//
کدخبر: ۲۷۸۳۱۱ //

قصه پیرمردی که در ٩٠ سالگی دکترا گرفت

در قسمت نوزدهم از فصل سوم برنامه «مکث» گیتی خامنه میزبان پیرمرد ٩٠ ساله‌ای است که به تازگی و با معدل بالای ١٩ مدرک دکترا گرفته است.

قصه پیرمردی که در ٩٠ سالگی دکترا گرفت

نوزدهمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه ۱۸ شهریور ساعت ١٩:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود.
در این برنامه خامنه میزبان زن و مرد پا به سن گذاشته‌ای است که طی ماجراهای جالبی ادامه تحصیل داده‌اند.‌ حسن شهریاری پیرمرد ٩٠ ساله‌ای است که به تازگی و با معدل بالای ١٩ مدرک دکترا گرفته است. فرخنده تاج‌آبادی دیگر مهمان برنامه نیز تا ۱۵ سالگی بیسواد بوده اما در این سن تصمیم می‌گیرد سواد بیاموزد و تا مرحله کارشناسی ارشد پیش رفته و حالا سردبیر یک مجله پرمخاطب است و در کارهای فرهنگی پیشقدم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ روایت امشب برنامه «مکث» درباره عشق به آموختن و یادگیری است که سن و سال نمی‌شناسد و به قول شاعر می‌تواند ز گهواره تا گور ادامه داشته باشد.
سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان