//
کدخبر: ۴۳۰۹۳۴ //

جاهای دیدنی ایران| ۳ مورد از جاهای دیدنی ایران برای کسب تجربه‌های تازه

اگر به دنبال کسب تجربه های جدید در دل جنگل های سرسبز هستید ما به شما جنگل دالخانی را معرفی می‌کنیم.

جاهای دیدنی ایران| 3 مورد از جاهای دیدنی ایران برای کسب تجربه‌های تازه
به گزارش فرتاک نیوز،

کشف زیبایی‌های طبیعت و سفر به مناطق جدید، تجربه‌هایی بی‌نظیر و گاها تکرار نشدنی را به ما هدیه می‌دهد. از کوهستان‌های مرتفع گرفته تا جنگل‌های پرآب، هر سفر فرصتی برای کاوش، آرامش و کسب تجربه های جدید است. با گردش در طبیعت، به دنیایی جدید و الهام‌بخش پا بگذارید. اگر به دنبال کسب تجربه های جدید در دل جنگل های سرسبز هستید ما به شما جنگل دالخانی را معرفی می‌کنیم.

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی از جمله زیباترین جنگل‌های این سرزمین با تنوع زیستی فراوان است. این منطقه در استان مازندران واقع شده و با چشم‌اندازهای فوق‌العاده خود یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران در شمال ایران است.

با ورود به جنگل دالخانی، شما به دنیایی از درختان سرسبز، رودخانه‌های آرام و پرندگان زیبا خواهید رفت. مسیرهای پیاده‌روی در این جنگل، فرصتی عالی برای غرق شدن در طبیعت است. می‌توانید در کنار رودخانه قدم بزنید، از مناظر زیبای جنگل لذت ببرید و با صدای پرندگان به آرامش برسید.

جنگل دالخانی در روستای دالخانی و در بین رشته کوه البرز قرار دارد. با توجه به فراوانی زیستگاه‌های حیات وحش در جنگل دالخانی، ممکن است شانس دیدن حیواناتی نظیر گرازهای قزل‌آلای ایرانی، خرس قهوه‌ای و گوزن‌های قرمز را داشته باشید. این تجربه بی‌نظیر، به شما امکان می‌دهد با زیبایی‌های طبیعت در ارتباط باشید

همچنین، در این منطقه می‌توانید با رزرو ویلا شمال و کلبه های جنگلی از تجربه‌ی اقامت در منطقه جنگلی لذت ببرید. این اقامتگاه‌ها با طراحی‌های مدرن و عالی‌ترین امکانات رفاهی، به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهند و تجربه‌ای لاکچری و نزدیک به طبیعت را برای گردشگران فراهم می‌آورند.

پارک ملت تهران، منطقه‌ای آرام و سرسبز برای تفریح در تهران

از جمله بی‌نظیرترین جاهای دیدنی تهران، پارک‌ها و بوستان‌های این شهر هستند. بوستان‌هایی که برخی از آنها قدمتی طولانی دارند و برخی دیگر با طراحی‌های مدرن و جدید امروزی، نگاه هر گردشگری را به خود جذب می‌کنند. بوستان‌های قدیمی تهران نیز جلوه‌ای از باغات ایرانی هستند و می‌توان هنر ایرانی را در رخ آنها به زیبایی دید.

دیدنی‌های پایتخت به قدری متنوع هستند، که بازدید از بخش قابل توجهی از آنها، یک فرصت یک ماهه را می‌طلبد. اما برای هر چند روزی که تهران را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به سراغ اجاره اقامتگاه بروید.

با اجاره روزانه خانه در تهران یا اجاره سوئیت در تهران ، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌توانید اقامتی عالی با دسترسی به بهترین امکانات رفاهی را تجربه کنید.

در این سفر خوب است که ابتدا در منطقه‌ای خوش آب و هوا و با صفا جانی تازه کنید و یک دل سیر زیبایی ببینید. پارک ملت تهران یکی از بهترین مناطق تفریحی تهران است، که سرتاسر سکوت و آرامش است و فضای سرسبز آن حسابی برای هر بازدیدکننده‌ای دلبری می‌کند. این پارک زیبا در گذشته، بوستان شاهنشاهی نام داشته و در سال 1347 به بهره‌برداری رسیده است.

مساحت پارک ملت 34 هکتار است، که بر روی 23 هکتار از آن در سمت جنوبی بوستان، چمن‌کاری انجام شده است و در دو بخش دیگر که شامل قسمت‌های شمالی پارک می‌شوند، گل کاری و جنگل‌کاری صورت گرفته است.

روستایی بکر در فاصله ای نه چندان دور از تهران

خسته شدن از یکنواختی زندگی شهری اصلا دور از انتظار نیست؛ اما راه چاره همیشه وجود دارد. پایتخت‌نشینان با وجود اینکه در میان شلوغی شهر تهران، اوضاع زندگی را آشوب می‌بینند، فرصت‌ها زیادی برای تجربه سفرهایی خاطره‌انگیز و پر از سکوت و آرامش را نیز دارند.

کردان روستایی زیبا و خوش آب و هوا است، که در سه فصل بهار، تابستان و پاییز جذابیت‌های طبیعی زیادی دارد و به خاطر پر گردشگر بودن، در چندین سال اخیر، ساخت و سازهای مدرن زیادی به خود دیده است.

بنابراین شما می‌توانید در روزهای پاییزی پیش رو با اجاره ویلا کردان که امکانات لاکچری و فوق‌العاده عالی‌ای دارند، چند روزی را از شلوغی شهر فاصله بگیرید و خود را مهمان لحظات ناب در دل طبیعی رنگارنگ و پرطراوت کنید. این روستا جزو توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است و فاصله‌ای 68 کیلومتری با تهران دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان