//
کدخبر: ۵۸۵۶۶ //

دیدنی های کشور رقص و موسیقی

برزیل، بزرگ ترین کشور آمریکای جنوبی، به طبیعت متنوع، فرهنگ غنی و شهر های مهیج و پر شور خود می نازد. این کشور، یکی از شادترین و جذاب ترین کشورهای دنیاست که فستیوال های موسیقی و رقص زیادی در آن برگزار می گردد.

 دیدنی های کشور رقص و موسیقی
به گزارش فرتاک نیوز،

 جاذبه های گردشگری برزیل

تالاب پانتانال

پانتانال، بزرگ ترین تالاب گرمسیری در دنیاست. زنبق های معروف Victoria Regia در این مکان یافت می شوند. گردشگران با یک هواپیمای کوچک به شهرهای این منطقه می رسند. پروازها روزانه به مقصد Campo Grande و Cuiaba انجام می شود. تنوع هتل ها، مزارع و کلبه ها، شما را جذب این مکان دیدنی می کنند. پانتانال، یکی از بهترین جنگل های انبوه استوایی است. گردشگران اغلب با یک راهنما به این مکان می روند. برخی از گردشگران، این منطقه را با قایق و یا اسب پیدا می کنند. دیدن حیوانات گوناگون و طبیعت بی نظیر این منطقه را از دست ندهید.

 

صعود به کوه Roraima

این قله زیبا در امتداد سه کشور ونزوئلا، برزیل و گویانا، گسترش یافته است. این کوه، مرتفع ترین قله از رشته کوه های Pakaraima است، با ارتفاعی در حدود 2810 متر. صخره های شیبدار این کوه، پرتگاه هایی را تشکیل داده اند، که انگار لبه های دنیا هستند. کوه Roraima، یکی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری این منطقه است و از بالا، به گونه ای است که به هواپیمای گردشگران رسیده.

 

قطار تندروی Serra Verde

خدمات این شرکت، یکی از اصلی ترین جاذبه ها در پارانا است، که سالانه بیش از 150000 نفر را از Paranagua به Curitiba و شهرهای بین مسیر، جا به جا می کند. در Curitiba، پایتخت Parana، جاذبه های فرهنگی بسیاری یافت می شود. Morretes به تنوع غذایی و معماریقدیمی که دارد، معروف است. Ponta Grossa- Cascavel یکی دیگر از مسیرهایی است که به دلیل سبک زندگی و تاریخچه ای که دارد، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. شهر تجاری Cascavel در ساحل غربی، در مرز آرژانتین و پاراگوئه واقع شده و آبشار بسیار دیدنی Iguaza در مرز آرژانتین و پارانا.

 

مجسمه مسیح نجات دهنده

دومین مجسمه بزرگ در دنیا، مجسمه مسیح نجات دهنده است که بر فراز کوه قرار گرفته و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد. ایده ساخت مجسمه بر فراز کوه های کرکوادو، برای اولین بار در اواسط قرن نوزدهم، مطرح و در سال 1931 تکمیل شد. این مجسمه در پارک ملی Tijuca، در ارتفاع 700 متری و در نوک قله قرار دارد. مسیح نجات دهنده، چشم اندازه فوق العاده زیبایی دارد. سفر به نوک قله می تواند برای شما بسیار جالب باشد، عبور از جنگل های استوایی با قطار، یکی از جالب ترین تجربه های شما در سفر به برزیل خواهد شد.

 

سواحل Copacabana

ساحلی به طول 4 کیلومتر که یکی از معروف ترین سواحل دنیاست. این مکان، گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند. این گردشگاه، هتل ها، کلوب های شبانه و رستوران های زیادی را دارد. مسافران در این مکان دیدنی، نه تنها از دیدن آفتاب لذت می برند، بلکه جشن های سال نو و یا مسابقات فوتبال در این جا، برگزار می شود. برزیلی ها می دانند که چگونه این جشن ها را به بهترین شکل برگزار کنند. این ساحل، یکی از معروف ترین و محبوب ترین مکان ها در برزیل است.

 

سائوپائولو

سائوپائولو که در قرن شانزدهم و توسط پرتغالی ها ساخته شد، در ابتدا به صورت یک روستای کوچک بود و کم کم تبدیل به پایتخت اقتصادی برزیل شد. امروزه این شهر، کلوب های شبانه به همراه نوشیدنی های گران قیمت دارد. فراوانی رستوران های این شهر، گردشگرانی را که به دنبال غذاهای محلی هستند، به سمت خود جذب کرده است. سائوپائولو، یکی از زنده ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای برزیل است.در سفر به برزیل، حتما سری به این شهر بزنید.

 

ریودوژانیرو

در سال 1502، مهاجران پرتغالی، این خلیج کوچک و عجیب را کشف کردند. فرم عجیب صخره ها و کوه های این مکان، تا آن زمان هرگز توسط اروپایی ها دیده نشده بود. امروزه، ریودوژانیرو یکی از مناطق شناسایی شده در برزیل است. باغ گیاه شناسی ریودوژانیرو نیز اوایل قرن نوزدهم افتتاح شد. تماشای بندرگاه از این منطقه از قله کرکوادو، جایی که مجسمه معروف مسیح نجات دهنده در آن قرار دارد، بسیار دیدنی خواهد بود.

 

پارک ملی Lencois Maranhenses

این پارک به عنوان تالاب های بیابانی در میان تل های ماسه ای شناخته شد. طبیعت این پارک به گونه ای است که در ماه های جولای تا سپتامبر، بیشترین گردشگر را دارد. چشم انداز و منظره ماسه ای، به این معنا نیست که این پارک یک بیابان است، گرچه به این صورت به نظر می رسد، اما خود از ویژگی های منحصر به فرد این پارک به حساب می آید. آب این پارک به صورت کریستالی و گرم است و برای شنا کردن مناسب است. این مکان یک طبیعت واقعی است و ارزش دیدن را دارد.

 

آبشار ایگوازو

این آبشار ارتفاع زیادی ندارد (87 متر)، اما بسیار شگفت انگیز و دیدنی است. آبشار ایگوازو، 275 آبشار کوچک، 2700 متر طول، و فرم نعل اسبی دارد. این آبشار، بلند تر و وسیع تر از آبشار نیاگاراست. اطراف آبشار ایگوازو، پارک ملی قرار دارد، که درختان این پارک، از آب رودخانه ایگوازو تغذیه می کنند.تجربه شیرجه ای بزرگ، نیروی آب و طبیعت بکر اطراف این آبشار، این مکان را تبدیل به یکی از مهیج ترین جاذبه های گردشگری برزیل است.

 

کارناوال ریو

بزرگ ترین رژه دنیا که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری برزیل است. رقاصان سامبایی هر ساله خود را برای این مراسم آماده می کنند. تکنیک ها، اجرا، لباس های مخصوص، آرایش و همه چیز باید کامل، عالی و بزرگ تر از رقیبان باشد. یکی از معروف ترین و مهیج ترین کارناوال های دنیا. در سفر به برزیل، این کارناوال را از دست ندهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان