جدید و با مشخصاتی کاملا غیرواقعی در جای دیگری زندگی خود را آغاز کردم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم واقعیت را به او بگویم .

راز-مادر (1)

"لیو" پسری که حالا 27 ساله است در واکنش به افشای این راز گفت :برایم مهم نیست که سالها پیش چه اتفاقی افتاده است و این زن مادر واقعی من نیست ، او برای من بهترین مادر دنیا بوده و هست در حدی که نمی توانم این ماجرا را باور داشته باشم . رفتار او با من تمام این سالها مثل یک مادر مهربان و فداکار واقعی بود وحالا گر پدر و مادر واقعی من شناسایی شوند باز هم نمی توانم او را ترک کنم .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان